Compleet niet. Als het waar was, zou het juist de hele topic ontkrachten, aangezien TS zegt dat ze teruggestuurd zouden worden. Maar het is dus niet zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch compleet offtopic.
Ik weet ook niet precies hoe het zat. Misschien moeten ze over een x aantal maanden weer werken in de fabriek in Polen en hopen voor die tijd een rijke boy aan de haak te slaan in Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Compleet niet. Als het waar was, zou het juist de hele topic ontkrachten, aangezien TS zegt dat ze teruggestuurd zouden worden. Maar het is dus niet zo.
Eens, je hossel verhaal geeft me hoop. Zondag ga ik weer één schrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja lekkah. Ik lurk afentoe nog wel wat maar ik vind de kwaliteit van het hedendaagse KLB niet meer wat het geweest is.
Niet van je fiets vallen hè!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:15 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Eens, je hossel verhaal geeft me hoop. Zondag ga ik weer één schrijven.
Kut, je was mij voor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef Juminelle het volgende:
Was het deze user toevallig Fotoboek van User ?
- Nvm, zie nu dat ze haar pics verwijderd heeft![]()
eetsquote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
met de zogenaamde poolse kroegslet of oost europese greppeldel
moet ge altijd protectie omdoen niet omdat ze pools zijn maar sletten en dellen heten zo voor een reden en ze nemen veel nederlandse barsoldaten mee naar de poolse loopgraven (die is een beetje te goor maar tog) en je ken eets oplopen en weet ik veel wat
een vriendin of ze nou pools, paars, nederlands of van pluto komt kan je gewoon vertrouwen dat ze niet vreemdgaat (als ze dat wel doet uit het voordeurtje schoppen) en (mits afgesproken) dat je niet de meest erge lange niet-dodelijke (soms wel)
en vooral dure en vermoeiend stressvolle geslachtsziekte aller tijden krijgt: KOTERS
Ok man.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
moet ge altijd protectie omdoen niet omdat ze pools zijn maar sletten en dellen heten zo voor een reden en ze nemen veel nederlandse barsoldaten mee naar de poolse loopgraven (die is een beetje te goor maar tog) en je ken eets oplopen en weet ik veel wat
een vriendin of ze nou pools, paars, nederlands of van pluto komt kan je gewoon vertrouwen dat ze niet vreemdgaat (als ze dat wel doet uit het voordeurtje schoppen) en (mits afgesproken) dat je niet de meest erge lange niet-dodelijke (soms wel)
en vooral dure en vermoeiend stressvolle geslachtsziekte aller tijden krijgt: KOTERS
Deze post is legendarisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 07:46 schreef epischepeter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |