abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97327816
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97327903
Dat zal mijj persoonlijk niet treffen, aangezien ik geen speciaal zuinige auto heb met zn 9 jaar oud en gewone benzinemotor.

Wel een slechte zet trouwens, want daar gaat de stimulans dan weer om zon auto te kopen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_97328038
Gaat toch pas in 2013 in dus je zult zien dat iedereen het komende jaar nog vlug zo'n auto aan gaat schaffen.

Daarbij zag je dit al van mijlenver aankomen, maar het mooie is dat al die ouwe vervuilende barrels inmiddels zo'n beetje wel vervangen zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97328137
Inderdaad 2013, dus dat zal nog wel een run geven.
Misschien voor mij zelf ook een push om volgend jaar een zuinig modelletje aan te schaffen..

Maar dan moet zon ding wel vooruit te branden zijn. Niks zo irritant als niet een btje snel kunnen invoegen of weg rijden van een kruising.
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:21:48 #105
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97328604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ff gecorrigeerd.
Dit ook inderdaad.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:23:01 #106
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97328638
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Gaat toch pas in 2013 in dus je zult zien dat iedereen het komende jaar nog vlug zo'n auto aan gaat schaffen.

Daarbij zag je dit al van mijlenver aankomen, maar het mooie is dat al die ouwe vervuilende barrels inmiddels zo'n beetje wel vervangen zijn.
Nou, er rijden er nog zat rond. Dat gaat ook nog wel blijven, aangezien je vanaf een bepaalde leeftijd geen belasting en nauwelijks premie hoeft te betalen over die jetsers.
pi_97329291
Leeftijd?
Je bedoelt die oldtimers dan. Dat is inderdaad beetje oneerlijk dat die dingen helemaal belastingvrij zijn. Maar je hebt er dan ook wel weer veel onderhoud aan.

Doe mij maar een moderne auto hoor :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:01:30 #108
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97329875
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leeftijd?
Je bedoelt die oldtimers dan. Dat is inderdaad beetje oneerlijk dat die dingen helemaal belastingvrij zijn. Maar je hebt er dan ook wel weer veel onderhoud aan.

Doe mij maar een moderne auto hoor :Y
Ja die inderdaad. Het mooiste is nog, dat als je het voor elkaar krijgt een modern blok in zo'n ding te klussen, dat je nog steeds niks extra's hoeft te betalen, maar wel veel minder aan brandstof en onderhoud kwijt bent. _O_
pi_97331836
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ja die inderdaad. Het mooiste is nog, dat als je het voor elkaar krijgt een modern blok in zo'n ding te klussen, dat je nog steeds niks extra's hoeft te betalen, maar wel veel minder aan brandstof en onderhoud kwijt bent. _O_
En je dus feitelijk gewoon beter een nieuwe auto had kunnen kopen ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:59:20 #110
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97331960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En je dus feitelijk gewoon beter een nieuwe auto had kunnen kopen ;)
Nee, want dan betaal je belasting en verzekering.
pi_97332216
Dat is idd zo ja. Maar denk dat een verzamelaar toch niet een nieuwe (dus neppe) motor in zn oldtimer gaat zetten.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:15:54 #112
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97332503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is idd zo ja. Maar denk dat een verzamelaar toch niet een nieuwe (dus neppe) motor in zn oldtimer gaat zetten.
Ik heb het ook niet over verzamelaars, maar mensen die die dingen voor dagelijks gebruiken.
pi_97332971
Ik ben er vandoor :D
Au revoir en tot zondag
~Si vis amari, ama~
pi_97333153
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Nee, want dan betaal je belasting en verzekering.
Een old-timer hoef je niet te verzekeren wil je zeggen?
Daarbij is zo'n ding niet te doen voor woon-werk verkeer... als ik zie wat het kost aan onderhoud voor een nieuwe(re) auto alleen al. De motor mag dan nieuw zijn, de rest blijft een oud barrel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:36:00 #115
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97333299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een old-timer hoef je niet te verzekeren wil je zeggen?
Daarbij is zo'n ding niet te doen voor woon-werk verkeer... als ik zie wat het kost aan onderhoud voor een nieuwe(re) auto alleen al. De motor mag dan nieuw zijn, de rest blijft een oud barrel.
De rest kan je zelf doen.

En de verzekering voor zo'n ding kost letterlijk 1 euro per jaar. ;)
pi_97333510
verzekering hangt natuurlijk volledig af van je eigen schadevrije jaren en rijervaring he.

Alleen omdat de auto niks waard is (als oldtimer), wil niet zeggen dat je niet WA-verzekerd moet zijn. Dat kost toch altijd wel iets.

En verder wat ceased zegt, onderhoud aan een moderne auto kost al genoeg. Wil niet weten wat het kost voor een oud barrel..
pi_97334382
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

De rest kan je zelf doen.

En de verzekering voor zo'n ding kost letterlijk 1 euro per jaar. ;)
Grapjurk, ik weet net waar de olie in moet...
pi_97334704
Ga je schamen ceased :P.
Nou kom ik ook niet veel verder dan olie, koelvloeistof, luchtfilter en lampen vervangen.
De rest waag ik me niet aan:P.
pi_97335043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou kom ik ook niet veel verder dan olie, koelvloeistof, luchtfilter en lampen vervangen.
Ok koelvloeistof en ruitenwisservloeistof weet ik ook nog wel. De rest kun je al niet eens zelf meer doen zonder het complete motorblok eruit te halen.
pi_97335666
Dat is idd een nadeel van dat alles tegenwoordig zo goed is weggewerkt. Bij mijn clio ook een mooie kunststof kap over het motorblok, maar dat blokkeert wel iedere toegang als je wil knutselen..

Mn broertje had paar jaar terug een lada (jaja :P ) gekocht. Die was tenminste lekker basic. Zelfs ik, als a-technisch persoon kon alle onderdelen vinden. En niks geen lastige elektronica problems. Een keer deed de radio en verlichting niks meer. Tip op internet, haal de accu eraf, paar minuten laten staan en weer aansluiten. En ja hoor, alles werkte weer.
Terwijl in mn clio voor zoiets al bijna de halve boordcomputer moet worden uitgelezen :')
pi_97336833
Pff autos :P
Zolang je het belangrijkste weet is het toch al goed?
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_97337040
sst, we proberen het niveau een keer hoog te houden in dit topic vandaag ;)

Maar toch is het (jammergenoeg voor mij) wel zo, als je technisch handig bent kan je lekker veel besparen op garagekosten.. :'(
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:03:08 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97337167
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Ik heb niks aan auto's. }:|
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_97337246
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Maar toch is het (jammergenoeg voor mij) wel zo, als je technisch handig bent kan je lekker veel besparen op garagekosten.. :'(
Dan vragen we mijn broer toch vaker :P

En misschien hoog maar niet leuker :P
pi_97337721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb niks aan auto's. }:|
Oh? Wieso?
pi_97337742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:04 schreef VulpesVulpes het volgende:

[..]

Dan vragen we mijn broer toch vaker :P

En misschien hoog maar niet leuker :P
Dat is een te grote deuk op mn ego ;)
pi_97337882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)el-zuinige-auto.html

vind dit wel een mooie :)
Zat er aan te komen meteen toen de regeling het licht zag :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97338762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zat er aan te komen meteen toen de regeling het licht zag :P
'laten we mensen stimuleren om een zuinige nieuwe auto te kopen!'
*meer mensen kopen zuinige auto's dan verwacht*
'OMFG! Dit kost ons teveel geld, wie had dat kunnen bedenken!?!?!?!'

ennnnn einde regeling.
pi_97338823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'laten we mensen stimuleren om een zuinige nieuwe auto te kopen!'
*meer mensen kopen zuinige auto's dan verwacht*
'OMFG! Dit kost ons teveel geld, wie had dat kunnen bedenken!?!?!?!'

ennnnn einde regeling.
Ach, weetje, mensen die het niet zagen aankomen hebben gewoon een bord voor hun kop. Voor mijn ouders was het een extra duwtje om toch onze oudste auto te verkopen en een zuinigere ervoor in de plaats te nemen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97339333
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, weetje, mensen die het niet zagen aankomen hebben gewoon een bord voor hun kop. Voor mijn ouders was het een extra duwtje om toch onze oudste auto te verkopen en een zuinigere ervoor in de plaats te nemen.
Voor mij kwam het handig uit omdat ik wat extra voordeel had bij de auto die ik had uitgezocht... tegen de tijd dat de regeling wordt afgeschapt heb ik toch bijna 4 jaar lang amper wegenbelasting hoeven te betalen. En ik hoop tegen dat tegen die tijd elektrische auto's wat degelijker zijn geworden zodat ik die 1 kan aanschaffen voor woon-werk-verkeer :)
pi_97339478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voor mij kwam het handig uit omdat ik wat extra voordeel had bij de auto die ik had uitgezocht... tegen de tijd dat de regeling wordt afgeschapt heb ik toch bijna 4 jaar lang amper wegenbelasting hoeven te betalen. En ik hoop tegen dat tegen die tijd elektrische auto's wat degelijker zijn geworden zodat ik die 1 kan aanschaffen voor woon-werk-verkeer :)
Elektrische auto's zijn wel de toekomst ja. Maar ik denk niet dat iedereen er op korte termijn er een kan rijden hoor. Moeten we eerst meer schone energiebronnen hebben die betrouwbaar zijn, zoals kernenergie of waterkrachtcentrales.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:21:46 #132
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97340371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Och, een van de vele voordelen van werktuigbouw in Delft studeren.

quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
verzekering hangt natuurlijk volledig af van je eigen schadevrije jaren en rijervaring he.

Alleen omdat de auto niks waard is (als oldtimer), wil niet zeggen dat je niet WA-verzekerd moet zijn. Dat kost toch altijd wel iets.

En verder wat ceased zegt, onderhoud aan een moderne auto kost al genoeg. Wil niet weten wat het kost voor een oud barrel..
Nee, van een oldtimer kost letterlijk 1 euro. Gewoon symbolisch, omdat een verzekering verplicht is. En ze hoeven toch vrijwel niks uit te keren als je hem in de soep rijdt, want of, hij is zo oud dat hij "niks" waard is, of de eigenaar is een klusser/verzamelaar en repareert hem zelf wel. Daarbij rijden er zo weinig van dat soort auto's rond dat ze het zich wel kunnen veroorloven, om zo'n verzekering aan te bieden.
pi_97340503
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

Nee, van een oldtimer kost letterlijk 1 euro. Gewoon symbolisch, omdat een verzekering verplicht is. En ze hoeven toch vrijwel niks uit te keren als je hem in de soep rijdt, want of, hij is zo oud dat hij "niks" waard is, of de eigenaar is een klusser/verzamelaar en repareert hem zelf wel. Daarbij rijden er zo weinig van dat soort auto's rond dat ze het zich wel kunnen veroorloven, om zo'n verzekering aan te bieden.
Ooit gehoord van een oldtimerverzekering? Da's wel wat duurder hoor
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:28:22 #134
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97340616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ooit gehoord van een oldtimerverzekering? Da's wel wat duurder hoor
Ja met oldtimer bedoel ik niet echt oldtimer, maar meer van die barrels zoals een Golf 1 en dat soort apparaten.
pi_97340759
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ja met oldtimer bedoel ik niet echt oldtimer, maar meer van die barrels zoals een Golf 1 en dat soort apparaten.
Oooh een roestbak op wielen aka barrel :P Ik dacht dat je een mooie ouwe sportauto bedoelde :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:39:32 #136
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97341012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oooh een roestbak op wielen aka barrel :P Ik dacht dat je een mooie ouwe sportauto bedoelde :')
Tuurlijk niet, die zijn wel kenserveel geld waard.
pi_97341121
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, die zijn wel kenserveel geld waard.
Ik vond het al raar dat je zo dacht :') Zo van: die is nu definitief de weg kwijt :P
pi_97342374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Elektrische auto's zijn wel de toekomst ja. Maar ik denk niet dat iedereen er op korte termijn er een kan rijden hoor. Moeten we eerst meer schone energiebronnen hebben die betrouwbaar zijn, zoals kernenergie of waterkrachtcentrales.
Voor mij is het meer de drempel dat ik hem niet op kan laden bij m'n huis of op m'n werk. Als dat ding een actieradius heeft van 300Km heeft en ik kan hem op m'n werk opladen koop ik er meteen 1.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:43 #139
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97342481
De toekomst zit in genetisch gemodificeerde algen.
pi_97342510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voor mij is het meer de drempel dat ik hem niet op kan laden bij m'n huis of op m'n werk. Als dat ding een actieradius heeft van 300Km heeft en ik kan hem op m'n werk opladen koop ik er meteen 1.
In Den Bosch is er wel zo'n parkeerplaats voor hoor. Maar die moeten er echt veel meer komen wil het rendabel worden.
pi_97346049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat idd, hoewel het probleem van die autos eerder ligt bij de capaciteit van de accu.
als die langer mee gaat, en sneller kan worden opgeladen, zijn we al een stuk verder..
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:36:39 #142
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97346095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Oh? Wieso?
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_97346259
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Och, een van de vele voordelen van werktuigbouw in Delft studeren.

[..]

Dat lijkt me echt heel sterk...
Als verzekeraar ben je vaak sowieso al meer kwijt aan het betalen van de wa, dan aan het fixen van een casco.

Misschien dat de cascoverzekering 1eu meer kost dan alleen wa. Maar helemaal verzekerd voor aansprakelijkheid, voor 1eu, alleen omdat je een oud barrel rijdt?
Dat is apart, omdat die oude wagens (logisch) minder veilig zijn, en de kans op een ongeluk (door falende mechaniek) groter is. Dan veroorzaak je dus een ongeluk. Dan zou ik me kapot lachen dat ik 1eu per maand betaal, en mijn verzekering mooi die paar duizend lapt aan kosten voor schade van de tegenpartij.
pi_97346299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik volg niet alles hier hoor.
Dus als je wil zeggen dat je geen auto hebt oid, dat wist ik niet :9
pi_97346375
Auto's _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:44:20 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97346423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik volg niet alles hier hoor.
Dus als je wil zeggen dat je geen auto hebt oid, dat wist ik niet :9
Ja je wil een halve blinde toch niet laten rijden of wel dan. :+
pi_97346451
Wel heerlijk die bigbrother is watching you reclame..
Nu net 1 pagina over autos hier, en nu heb ik al 'autorola autoveiling' reclame als ik fok mobiel bekijk :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:46:52 #148
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97346530
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel heerlijk die bigbrother is watching you reclame..
Nu net 1 pagina over autos hier, en nu heb ik al 'autorola autoveiling' reclame als ik fok mobiel bekijk :')
Ik heb nu standaard de MW3 pre-order reclame. _O_
pi_97346731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat idd, hoewel het probleem van die autos eerder ligt bij de capaciteit van de accu.
als die langer mee gaat, en sneller kan worden opgeladen, zijn we al een stuk verder..
Ja, of als we makkelijker/sneller stroom kunnen 'tanken'. Ben benieuwd.
pi_97346741
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Auto's _O_
Ik heb een rijbewijs _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:19:25 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97347829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb een rijbewijs _O_
En hoge brandstofkosten en files _O_
pi_97348025
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En hoge brandstofkosten en files _O_
En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan. _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:27:05 #153
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97348141
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan.
Maar dan kan je niet drinken.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:27:11 #154
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97348148
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan. _O_
Autsj. :X
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:27:53 #155
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97348180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja want je moet bij elke gelegenheid drinken. :') Oke, ik heb weinig recht van spreken nu maar toch. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:29:02 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97348235
En niet te vergeten, parkeerkosten. *O*
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:29:29 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97348260
quote:
9s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ja want je moet bij elke gelegenheid drinken. :') Oke, ik heb weinig recht van spreken nu maar toch. :')
Ja het liefste wel. :9
pi_97348265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Op dat soort momenten moet je een bob hebben. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:30:23 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97348296
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Op dat soort momenten moet je een bob hebben. :')
Ja da's toch handig als je nooit de bob hoeft te zijn. ^O^
pi_97348304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En niet te vergeten, parkeerkosten. *O*
Nee treinkaartjes, buskaartjes en stalling voor de fiets.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:31:14 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97348330
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee treinkaartjes, buskaartjes en stalling voor de fiets.
Een fiets zet je toch niet in de betaalde stalling. :?
pi_97348351
Plus met kutweer kan je nog vaak overal heen. In tegen stelling tot het ov etc.
pi_97348389
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Een fiets zet je toch niet in de betaalde stalling. :?
Zat die dat doen hoor. Zo onder het station daar ofzo. :')
pi_97348843
quote:
9s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Zelfkennis is een goede eigenschap ;)
pi_97349348
Tuxie is een gierige sloeber die geen geld overheeft voor iets van vrijheid? :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:08:04 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97349794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Tuxie is een gierige sloeber die geen geld overheeft voor iets van vrijheid? :')
Dat hoeft niet want dat mag toch niet. *O* Hou ik een hoop geld over voor leuke dingen. :D
pi_97349920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat hoeft niet want dat mag toch niet. *O* Hou ik een hoop geld over voor leuke dingen. :D
Nee, ik weet dat je het niet mag, maar dan is het nog sneu om dan maar te gaan zeggen dat je files en parkeerkosten en brandstofkosten hebt terwijl de voordelen zoveel beter zijn. Trein is vaak duurder dan de auto als je met 2+ man in de auto zit.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:33 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97350206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat je het niet mag, maar dan is het nog sneu om dan maar te gaan zeggen dat je files en parkeerkosten en brandstofkosten hebt terwijl de voordelen zoveel beter zijn. Trein is vaak duurder dan de auto als je met 2+ man in de auto zit.
Ik vind het serieus veel nadelen tegenover 1 voordeel van vrijheid. :)
pi_97350366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind het serieus veel nadelen tegenover 1 voordeel van vrijheid. :)
Ja, maar dat komt wss omdat jij al heel lang weet dat je nooit mag rijden denk ik, toch? Ik heb nu ook nog geen eigen auto, vind de kosten niet opwegen tegen de baten nu, maar als ik straks ga werken dan weet ik zeker dat ik er een ga kopen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:22:46 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97350440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt wss omdat jij al heel lang weet dat je nooit mag rijden denk ik, toch? Ik heb nu ook nog geen eigen auto, vind de kosten niet opwegen tegen de baten nu, maar als ik straks ga werken dan weet ik zeker dat ik er een ga kopen.
Ja zou kunnen, raak je gewoon aan gewend ofzo.
pi_97350488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja zou kunnen, raak je gewoon aan gewend ofzo.
Weet wel dat op het moment dat ik geen gratis OV meer heb dat ik dan overstap op een auto of eventueel een motor.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:28:26 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97350680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet wel dat op het moment dat ik geen gratis OV meer heb dat ik dan overstap op een auto of eventueel een motor.
Ligt er ook aan hoevaak je ergens heen gaat denk ik, voor hier in de stad heb je geen auto nodig vind ik, dat is zonder goed te doen. :)
pi_97350706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoevaak je ergens heen gaat denk ik, voor hier in de stad heb je geen auto nodig vind ik, dat is zonder goed te doen. :)
Alsof ik een auto nodig heb om naar de stad te gaan :') Maar naar Tilburg of Uden is een auto al gauw handig. Of gewoon een stukje cruisen of alcohol halen bij onze oosterburen :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:30:23 #174
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97350753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alsof ik een auto nodig heb om naar de stad te gaan :') Maar naar Tilburg of Uden is een auto al gauw handig. Of gewoon een stukje cruisen of alcohol halen bij onze oosterburen :P
Nou voor alleen al boodschappen kunnen sommige mensen al niet zonder hun auto :')
pi_97350812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou voor alleen al boodschappen kunnen sommige mensen al niet zonder hun auto :')
Ach, sommige mensen zijn niet echt 100%. Wel handig als je een gezin hebt van 4 personen en je haalt elke week een weekvoorraad, maar als je elke dag moet halen... :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:39:06 #176
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97351125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Motors. _O_ Ik ga deze zomer lessen.
pi_97351385
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Motors. _O_ Ik ga deze zomer lessen.
Heb je een snor? Da's dan extreem cool.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:49:05 #178
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97351555
pi_97355791
lol, meesterlijk :D

Past er echt perfect bij :9

Waar blijft BF3, moet hebben :o
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:24:05 #180
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97356599
Geniaal, die timing. _O_
pi_97356671
INderdaad :Y

Vraag me dan altijd alleen af wie er nou zo lang achter youtube gezeten heeft om allerlei filmpjes naast elkaar te leggen.. net zo lang totdat ie erachter komt van 'hey, die 2 passen bij mekaar'
pi_97370751
Bah vies weer.....

Dat van die filmpjes is wel cool! Keek gisteren mee met a_t
pi_97382915
:O
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:32:50 #184
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97382969
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
:O
Als je je verveelt moet je gaan fappen.
pi_97383006
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Als je je verveelt moet je gaan fappen.
Al gedaan, er komt niks meer uit.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:12:54 #186
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97384784
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

vrijdag 27 mei 2011 @ 15:55:48 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_97386570
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Bij jou ook al niet?
pi_97387216
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Bij jou ook al niet?
Misschien heb je 'm gesloopt? ;(
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:29:34 #189
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97387964
:') wtf
pi_97388247
bijdehand *O*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:47:07 #191
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97388634
Barrie :D
pi_97389658
bijdehand. *O*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:17:11 #193
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97389846
Ho, stop!
pi_97389893
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ho, stop!
VanPikkesteijn *O*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:24:13 #195
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97390092
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

VanPikkesteijn *O*
Ik dacht meer aan hammertime, maar VanPikkesteijn is ook goed. :+
pi_97390131
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan hammertime, maar VanPikkesteijn is ook goed. :+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:57:03 #197
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97391409
Niet sjansen jullie :'(
pi_97391841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:57 schreef bijdehand het volgende:
Niet sjansen jullie :'(
No onlie wit joe
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:10:54 #199
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97391905
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

No onlie wit joe
gotseidanc andurz hat iick ju moetu kille :)
pi_97391945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

gotseidanc andurz hat iick ju moetu kille :)
Wanne waus bende gij ok war. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')