abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:51:32 #101
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_97344066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien lees je nog wel mee. Toevallig is vanmiddag een lezing van David Irving in Amsterdam voor een groep studenten verijdeld. En Bram is natuurlijk een lieverdje vergeleken bij deze Amerikaanse naamgenoot.
Ben je nou zo laag gezakt dat je zelfs Holocaustontkenners gaat verdedigen Disana? Waarom haal je een Holocaustontkenner in deze discussie vraag ik me af?
Thee!
pi_97344108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef moussie het volgende:

Over 'jumping to conclusions' gesproken .. alsof het opheffen van die staat automatisch zou gaan leiden tot vervolging van de Joden .. mag ik je even in herinnering brengen dat men daar eeuwenlang in vrede samen leefde terwijl de Joden hier vervolgd en vermoord werden?
Dus jij denkt serieus dat als Israel opgeheven wordt en let's say het gebied bij Jordanie en Egypte gevoegd wordt de joden dan goed behandeld zouden worden?
Net zo goed als de christenen het nu al hebben in Egypte bijvoorbeeld? :D
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 16:52:44 #103
137949 Disana
pi_97344120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:51 schreef Partizan8919 het volgende:

Ben je nou zo laag gezakt dat je zelfs Holocaustontkenners gaat verdedigen Disana? Waarom haal je een Holocaustontkenner in deze discussie vraag ik me af?
Waar zie jij dat ik een holocaustontkenner verdedig?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:55:45 #104
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_97344262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar zie jij dat ik een holocaustontkenner verdedig?
Dat maak ik op uit jouw voorgaande post Disana, anders mag jij mij nu uitleggen, wat het belang is van een dergelijk nieuwsfeit in deze discussie er met de haren bij te slepen.
Thee!
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:58:20 #105
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_97344377
Holocaustontkenners zouden zichzelf geen historici mogen noemen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:59:12 #106
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_97344429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
Holocaustontkenners zouden zichzelf geen historici mogen noemen.
Volstrekt mee eens. Ze mogen zich daarentegen gerust
anti-semiet noemen overigens haha.
Thee!
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 17:00:15 #107
137949 Disana
pi_97344474
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Partizan8919 het volgende:

Dat maak ik op uit jouw voorgaande post Disana, anders mag jij mij nu uitleggen, wat het belang is van een dergelijk nieuwsfeit in deze discussie er met de haren bij te slepen.
Oh maak jij dat uit mijn post op. Opmerkelijk, want ik verdedig de man nergens. Maar als jij vindt van wel, moet je dat gewoon even in de FB melden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:03:45 #108
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_97344631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh maak jij dat uit mijn post op. Opmerkelijk, want ik verdedig de man nergens. Maar als jij vindt van wel, moet je dat gewoon even in de FB melden.
Ik vraag je nogmaals, zonder dat je antwoord hebt gegeven op mijn vraag, wat het belang is van het betrekken van dit nieuwsfeit in deze discussie.
Thee!
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:05:08 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_97344687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus jij denkt serieus dat als Israel opgeheven wordt en let's say het gebied bij Jordanie en Egypte gevoegd wordt de joden dan goed behandeld zouden worden?
Net zo goed als de christenen het nu al hebben in Egypte bijvoorbeeld? :D
Of net zo goed als de Palestijnen nu behandeld worden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 17:08:11 #110
137949 Disana
pi_97344799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Partizan8919 het volgende:
Ik vraag je nogmaals, zonder dat je antwoord hebt gegeven op mijn vraag, wat het belang is van het betrekken van dit nieuwsfeit in deze discussie.
Juist, een nieuwsfeit. Het was zojuist nog te horen op de radio. De context lees je zelf maar terug.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:08:44 #111
344471 Partizan8919
Why So Serious?
pi_97344824
edit: stop maar - weg

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 26-05-2011 17:17:24 ]
Thee!
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:19:45 #112
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_97345306
edit: bans worden niet besproken - anders kan je zelf ook weg

[ Bericht 78% gewijzigd door Frutsel op 26-05-2011 17:23:45 ]
pi_97345678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef Disana het volgende:
In de Palestijnse wijken in Oost-Jeruzalem wonen vele Palestijnse families al generaties lang. Als ze niet uit hun huizen worden gezet, worden ze wel verdrukt door Isralische nieuwbouwprojecten die tot doel hebben Oost-Jeruzalem te zuiveren van Palestijnen.
40 5 van de palestijnen willen NIET in osst jerusalem wonen maar onder de lijding van de israelishe regering ., de nieuwbouw projekten staan niet op grond waar palestijnsen huizen stonden sterker nog er is geen een huis voor dit projeckt gesloopt...
de palestijnjen willen de joden zuiveren van de eigen staat Israel . ratten zijn het .
en hyporieten as wel het zijn leugenachtige schepsels die niet in een land voet aan de vloer konden krijgen .een regering die is ontstaan door terror deze regering hebben de vliegthuig kapingen uit gevonden .,moord aanslagen gepleegd op wereld sport evenementen . en de eenigsten groep die deze schijnheilen geloof zijn linkse niets nutten .die waar heden verdraaien lezen wat ze willen leezen ze zijn eenzijdig en geen normaal gesprek mee te voeren . en niets anders te doen hebben dan Israel te beschuldigen ,,om dat zoals er al een keer gezegt is ...je ben vrij om ergens tegen in te gaan zo dan moet dat dan maar gebeuren zelfs als dit ten kosten gaat van de palestijjnen.
als een van de fok pro palestijnen aktivisten .in de gazza strook woonden dan was hij of zij waar schijnelijk al lang en breed opgehangen .omdat ja je moet ergens tegenaan schoppen en dat was dan de gazza terror groep waar je tegenaan kon schoppen ,en die regeering zijn zo mens lievend , dat ze geen tegen spraak dulden .dat heet demokratie in de groep die jullie verdedigen .
mensen rechten waar jullie zo op staan te hameren waar is dat in de palestijnsen gebieden .
rechten van freedom ,,rechten van de kinderen, rechten van de vrijheid van de vrouw rechten van sexualitijd en noem maar eens op jullie stoppen alles onder een grooten mat . door israel te beschuldigen van alles en nog wat.heb ballen en kom voor de rechten van de mens in de strook onder leiding van een terror groep kom daar demostreren .ze worden door de eigen regering meer onder drukt dan israel ooit heeft gedaan stel schijnheilen
en in de palestijnsen gebieden onder de regering is alles koek en ei;.hoor je nooit wat over alles is de schuld van israel ..
pi_97345937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of net zo goed als de Palestijnen nu behandeld worden?
ooit gezien MR wikipedia
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 17:35:18 #115
137949 Disana
pi_97346030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef C_N het volgende:

[..]

40 5 van de palestijnen willen NIET in osst jerusalem wonen maar onder de lijding van de israelishe regering ., de nieuwbouw projekten staan niet op grond waar palestijnsen huizen stonden sterker nog er is geen een huis voor dit projeckt gesloopt...
de palestijnjen willen de joden zuiveren van de eigen staat Israel . ratten zijn het .
en hyporieten as wel het zijn leugenachtige schepsels die niet in een land voet aan de vloer konden krijgen .een regering die is ontstaan door terror deze regering hebben de vliegthuig kapingen uit gevonden .,moord aanslagen gepleegd op wereld sport evenementen . en de eenigsten groep die deze schijnheilen geloof zijn linkse niets nutten .die waar heden verdraaien lezen wat ze willen leezen ze zijn eenzijdig en geen normaal gesprek mee te voeren . en niets anders te doen hebben dan Israel te beschuldigen ,,om dat zoals er al een keer gezegt is ...je ben vrij om ergens tegen in te gaan zo dan moet dat dan maar gebeuren zelfs als dit ten kosten gaat van de palestijjnen.
als een van de fok pro palestijnen aktivisten .in de gazza strook woonden dan was hij of zij waar schijnelijk al lang en breed opgehangen .omdat ja je moet ergens tegenaan schoppen en dat was dan de gazza terror groep waar je tegenaan kon schoppen ,en die regeering zijn zo mens lievend , dat ze geen tegen spraak dulden .dat heet demokratie in de groep die jullie verdedigen .
mensen rechten waar jullie zo op staan te hameren waar is dat in de palestijnsen gebieden .
rechten van freedom ,,rechten van de kinderen, rechten van de vrijheid van de vrouw rechten van sexualitijd en noem maar eens op jullie stoppen alles onder een grooten mat . door israel te beschuldigen van alles en nog wat.heb ballen en kom voor de rechten van de mens in de strook onder leiding van een terror groep kom daar demostreren .ze worden door de eigen regering meer onder drukt dan israel ooit heeft gedaan stel schijnheilen
en in de palestijnsen gebieden onder de regering is alles koek en ei;.hoor je nooit wat over alles is de schuld van israel ..
Dat is een heel verhaal om te verhullen dat Irving Moscowitz huizencomplexen uit de grond stampt in Oost-Jeruzalem met als enig doel de Palestijnen uit hun eigen wijken te verjagen. Dit is nota bene wat de man zelf zegt dus niet iets wat de media verkeerd hebben begrepen.

En wat je andere opmerking betreft: als je even heel goed stilstaat bij de naam van deze 'weldoener', begrijp je waarom het een opmerkelijke naam is.
pi_97346599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is een heel verhaal om te verhullen dat Irving Moscowitz huizencomplexen uit de grond stampt in Oost-Jeruzalem met als enig doel de Palestijnen uit hun eigen wijken te verjagen. Dit is nota bene wat de man zelf zegt dus niet iets wat de media verkeerd hebben begrepen.

En wat je andere opmerking betreft: als je even heel goed stilstaat bij de naam van deze 'weldoener', begrijp je waarom het een opmerkelijke naam is.
kijk nu hoe jij reageer wat je er uit haal . |:(
kijk naar de club die je verdedigd zijn die 100% schoon open je ,,,

zijn ze dat niet kijk naar de beiden kanten .in plaats van bekrompen een zijdig haat te lopen zaaien .
israel heb zijn fouten de palesijn hebben hun fouten .ga nu niet meer heiliger doen dan de pope aub.jij geef ze voor alles een reden om te vechten, jij support een terror groep die mensen loopen uit te moorden in de straaten van Israel ik denk dat je zelfs in je handjes staat te vrijven als er weer eens een bus in de lucht vlieg. .
als je de wereld wil verbeteren achter je pc omdat er niets anders is in je leven begin dan eerst met jezelf .en kijk eens goed rond naar de club die je loop te verdedigen .en waar volgens jou al het goeden van af druip.waaron haat je israel .je haat is ziekelijk ,even als je reakties .

[ Bericht 2% gewijzigd door C_N op 26-05-2011 17:59:27 ]
pi_97346660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Talloze malen??
Een aantal keer.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar dan: maakt dat Israel minder een schurkenstaat?

En sterker nog: als de democratische staat Israel een schurkenstaat is, die zijn buren terroriseert, is dan het Israeklische volk geen schurkenvolk?
Onder toeristen staan Israeli's al bekend als onbeschofte vlerken, nog meer dan Russen of Nederlanders.
Dat maakt Isral inderdaad minder een schurkenstaat. De buren van Isral hebben het grotendeels aan zichzelf te danken hoe zij door Isral behandeld worden. De Palestijnen zijn het slachtoffer geworden van kortzichtige grootmachten.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus het apartheidsregime in Z-Afrika was ook een gebrekkige democratie? We hebben een democratie, maar alleen de mensen van een bepaald ras mogen stemmen, maar de staatsmacht strekt zich wel uit over al die andere mensen. Leven Groningers en Twenten in een democratie als alleen Hollanders mogen stemmen?
Dus? De staatsmacht van de Verenigde Staten heeft invloed op iedereen ter wereld. Mogen wij daarom stemmen wie daar de lakens uitdeelt? Nee dus.

Isral heeft Palestina veroverd. Dat had af kunnen lopen op een manier waardoor Palestijnen nu al lang volwaardige burgers van de staat Isral waren. Door bepaalde factoren is dat niet zo gelopen dus hebben ze niks. Palestijnen wonen niet in Isral, ze wonen in bezet gebied. Palestijnen mogen 'kiezen' welke dictator zij aan hun zijde willen, Isralirs mogen kiezen welke personen hen mogen vertegenwoordigen in de Knesset.

En nu zijn er geen oplossingen, behalve oorlog dan. En uiteraard gaan de grootmachten dan weer spelen met het conflict naar hun eigen inzicht. Waardoor er weer iemand achtergesteld wordt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:55:58 #119
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_97346875
quote:
kijk hier zijn we al geweest.2000000 keer kom er weer een aan kakken met een oud filmpie erg hoog niveau,erg goed onderbouwend , wat wil je er mee zeggen . .
gaan we weer filmpjes plaatsen .ik kan wat foto plaatsen als je dat wil .filmpjes daar heb ik er ook duizenden van.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 18:00:18 #121
137949 Disana
pi_97347077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef C_N het volgende:

[..]

kijk naar de club die je verdedigd zijn die 100% schoon open je ,,,

zijn ze dat niet kijk naar de beiden kanten .in plaats van bekrompen een zijdig haat te lopen zaaien .
israel heb zijn fouten de palesijn hebben hun fouten .ga nu niet meer heiliger doen dan de pope aub.jij geef ze voor alles een reden om te vechten, jij support een terror groep die mensen loopen uit te moorden in de straaten van Israel ik denk dat je zelfs in je handjes staat te vrijven als er weer eens een bus in de lucht vlieg. .
als je de wereld wil verbeteren achter je pc omdat er niets anders is in je leven begin dan eerst met jezelf .en kijk eens goed rond naar de club die je loop te verdedigen .en waar volgens jou al het goeden van af druip.waaron haat je israel .je haat is ziekelijk ,even als je reakties .
Het is een nieuwsfeit waar niemand omheen kan, ook al scheld je nog zo hard. En mijn reacties zijn niet ziekelijk.
pi_97347116
yes yes weer een paar mijoen voor ONS land Israel uit te bouwen en met oog op toeristme perfeckt idee.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4074455,00.html
pi_97347355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is een nieuwsfeit waar niemand omheen kan, ook al scheld je nog zo hard. En mijn reacties zijn niet ziekelijk.
lieverd jij focust op een ding .en dat maakt het ziekelijk wand als het even niet ging hoe jij het wilden toen zij je en ik citeer het is een pro Israel forum ik ga hier weg.
je haat tegen de staat Israel het te veel macht over jou.
ik vind je wel wat van m-abbas hebben ..
als het niet gaat zoals hij wil ga hij ook huilen en zeg hij ik ga weg . en kom steets weer terug . :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door C_N op 26-05-2011 18:34:57 ]
pi_97347538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef waht het volgende:

Dus? De staatsmacht van de Verenigde Staten heeft invloed op iedereen ter wereld. Mogen wij daarom stemmen wie daar de lakens uitdeelt? Nee dus.
We mogen wel stemmen op degene die ons in die internationale relatie vertegenwoordigt en een ambassade hebben enzo. Bezetting is gewoon onverenigbaar met democratie, want als het bezette volk democratisch bestuurd wordt, is de bezetting ten einde.

quote:
Isral heeft Palestina veroverd.
Dat dat even duidelijk is.

quote:
Dat had af kunnen lopen op een manier waardoor Palestijnen nu al lang volwaardige burgers van de staat Isral waren.
Natuurlijk niet. Dat wil Israel namelijk helemaal niet. Israel is er vanuit het verlangen naar de Joodse staat, niet vanuit het verlangen naar een multiculturele samenleving, dan had het gros van de Joodse bevolking net zo goed in de VS of West-Europa kunnen blijven.

quote:
Door bepaalde factoren is dat niet zo gelopen dus hebben ze niks.
De factor is bepaaldelijk de schurkachtigheid en het racistische karakter en fundament van de staat Israel.

quote:
En nu zijn er geen oplossingen, behalve oorlog dan. En uiteraard gaan de grootmachten dan weer spelen met het conflict naar hun eigen inzicht. Waardoor er weer iemand achtergesteld wordt.
Er is wel een oplossing, er was een oplossing in de 1e helft van de jaren 90, maar toen bleek vredesduif Rabin slechter beveiligd dan JFK en begon Netanyahu meteen met het roven van land. Sterker nog, met de aankondiging daarvan heeft hij de verkiezingen gewonnen, wat weer een nieuw licht op in ieder geval een aantal van de slachtoffers van bomaanslagen.

Maar Isral wil geen oplossing, want dan kan de gebiedsuitbreiding niet doorgaan en de meeste Israliers hebben er verder nauwelijks tot geen last van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97347801
Het roven van land :')
5 km2.
:')

Echt, mijn god... het zullen wel weer Groningers zijn. Niet voor niets Neerlands laatste communistische enclave.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')