Maar het was een tripo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Dubbelen plaatjen in Fipo = dubbel zoveel win
wat dan?quote:
zeker vragen welke teksten we krijgenquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zeker vragen welke teksten we krijgen
VERTEL HET MIJ ZODADELIJK@!!
quote:
Ik moet elke keer lachen als ik dequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen zin om überhaupt m'n AK boek open te slaan.
Impliceren dat je een miljoen fouten gemaakt hebtquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je een miljoen fouten gemaakt hebt
Impliceren dat je signloos bentquote:
Wij doen ons best.quote:
quote:
wadaquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef Chai het volgende:
Vraag 1 van WiA.Was gewoon een rekenvraag van de basisschool, maar nu mocht je je rekenmachine gebruiken.
![]()
Pas op!quote:
Ik weet niet.quote:
Bij mij ging het eigenlijk best goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Heb streng gerekend tussen 4,4-6,4, maar soepel (té?) 6,2-8,2.
Ik vond het opzich wel te doen, maar was echt te lang.Bij jou?
ja, die had ik ook fout.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef Keauning het volgende:
Net Frans gehad, stond er onder zo een leestekstje NGO = bijv. Amnesty International of Greenpeace.
Als ik dat nu voor Maw had gehad.![]()
Nja, ik had maar wat ingevuld: Internationaal Monetair Fondsquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, die had ik ook fout.Ik had Artsen zonder Grenzen en Rode Kruis
Echt hé.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Keauning het volgende:
2 uur van tevoren nog gedaan.
Daar heb ik zooo veel aan gehad
Die jij ook nog hebt.quote:
Die theorieën was ik niet meer aan toe gekomen. Jammer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt hé.
Die vragen over twee beleid enzo, wist ik alles.Net als de functies.
En theorieëen (die was 9 punten waard (!!), maar had bij eentje citaat niet goed, dus dat is doei punten.
).
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
Wist je ook die klassieke school en moderne richting enzo, of niet?
Ik heb maar wat omheen geluld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee.![]()
Als enigste overgeslagen omdat ik die echt niet wist.
Ja, daar zal ik wel wat goed hebben denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maar wat omheen geluld.Maar wist hem ook niet.
Net als die omgevingsfactoren ofzo.
Ging niet goed?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maatschappijwetenschappen![]()
![]()
![]()
Frans![]()
Wat een faal vandaag.
Maw sowieso nietquote:
Ik was écht zo blij dat ik gisteravond alle aantekeningen/samenvattingen enzo had doorgenomen, want ik wist best veel nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Maw sowieso niet__! Al die kenmerken van alles en zo, dat kan ik juist niet... Pas bij dat gedeelte over criminaliteit ging het wel weer lekker. Had gehoopt op veel meer toepassing, dit was gewoon dom leerwerk. Had ik helemaal niet verwacht.
Hoe ging het bij jou dan?
Hoe is je haar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
80 euro boodschappen, rondje kapper en bank. Ik ben er weer
In het correctiemodel staat 'een van de volgende' erboven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef Keauning het volgende:
Er zijn er toch echt wel meer mogelijk bij die 2 vragen??
Die heb ik al zo vaak gehad met mijn proefwerken en elke keer goed. Daar kun je van alles van maken toch?
Ja, dat wist ik ook helemaal niet, wat jij nu noemtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was écht zo blij dat ik gisteravond alle aantekeningen/samenvattingen enzo had doorgenomen, want ik wist best veel nog.
Enige wat niet goed ging, waren de onderzoeksvragen (en operlationalisering (ofzo wtf) en variabelen en blabla), en die vier stappen van een onderzoek ofzo.![]()
En dan ook nog die vraag verzinnen, wtf. Er zijn maar 2 mogelijk ofzo, volgens het correctiemodel.
En die vragen over media en sensatie enzo, heb ik ook verpest.
Heb je al nagekeken?
Wat wel fijn was, was die a/b vragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook helemaal niet, wat jij nu noemtDie onderzoeksvragen en die volgorde. En die sensatie inderdaad.
Verder wist ik bij dat eerste deel nog wel veel dingen en bij criminaliteit bijna alles. Dat verbaasde meIk ga het niet nakijken, de eerste die ik niet ga nakijken... denk ik. Straks dus waarschijnlijk
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef vlam12 het volgende:
iemand een goeie samenvatting voor natuurkunde (havo)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Finland. het volgende:
Toevallig iemand de samengevat van economie havo toevallig samengevat voor de GRM
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen trollen op solomio blijft leuk
http://www.solomio.nl/chat_2940_t1.html
Ik denk dat dit echt retemoeilijk wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef luukieboy2 het volgende:
Antwoord op vraag 1 = 71 km
Antwoord op vraag 2 = 2 liter
Was dit echt zo moeilijk? Of was dit sarcasme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |