quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
Onrechtvaardigheid zegeviert.
Rip aan de nabestaanden.
leeell †
Ja ik heb ook nog problemen met jequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Verder nog iemand problemen met mij, behalve Snuf die eigenlijk problemen met zichzelf heeft en dat afreageert op mij?
Ik heb in principe geen problemen met jou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Verder nog iemand problemen met mij, behalve Snuf die eigenlijk problemen met zichzelf heeft en dat afreageert op mij?
voel je niet aangesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
Maar je hebt wel een iPhone.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA INDERDAAD ALSJEBLIEFT MIJN FAMILIE PRAAT NOOIT MET ME IK MOET IN DE KELDER WONEN TUSSEN DE ANDERE KINDJES
Nee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
die hebben we ook al eerder gehadquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Mag ik je vragen waarom je UI een hersenhelft afbeeld?
Compensatiequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
6 maandquote:
Omdat mijn hersenen heilig zijn voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Scytec het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
redelijk.. frans en duits wat minder
Gastquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?
Beide of een kant?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat mijn hersenen heilig zijn voor mij
Interesse dit dat.quote:
Ook een hersenhelft nodig?quote:
ik doe VWO.. en nee niks met bio, ben absoluut niet beta,, maar ik ging FOK forum op omdat ik een forum zocht met andere examenleerlingen,, en ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Welk niveau doe je en denk je dat je het gaat halen? Wil je later trouwens iets met biologie studeren(je avatar/user icon/plaatje)?
En hou je deze UI langer of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik doe VWO.. en nee niks met bio, ben absoluut niet beta,, maar ik ging FOK forum op omdat ik een forum zocht met andere examenleerlingen,, en ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.
Hoezo datquote:
Oh okee, haha!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik dacht ik blijf even in de stemming en doe een plaatje van brains omdat ik die intensief gebruik deze 2 weken.
IP-adres.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe weten ze uberhaupt dat je kloont?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef -tape- het volgende:
Snuf, wist jij dat Sparta een jongerenkern heeft?
IP adres dit datquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe weten ze uberhaupt dat je kloont?
Knap dat je nog een bericht kan posten.quote:
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Eerst kreeg die week, een minuut later werd dat een halfjaar. Of heeft hij zitten klonen?
Niet in Nederland. En IP's zijn niet het enige.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...
Geldt alleen voor sommige internetaanbieders per kabel, maar dan moet je je modem resetten ofzo. Bij ADSL is dat in ieder geval niet mogelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar bijna iedereen heeft toch zon dynamisch IP? En ik neem aan dat leell wel verstand heeft van proxys...
Dit nu pas zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
Misschien erg kinderachtig, maar ik moest hier gister super hard om lachen:
Zal ongetwijfeld terecht zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En wat ik irritant aan jou vind Thom is dat je soms geen antwoord geeft op mijn vragen.
Sorry, welke vraag?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En wat ik irritant aan jou vind Thom is dat je soms geen antwoord geeft op mijn vragen.
Gister he.quote:
Laat je niet zo op stang jagen johquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
En toen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Keauning het volgende:
Vandaag ging bij ons het brandalarm af tijdens maw!!
Zo'n kleine Turk die lollig meende te zijn.
Ik weet geen alternatief maar het is algemeen bekend dat je altijd dezelfde UI moet houden op Fokquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. of je een alternatief weet voor mij UI
Nou dan hou ik hem toch.. ik heb er geen problemen mee,,quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet geen alternatief maar het is algemeen bekend dat je altijd dezelfde UI moet houden op Fok
Goedzo ik leer ook niet. Like a bossquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Trouwens snuf, ik heb nu voor het eerst m'n AK boek open. Toen ging ik de eerste regel lezen en toen keek ik alweer op FOK.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al bij de 3e bladzijde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Trouwens snuf, ik heb nu voor het eerst m'n AK boek open. Toen ging ik de eerste regel lezen en toen keek ik alweer op FOK.![]()
Ik zat beetje na te kijken dus ik had er niet zo veel last van.. maar die anderen allemaal zeiken meteen..quote:
heb mijn samengevat al letterlijk 4 uur open voor me liggen, al op bladzijde 8quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik was al bij de 3e bladzijde.
MAAR NU GA IK ECHT ETEN ETEN!
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
Kijk al die burgerlijke types om stipt 18.00 u. eten.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedzo ik leer ook niet. Like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik was al bij de 3e bladzijde.
MAAR NU GA IK ECHT ETEN ETEN!Ik voorspel dat we morgen keihard huilen over hoe moeilijk AK wel niet was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb mijn samengevat al letterlijk 4 uur open voor me liggen, al op bladzijde 8![]()
Ik eet liever later maar papa doet stoer en broer moet eerder weg of zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
Kijk al die burgerlijke types om stipt 18.00 u. eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |