QFTquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Multivitamine het volgende:
Niemand blijkbaar. Daarom doet hij ook mee met dat programma...
Dit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Multivitamine het volgende:
Niemand blijkbaar. Daarom doet hij ook mee met dat programma...
Hij is arts dus lekker dik salaris.quote:
quote:
elmer is 30 en woont nog thuisquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef kwiwi het volgende:
Doe mij Elmer of Lars maar, qua uiterlijk dan iig
Als ie niet meer thuis woont waarom zit ie dan in "Wie trouwt mijn zoon?" ? Blijkbaar moet mammie toch nog z'n huwelijk regelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef Thisbe het volgende:
Ik viel van mijn stoel af toen ik de aankondiging zag.![]()
Ronald is niet moeders mooiste inderdaad, maar wel heel erg sympathiek. En erg slim bovendien.
Hij woont overigens al jaren niet meer thuis, gek dat dat gesuggereerd wordt.
De doorsnee fokker heeft zich ook opgegeven voor dit programma...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Schalks. het volgende:
Ik snap niet dat hier zo om gelachen wordt, alsof de doorsnee fok!er zoveel chicks regelt.
kk ronaldquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef _Loki het volgende:
Hij zou sociaal zijn
Een sociaal iemand van 30 die bij z'n moeder woont. Sure.
huh? zijn betaald zeker om mee te doen?!? "voor de kijkcijfers"quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:21 schreef Karina het volgende:
Die andere drie zien er helemaal niet zo slecht uit eigenlijk.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat, of er is iets anders mis mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef brammerd het volgende:
[..]
huh? zijn betaald zeker om mee te doen?!? "voor de kijkcijfers"
Denk ik wel ja. Zij zijn niet lelijk genoeg om zich hiervoor vrijwillig op te geven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef brammerd het volgende:
[..]
huh? zijn betaald zeker om mee te doen?!? "voor de kijkcijfers"
Jeuzus gast...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou hem heerlijk afzuigen en daarna trakteren op een anaal feestdeel
Slechte smaak heb jij zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mensen die hun duimen opsteken op foto's
[ afbeelding ]
Ze komen mij alle 3 bekend voor idd, ergens anders eerder gezien op tv.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Zij zijn niet lelijk genoeg om zich hiervoor vrijwillig op te geven.
Die rechter is best welquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:21 schreef Karina het volgende:
Dan was hij nu al overleden hoorquote:
Maar hij komt mij te glad over en die stem!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die rechter is best wel
Alleen zijn naam![]()
Hangt er vanaf hoeveel geld hij heeft en of hij terminaal is. Trouwen in gemeenschap van goederen, ja ik wil!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef ericosman het volgende:
Oke ts kijkt nu net tv en ziet reclame over een autist die iemand zoekt :
[ afbeelding ]
de reclame in kwestie :
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1269ba16-7458-453e-996f-efe08659c0fb/
wie wilt er nou iets met die kerel ?
Ja, kale kop, flinke zonnebank nemen, tattoe's op de arm en het is een stoere bink.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
[..]
Dan was hij nu al overleden hoor
Oh ja hij hij heeft wel een sympathieke uitstraling maar dat haar is verschrikkelijk. Het zal al een hele verbetering zijn als hij alles dan maar weghaalt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja, kale kop, flinke zonnebank nemen, tattoe's op de arm en het is een stoere bink tokkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |