quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
Onrechtvaardigheid zegeviert.
Rip aan de nabestaanden.
leeell †
Ja ik heb ook nog problemen met jequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Verder nog iemand problemen met mij, behalve Snuf die eigenlijk problemen met zichzelf heeft en dat afreageert op mij?
Ik heb in principe geen problemen met jou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Verder nog iemand problemen met mij, behalve Snuf die eigenlijk problemen met zichzelf heeft en dat afreageert op mij?
voel je niet aangesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Maar je hebt wel een iPhone.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA INDERDAAD ALSJEBLIEFT MIJN FAMILIE PRAAT NOOIT MET ME IK MOET IN DE KELDER WONEN TUSSEN DE ANDERE KINDJES
Nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
die hebben we ook al eerder gehadquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Mag ik je vragen waarom je UI een hersenhelft afbeeld?
Compensatiequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
6 maandquote:
Omdat mijn hersenen heilig zijn voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
redelijk.. frans en duits wat minder
Gastquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?
Beide of een kant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat mijn hersenen heilig zijn voor mij
Interesse dit dat.quote:
Ook een hersenhelft nodig?quote:
ik doe VWO.. en nee niks met bio, ben absoluut niet beta,, maar ik ging FOK forum op omdat ik een forum zocht met andere examenleerlingen,, en ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?
En hou je deze UI langer of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik doe VWO.. en nee niks met bio, ben absoluut niet beta,, maar ik ging FOK forum op omdat ik een forum zocht met andere examenleerlingen,, en ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.
Hoezo datquote:
Oh okee, haha!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.
IP-adres.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe weten ze uberhaupt dat je kloont?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef -tape- het volgende:
Snuf, wist jij dat Sparta een jongerenkern heeft?
IP adres dit datquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe weten ze uberhaupt dat je kloont?
Knap dat je nog een bericht kan posten.quote:
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Eerst kreeg die week, een minuut later werd dat een halfjaar. Of heeft hij zitten klonen?
Niet in Nederland. En IP's zijn niet het enige.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...
Geldt alleen voor sommige internetaanbieders per kabel, maar dan moet je je modem resetten ofzo. Bij ADSL is dat in ieder geval niet mogelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...
Dit nu pas zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Misschien erg kinderachtig, maar ik moest hier gister super hard om lachen:
Zal ongetwijfeld terecht zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En wat ik irritant aan jou vind Thom is dat je soms geen antwoord geeft op mijn vragen.
Sorry, welke vraag?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En wat ik irritant aan jou vind Thom is dat je soms geen antwoord geeft op mijn vragen.
Gister he.quote:
Laat je niet zo op stang jagen johquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En toen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Keauning het volgende:
Vandaag ging bij ons het brandalarm af tijdens maw!!
Zo'n kleine Turk die lollig meende te zijn.
Ik weet geen alternatief maar het is algemeen bekend dat je altijd dezelfde UI moet houden op Fokquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. of je een alternatief weet voor mij UI
Nou dan hou ik hem toch.. ik heb er geen problemen mee,,quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet geen alternatief maar het is algemeen bekend dat je altijd dezelfde UI moet houden op Fok
Goedzo ik leer ook niet. Like a bossquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Trouwens snuf, ik heb nu voor het eerst m'n AK boek open. Toen ging ik de eerste regel lezen en toen keek ik alweer op FOK.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al bij de 3e bladzijde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Trouwens snuf, ik heb nu voor het eerst m'n AK boek open. Toen ging ik de eerste regel lezen en toen keek ik alweer op FOK.![]()
Ik zat beetje na te kijken dus ik had er niet zo veel last van.. maar die anderen allemaal zeiken meteen..quote:
heb mijn samengevat al letterlijk 4 uur open voor me liggen, al op bladzijde 8quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik was al bij de 3e bladzijde.
MAAR NU GA IK ECHT ETEN ETEN!
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
Kijk al die burgerlijke types om stipt 18.00 u. eten.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedzo ik leer ook niet. Like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik was al bij de 3e bladzijde.
MAAR NU GA IK ECHT ETEN ETEN!Ik voorspel dat we morgen keihard huilen over hoe moeilijk AK wel niet was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb mijn samengevat al letterlijk 4 uur open voor me liggen, al op bladzijde 8![]()
Ik eet liever later maar papa doet stoer en broer moet eerder weg of zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
Kijk al die burgerlijke types om stipt 18.00 u. eten.
Niet 19474?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Eten voor 19:30 geeft je zo en zo al 19473 minpunten
okquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik eet liever later maar papa doet stoer en broer moet eerder weg of zo
Heb jij nooit sport 's avonds?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Eten voor 19:30 geeft je zo en zo al 19473 minpunten
WIE GA JE LATEN BANNEN?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb mods van Fok op mijn MSN, even 1 aanspreken.
Jaloers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef TMartina het volgende:
[..]
Heel ontroerend, die amicale bedoeling.
FOK!ken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef xCore het volgende:
Verveling, en geen zin om biologie te lerenWat moet ik toch na mijn examens
ARBEITEN. 24/7quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef xCore het volgende:
Verveling, en geen zin om biologie te lerenWat moet ik toch na mijn examens
Maar ik ga niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al vriendjes gemaakt onderling en ben ik he-le-maal alleen
Een andere UI helpt misschien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al vriendjes gemaakt onderling en ben ik he-le-maal alleen
Oh want daar hangt onze etenstijd vaak vanaf. Er is eigenlijk altijd wel iemand die nog naar voetbal moet/nog vergadering heeft om 8 uur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wielrennen soms maar dat doe ik meestal er voor. Er is niet een echte tijd daarvoor.
Bitch, dan hoor je gewoon meteen ja te zeggen. Wie is de man hier.quote:
Misschien ben je niet eens een manquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bitch, dan hoor je gewoon meteen ja te zeggen. Wie is de man hier.
De groeten, jij hebt je kans gehad.
Nu kan het nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef TMartina het volgende:
[..]
Mag m niet meer wisselen las ik net =(
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij is er gewoon een poster opgehangen met een link naar dit topic in het gehandicaptencentrum en daar zijn opeens al die users vandaan gekomen
goeden garp waarheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij is er gewoon een poster opgehangen met een link naar dit topic in het gehandicaptencentrum en daar zijn opeens al die users vandaan gekomen
Dat was een VMBO vraag.quote:
Weet je hoe fucking makkelijk dat is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef Scytec het volgende:
In 1986 ontplofte in Tsjernobyl een kernreactor.
Grote hoeveelheden radioactieve stoffen werden bij dit ongeluk de lucht in
geblazen. Door de wind verspreidden de stoffen zich over een enorm gebied.
Een van die stoffen was Cs-137.
Cs-137 is een van de splijtingsproducten in een kernreactor.
Wanneer een U-235-kern een neutron invangt, kunnen er verschillende
kernreacties plaatsvinden.
Bij één zo’n reactie wordt Cs-137 gevormd en komen er vier neutronen vrij.
3p 5 Geef de reactievergelijking van deze kernreactie. (N.B. Niet alle isotopen in
deze reactie staan in Binas.)
Go!
Ik ben een echte alpha'ert, en heb alle vakken behalve filo en exacte vakken en talen. Ja dus.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een echte alpha'ert, en heb alle vakken behalve filo en exacte vakken en talen. Ja dus.
eetzequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
2 uur geleden nog gegeten
nu ga ik avondeten, lator
Hierin verschillen wij van mening, vrindquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Scytec het volgende:
[..]
Smaakt na 3 stukjes chips naar kots man, gatver
Crocky (ofzo) patatje oorlog daarintegen <3quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hierin verschillen wij van mening, vrind
Mja, ik zit nu dat AK topic door te lezen en heb iets van: 'waar gaat het overquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Snuf. het volgende:
Maar ja Ak is veel en volgens mij heeft leren niet zoveel zin
Zieke multitaskingquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik zit nu dat AK topic door te lezen en heb iets van: 'waar gaat het over'
vrouwen leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het valt me op dat het merendeel hier man is. Wie kan dit verklaren?
Is overal op FOK! zo. Sowieso bijna overal op internet, behalve op echte vrouwenfora.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vrouwen weten niet hoe de computer aan moetquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We voelen ons tot elkaar aangetrokken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die 3 boeken van MaW ga ik ook echt niet meer redden vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik raad je ten zeerste aan om de syllabus door te lezen. Heb ik echt veel aangehad.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vrouwen weten niet hoe de computer aan moet
Daarom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die 3 boeken van MaW ga ik ook echt niet meer redden vanavond
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Chai het volgende:
Snuf. ik raad je aan eens een kijkje te nemen op www.bokt.nl.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Chai het volgende:
Goeie.quote:
Truetrue.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is overal op FOK! zo. Sowieso bijna overal op internet, behalve op echte vrouwenfora.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vrouwen weten niet hoe de computer aan moet
Hoe diep gaat het?quote:
Teveel tekst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Chai het volgende:
Het minimalistische groen.quote:
Is geen Nederlandse zak hè.. Ik snap ook niet waarom die altijd als een kermisattractie er uit zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef TMartina het volgende:
[..]
Het minimalistische groen.
Alsof het in een alpha-stadium is en het nog uitgegeven moet worden.
Maak je eigen eten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef TMartina het volgende:
Ik ga bij mn mams eisen dat ik nu wil eten.
Duurd me veelste lang.
Toedeloe
quote:
Mooizo! Hoeveel moet je er nog?quote:
Duurt*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef TMartina het volgende:
Duurd me veelste lang.
Toedeloe
Dat is het nadeel aan een werkende moeder. Ik eet ook meestal pas rond 8 uur ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef TMartina het volgende:
Duurd me veelste lang.
Toedeloe
Nog één morgen, Engelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooizo! Hoeveel moet je er nog?
Ik deed vorig jaar examens maar toen zat ik nog niet op FOK! dus ik haal nu mijn tijd in.quote:
Mijn zusje vandaag alquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die na morgen al vakantie hebben
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die na morgen al vakantie hebben
Lays Super Chipsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Corkscrew het volgende:
Lays Super Chips heeft tegenwoordig pas grafverpakkingen
Vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu:
[ afbeelding ]
![]()
Het lijkt net een C-merk in de Aldi.
Ze zien er wel schattig uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Corkscrew het volgende:
Lays Super Chips heeft tegenwoordig pas grafverpakkingen
Vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu:
[ afbeelding ]
![]()
Het lijkt net een C-merk in de Aldi.
'Gezondere' chipsquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En lekker en iets gezonder.
Hoi trouwens.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Sandos het volgende:
[..]
'Gezondere' chips
Als je gezond wil zijn eet dan gewoon een banaan..
Wat voor bananen eet jij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Banaan ligt zo zwaar op de maag.
Biologie ... Achterlijk vak waar ik nog steeds niks van snapquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi ben ik weer. En weer verder met bio leren jeweet.
Yo Sanderquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi ben ik weer. En weer verder met bio leren jeweet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie ... Achterlijk vak waar ik nog steeds niks van snap
Joo, alles kits?quote:
hihiihhihiihhihi xCore snapt bio niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie ... Achterlijk vak waar ik nog steeds niks van snap
Heyquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En lekker en iets gezonder.
Hoi trouwens.
Oké, nouja ik altijd die gelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet, ik eet bijna nooit bananen. Ik vind het niet zo lekker, geef mij ander fruit maar.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet, ik eet bijna nooit bananen. Ik vind het niet zo lekker, geef mij ander fruit maar.
Wehehe.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef strontboer het volgende:
Ik heb voor biologie fucking veel geoefend. Dus ik zeg: KOM MAAR OP MET DIE TOETS.. BAM KUT JONGEEEE!!!!
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef strontboer het volgende:
Ik heb voor biologie fucking veel geoefend. Dus ik zeg: KOM MAAR OP MET DIE TOETS.. BAM KUT JONGEEEE!!!!
Wtf is dat uit jouw sigquote:
Goedzo ...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet dat deze nog op tv kwam
Goed. Met jou?quote:
Gewoon, ze doen vrouwen na ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf is dat uit jouw sig? Kreeg de clou niet echt mee
.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed. Met jou?
[..]
Gewoon, ze doen vrouwen na ofzo.Je moet het gewoon net zo lang kijken tot je erom gaat lachen!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het echt geniaal
En doen jullie trouwens allemaal vwo of wat?
Er verscheen wel een grijns op m'n gezicht moest ik zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het echt geniaal
En doen jullie trouwens allemaal vwo of wat?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Lekker hoorVrijdag nog één examen en dan gewoon vakantie. Fijnheid. Vrijheid
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Iemand hier zei iets over een bommelding tijdens havo wiA?
http://www.examenklacht.n(...)xamens-in-maastricht_____________!
Op school hebben we sowieso al 1 examen gemaakt (2010-II) en ik had voor de examens begonnen al wat examens gemaakt en vandaag ook weer een half examentjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja? Ik heb alleen nog maar een een half examen doorgenomen.
Vorig jaar examen gedaan ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben jaloers wel op jullie superlange vakantie.Heel erg jaloers.
Ik moet nog 9 weken bikkelen.![]()
Ach ... Jij hebt je fun vorig jaar al gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben jaloers wel op jullie superlange vakantie.Heel erg jaloers.
Ik moet nog 9 weken bikkelen.![]()
Ik las alleen iets van een Turk die bij MAW het brandalarm af liet gaan en door de politie werd weggebracht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Iemand hier zei iets over een bommelding tijdens havo wiA?
http://www.examenklacht.n(...)xamens-in-maastricht_____________!
Wow, netjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Op school hebben we sowieso al 1 examen gemaakt (2010-II) en ik had voor de examens begonnen al wat examens gemaakt en vandaag ook weer een half examentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |