Maar het was een tripo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Dubbelen plaatjen in Fipo = dubbel zoveel win
wat dan?quote:
zeker vragen welke teksten we krijgenquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker vragen welke teksten we krijgen
VERTEL HET MIJ ZODADELIJK@!!
quote:
Ik moet elke keer lachen als ik dequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen zin om überhaupt m'n AK boek open te slaan.
Impliceren dat je een miljoen fouten gemaakt hebtquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je een miljoen fouten gemaakt hebt
Impliceren dat je signloos bentquote:
Wij doen ons best.quote:
quote:
wadaquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef Chai het volgende:
Vraag 1 van WiA.Was gewoon een rekenvraag van de basisschool, maar nu mocht je je rekenmachine gebruiken.
![]()
Pas op!quote:
Ik weet niet.quote:
Bij mij ging het eigenlijk best goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Heb streng gerekend tussen 4,4-6,4, maar soepel (té?) 6,2-8,2.
Ik vond het opzich wel te doen, maar was echt te lang.Bij jou?
ja, die had ik ook fout.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef Keauning het volgende:
Net Frans gehad, stond er onder zo een leestekstje NGO = bijv. Amnesty International of Greenpeace.
Als ik dat nu voor Maw had gehad.![]()
Nja, ik had maar wat ingevuld: Internationaal Monetair Fondsquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, die had ik ook fout.Ik had Artsen zonder Grenzen en Rode Kruis
Echt hé.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Keauning het volgende:
2 uur van tevoren nog gedaan.
Daar heb ik zooo veel aan gehad
Die jij ook nog hebt.quote:
Die theorieën was ik niet meer aan toe gekomen. Jammer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hé.
Die vragen over twee beleid enzo, wist ik alles.Net als de functies.
En theorieëen (die was 9 punten waard (!!), maar had bij eentje citaat niet goed, dus dat is doei punten.
).
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
Wist je ook die klassieke school en moderne richting enzo, of niet?
Ik heb maar wat omheen geluld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee.![]()
Als enigste overgeslagen omdat ik die echt niet wist.
Ja, daar zal ik wel wat goed hebben denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maar wat omheen geluld.Maar wist hem ook niet.
Net als die omgevingsfactoren ofzo.
Ging niet goed?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maatschappijwetenschappen![]()
![]()
![]()
Frans![]()
Wat een faal vandaag.
Maw sowieso nietquote:
Ik was écht zo blij dat ik gisteravond alle aantekeningen/samenvattingen enzo had doorgenomen, want ik wist best veel nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Maw sowieso niet__! Al die kenmerken van alles en zo, dat kan ik juist niet... Pas bij dat gedeelte over criminaliteit ging het wel weer lekker. Had gehoopt op veel meer toepassing, dit was gewoon dom leerwerk. Had ik helemaal niet verwacht.
Hoe ging het bij jou dan?
Hoe is je haar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
80 euro boodschappen, rondje kapper en bank. Ik ben er weer
In het correctiemodel staat 'een van de volgende' erboven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef Keauning het volgende:
Er zijn er toch echt wel meer mogelijk bij die 2 vragen??
Die heb ik al zo vaak gehad met mijn proefwerken en elke keer goed. Daar kun je van alles van maken toch?
Ja, dat wist ik ook helemaal niet, wat jij nu noemtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was écht zo blij dat ik gisteravond alle aantekeningen/samenvattingen enzo had doorgenomen, want ik wist best veel nog.
Enige wat niet goed ging, waren de onderzoeksvragen (en operlationalisering (ofzo wtf) en variabelen en blabla), en die vier stappen van een onderzoek ofzo.![]()
En dan ook nog die vraag verzinnen, wtf. Er zijn maar 2 mogelijk ofzo, volgens het correctiemodel.
En die vragen over media en sensatie enzo, heb ik ook verpest.
Heb je al nagekeken?
Wat wel fijn was, was die a/b vragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook helemaal niet, wat jij nu noemtDie onderzoeksvragen en die volgorde. En die sensatie inderdaad.
Verder wist ik bij dat eerste deel nog wel veel dingen en bij criminaliteit bijna alles. Dat verbaasde meIk ga het niet nakijken, de eerste die ik niet ga nakijken... denk ik. Straks dus waarschijnlijk
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef vlam12 het volgende:
iemand een goeie samenvatting voor natuurkunde (havo)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Finland. het volgende:
Toevallig iemand de samengevat van economie havo toevallig samengevat voor de GRM
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen trollen op solomio blijft leuk
http://www.solomio.nl/chat_2940_t1.html
Ik denk dat dit echt retemoeilijk wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef luukieboy2 het volgende:
Antwoord op vraag 1 = 71 km
Antwoord op vraag 2 = 2 liter
Was dit echt zo moeilijk? Of was dit sarcasme?
Klopt, zie mijn FoBoquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen trollen op solomio blijft leuk
http://www.solomio.nl/chat_2940_t1.html
quote:
Hee hoe ging je rijles? Was het nu je eerste keer of..?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik heb geleerd om bij de 50 naar z'n drie te schakelen, bij de 70 naar z'n vier en pas bij de 100/110 naar de vijf.
Ik zou een klacht indienen bij het Laks.
Noo moattiequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hee hoe ging je rijles? Was het nu je eerste keer of..?
heb al rijbewijsquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Noo moattie. Heb er nu zo'n 16 uur opzitten. Alles nu behandeld en volgende maand examen als 't meezit
quote:
Ik heb het ook zo geleerd hoor. Mijn auto kan al vanaf de 50 in zn 4.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:17 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik heb geleerd om bij de 50 naar z'n drie te schakelen, bij de 70 naar z'n vier en pas bij de 100/110 naar de vijf.
Ik zou een klacht indienen bij het Laks.
Dat haat ik altijd zo, als ze dat doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klotekapster knipte er voor het eerst te weinig af...
Ooh wel 's gehad dat ik +100 in z'n drie reed, wilde naar de vijf schakelen...maar ging dus naar z'n driequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh wel 's gehad dat ik +100 in z'n drie reed, wilde naar de vijf schakelen...maar ging dus naar z'n drie.
Ik moet echt eens beter gaan oplettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Noo moattie. Heb er nu zo'n 16 uur opzitten. Alles nu behandeld en volgende maand examen als 't meezit
Mja, ik moet wel aardig vlot rijden van m'n instructeur. Les dan ook in een bmwquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo geleerd hoor. Mijn auto kan al vanaf de 50 in zn 4.
De gouden takquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker vragen welke teksten we krijgen
VERTEL HET MIJ ZODADELIJK@!!
ik heb geleerd als je de snelweg oprijdt, door te blijven rijden in de 3 totdat je ingevoegd bent, dus ook met 100 km/h :s. Onze eigen auto wil bij 100 echt niet meer terug de 3 inquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh wel 's gehad dat ik +100 in z'n drie reed, wilde naar de vijf schakelen...maar ging dus naar z'n drie.
No shit?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
De gouden tak
Iris
Augustus
De zielsverhuizing
Was maar voor twee tellen hoor, maxquote:
Maar die heeft dan toch 6 versnellingen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, ik moet wel aardig vlot rijden van m'n instructeur. Les dan ook in een bmw.
Ik moet in z'n vier blijven, omdat die dan nog pit heeft/in z'n powerband zit totdat je bent ingevoegd etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik heb geleerd als je de snelweg oprijdt, door te blijven rijden in de 3 totdat je ingevoegd bent, dus ook met 100 km/h :s. Onze eigen auto wil bij 100 echt niet meer terug de 3 in
Les jij hier in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die heeft dan toch 6 versnellingen?
50 in z'n 2quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
En hoezo rijdt je vlotter als je pas laat schakelt? Rijdt je dan eerst tot de 50 in zn 2 en dan schakel je gelijk naar 4?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die heeft dan toch 6 versnellingen?
waarschijnlijk hij welquote:
Zei die gewoon dat dat 4 belangrijke teksten zijn?quote:
Hij 'zij' niets. Het was een grapje man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zij die gewoon dat dat 4 belangrijke teksten zijn?
Huhquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef Chai het volgende:
En hoezo rijdt je vlotter als je pas laat schakelt? Rijdt je dan eerst tot de 50 in zn 2 en dan schakel je gelijk naar 4?
hehe, wat een typoquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij 'zij' niets. Het was een grapje man.
Tsjillquote:
Maar je denkt zelf dat het belangrijke teksten zijn?quote:
Nee, ik schreef willekeurig wat op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar je denkt zelf dat het belangrijke teksten zijn?
De zielsverhuizing zou best kunnen inderdaad. Gigantisch lange en belangrijke tekst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik schreef willekeurig wat op.
Hoewel het wel zeer waarschijnlijk is dat De zielsverhuizing en Augustus erop komen.
Dat is gangsta manquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef yosander het volgende:
Heb weer een vier-dagen-baardje, dus het is weer tijd om me te scheren, brb
.
Ja en ik ken nog geen woord.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
De zielsverhuizing zou best kunnen inderdaad. Gigantisch lange en belangrijke tekst.
Nee, 't heeft nu de status van zwerverquote:
Ik ook nietquote:
zie editquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, 't heeft nu de status van zwerver.
Nou, toch zeker 19 centimeter.quote:
Toen was je trots?quote:
Al ruim een week niet meer gedaan! Een heuse sik en bakkebaarden zijn mijn.quote:
Ik doe het ook niet slecht met mijn 18.5.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Al ruim een week niet meer gedaan! Een heuse sik en bakkebaarden zijn mijn.
Dan hoef je zowat niet te scheren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb blond baardhaar dat is best wel raar
Ik ook nog op sommige plekkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
Forumbanquote:
Dat is geen baardhaar manquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
quote:
Wat heeft ie gedaan?quote:
Openbaar sex met eenden.quote:
Wat is ' het' ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Hij liet het zien op FoK! Daarna gingen Yvonne en Danny huiliehuilie doen.
Ja, ik vind die seksstripjes van Donald Duck ook altijd wel leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
Terwijl sex met eenden er best leuk uitziet.
vmboquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:36 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)of-passieve-vakantie
Mij ook, maar hij joinde me op solomio om te zeggen dat hij ook een FoBo-ban en DM-ban heeft.quote:
supquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
+- 45 punten voor Wiskunde gehaald maar om goed te kunnen nakijken moet je een docent zijn. Ik moest een 5,7 halen en met 45 punten heb ik een 5,9 maar de norm van Wiskunde A havo is bijna altijd onder de 1,0.
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
DASTAN INDERDAAD EEN BEETJE RAARquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom heb je hun slogan: memento mori dan daar staan <
Dat is niet de spreuk van het christendom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Blond baardhaar baasquote:
memento mori motto van christenen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar zou ik 't wel voor doenquote:
Klopt. Al hoop ik wel dat het wat donkerder wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Blond baardhaar baas
is wel handig als je een keer vergeet te scheren, je ziet het niet zo erg
calvinisme is ook christendom :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet de spreuk van het christendom.Een moraal afkomstig uit het calvinisme.
Hoop ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. Al hoop ik wel dat het wat donkerder wordt.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
dat is gewoon dons ofzo wat je krijgt voordat je baardgroei krijgt
volgens mij weet je niet eens wat dat inhoudquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef emzor1994 het volgende:
Ben je een calvinist dan (nog erger naar mijn mening)?
Dikzak is jou moraal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja maar het is een moraal en dat is iets heel anders dan een motto
Ewaaaa mattiequote:
Je noemt iets erger dan een gelovige. Dat is dus pertinent onwaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef emzor1994 het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind wel dat ik weinig probs kreeg dit keerquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef ThaTim het volgende:
Ik moest weer lachen om de DASTAN! grap van Snuf.
wat een giller :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee.Alhoewel ik wel vind dat we wat ingetogener kunnen zijn.
Verder ben ik het wel eens met 'gedenk te sterven'.
Etsu was gister niet 1e in de dagcijfersquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Etsu was gister niet 1e in de dagcijfers
Je reageert overal op, je komt zomaar SC binnenvallen en je doet alsof we beste maatjes zijn. Kan ik niet zo heel goed tegen.quote:
jij vind wel veel mensen slechte users he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk is trouwens ook zo'n protoype aids user. No offence
haha sorry dat ik je uit je droom heb geholpen man, kun je nu niet meer slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Snuf. het volgende:
Letstalk is trouwens ook zo'n protoype aids user. No offence
Steeds van die nietszeggende kutantwoorden inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Letstalk het volgende:
[..]
haha sorry dat ik je uit je droom heb geholpen man, kun je nu niet meer slapen
is altijd nog openbaar en ik doe helemaal niet zo? Is het jouw terrein jongen? Internetheldquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je reageert overal op, je komt zomaar SC binnenvallen en je doet alsof we beste maatjes zijn. Kan ik niet zo heel goed tegen.
Vooral dat eerste. Jezus manquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je reageert overal op, je komt zomaar SC binnenvallen en je doet alsof we beste maatjes zijn. Kan ik niet zo heel goed tegen.
Was 't bij mij eerst ook. Ooit iemand met een blonde baar gezien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, bij mij zijn het blond-achtige stoppels.
ik wil jouw msn ook welquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom moest je mijn msn dan als je me een kut user vindt?
Nee, dat niet. Maar dons is het niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Was 't bij mij eerst ook. Ooit iemand met een blonde baar gezien?
Doe je wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
is altijd nog openbaar en ik doe helemaal niet zo? Is het jouw terrein jongen? Internetheld
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef emzor1994 het volgende:
Je was net nieuwquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef emzor1994 het volgende:
Jawel. Bij mensen die zelf gewoon heel blond zijn. Ik heb ook weleens rood baardhaar gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Was 't bij mij eerst ook. Ooit iemand met een blonde baar gezien?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Bij mensen die zelf gewoon heel blond zijn. Ik heb ook weleens rood baardhaar gezien.
Wat doe ik dan verkeerd in jouw ogen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je was net nieuw
Je was een meisje
Ik wilde je msn
Ik wist toen nog niet dat je een kutuser was
Triest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Bij mensen die zelf gewoon heel blond zijn. Ik heb ook weleens rood baardhaar gezien.
ik reageer als mensen op mij reageren, bovendien reageren andere mensen hier meer dan ik en die vind je niet irritant?quote:
Dan komt 't spoedigquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar dons is het niet meer.
Just take a chill pill en negeer de negativiteitquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd in jouw ogen?
Fijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan komt 't spoedig. Is wel fijn, minder vaak hoeven te scheren enzo. Baardgroei is alleen koel zodat je bakkebaarden kunt hebben
ik snap echt niet wat ik nou verkeerd doe hoor..quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Just take a chill pill en negeer de negativiteit
Haha, rood heb ik ook wel 's gezien jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dumpert was mijn wtf-moment van de dag weerquote:
hahaha die was komischquote:
- Je verkracht het quote systeem door er soms wel en soms niet gebruik van te makenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd in jouw ogen?
Volgens mij doe je ook niks verkeerd hoor maar ik hou me erbuitenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat ik nou verkeerd doe hoor..
quote:
Ik trek me terug, want het heeft geen zin bij dat kind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ik op tijd voor de bitchfight?
ik vroeg laatst of iemand dat irritant vond.. en iedereen zei nee, inclusief jij, dus wat zit je nou hypocriet te doen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
- Je verkracht het quote systeem door er soms wel en soms niet gebruik van te maken
- Je gebruikt irritante emoticons die niet werken omdat je ze verkeerd typt
Maar verder ben je een leuke meid hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Volgens mij doe je ook niks verkeerd hoor maar ik hou me erbuiten
[..]quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
- Je verkracht het quote systeem door er soms wel en soms niet gebruik van te maken
- Je gebruikt irri[quote]Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[quote]Op woensdag 25 m[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1657412/1/50#97302443]woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..][quote]Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[quote]Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar verder ben je een leuke meid hoor
quote:
Dingen kunnen veranderen hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik vroeg laatst of iemand dat irritant vond.. en iedereen zei nee, inclusief jij, dus wat zit je nou hypocriet te doen?
Hoe gaan je toetsen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef emzor1994 het volgende:
Snuf heeft gewoon aandacht tekort en gaat dan maar een zondebok zoeken
JA INDERDAAD ALSJEBLIEFT MIJN FAMILIE PRAAT NOOIT MET ME IK MOET IN DE KELDER WONEN TUSSEN DE ANDERE KINDJESquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef emzor1994 het volgende:
Snuf heeft gewoon aandacht tekort en gaat dan maar een zondebok zoeken
En hij denkt dat ie grappig is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA INDERDAAD ALSJEBLIEFT MIJN FAMILIE PRAAT NOOIT MET ME IK MOET IN DE KELDER WONEN TUSSEN DE ANDERE KINDJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |