Het was vrijdagavond. Na een verjaardag te hebben gehad bracht ik nog even een bezoekje aan mijn kroegje. Veel bekenden aanwezig en enkele onbekende gezichten. Een vriend van mij stortte zich gelijk al op die twee deernes die pools bleken te zijn. Ik hield me er in eerste instantie niet zo mee bezig. Ik vermaakte mij met Hollandse gloriemuziek en al snel had ik de microfoon in mijn handen waarmee ik de kroeggasten trakteerde op live-entertainment. Achteraf scheen het geen succes te zijn, gezien mijn dronken staat maar dat terzijde.
Terug naar de Polen. Ik voegde mij omstreeks 03:00 bij het gezelschap. Vriend - Pool - Pool. Die pool waar m'n vriend mee bezig was kon goed engels. De andere niet (geen woord) Zij kon dus alles gaan translaten. Niet ideaal want mijn seksistische, scherpe one-liners kwamen niet over bij die andere. Maakt ook verder niet uit. Al snel werd duidelijk dat we met zijn vieren naar buiten zouden gaan en dan onze eigen weg gingen. Vriend met engels-sprekende pool. Ik met die andere slet. Ik liep met haar naar mijn huis. Praten deden we onderweg niet want tja, we verstonden elkaar niet

. Onderweg nog even gestopt om haar in ieder geval even te zoenen, dan was dat ijs alvast gebroken.
Bij mijn huis aangekomen, (NU WORDT HET SPANNEND MENSEN) gingen we wat onwennig op de bank zitten. Het was ondertussen al 04:30 en de eerste vogeltjes waren alweer druk bezig. Ik maakte dan toch maar mijn move en zij ging er gewillig op in. Ik voelde haar enorme tetten, mensenkinderen wat waren die ziek te groot

en ze leek het goed te vinden. Toen het nog wat gezelliger werd en ik mijn hand langzaam naar een ander genotsplekje manoeuvreerde gebeurde het. Er werd op het raam gebonkt en net zolang aangebeld totdat ik opendeed. Zat ik daar met mijn boner en een zatte pool op de bank. 4 maten stonden voor de deur met de vraag of ik d'r al geneukt had. Nog voor ik kon antwoorden stormden ze naar binnen, pakten ze bier en bestookten haar met termen als: ''WAT EEN DIKKE TIETEN IK WIL JE NEUKEN VIND JE DAT GOED?".
Ik kon er ook wel om lachen, maar had het idee dat zij zich toch wat ongemakkelijk voelde met al die zatlappen. Toen ging ze weg en sindsdien heb ik haar niet meer gezien

Even later hoorde ik dat die vriend van me ook niet meer dan een natte vinger heeft gehaald. Ook had die van hem al een kind

De volgende dag hoorde ik van iemand die hun kent nog wat 'leuke' dingen.
-Mijn tettenpool was nog maar 16 of 17 terwijl haar vriendin zei dat ze 23 was.
-Er werd mij ook verteld dat die polen binnenkort weer uit Nederland moeten omdat ze geen werk hebben en dus opzoek zijn naar een man, danwel een zatlap bij wie ze een kind kunnen baren

Achteraf misschien maar beter ook dat ik gecockblockt ben. Want deze snelle boy denkt ook niet altijd om protectie

Papa Jos

Klacht moge duidelijk zijn.
Groetjes!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?