En hoge brandstofkosten en filesquote:
En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hoge brandstofkosten en files
Maar dan kan je niet drinken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan.
Autsj.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En zelfstandigheid en de keus om op welk tijdstip dan ook ergens heen te gaan.
Ja want je moet bij elke gelegenheid drinken.quote:
Ja het liefste wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja want je moet bij elke gelegenheid drinken.Oke, ik heb weinig recht van spreken nu maar toch.
Op dat soort momenten moet je een bob hebben.quote:
Ja da's toch handig als je nooit de bob hoeft te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op dat soort momenten moet je een bob hebben.
Nee treinkaartjes, buskaartjes en stalling voor de fiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En niet te vergeten, parkeerkosten.
Een fiets zet je toch niet in de betaalde stalling.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee treinkaartjes, buskaartjes en stalling voor de fiets.
Zat die dat doen hoor. Zo onder het station daar ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een fiets zet je toch niet in de betaalde stalling.
Zelfkennis is een goede eigenschapquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja want je moet bij elke gelegenheid drinken.Oke, ik heb weinig recht van spreken nu maar toch.
Dat hoeft niet want dat mag toch niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Tuxie is een gierige sloeber die geen geld overheeft voor iets van vrijheid?
Nee, ik weet dat je het niet mag, maar dan is het nog sneu om dan maar te gaan zeggen dat je files en parkeerkosten en brandstofkosten hebt terwijl de voordelen zoveel beter zijn. Trein is vaak duurder dan de auto als je met 2+ man in de auto zit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want dat mag toch niet.Hou ik een hoop geld over voor leuke dingen.
Ik vind het serieus veel nadelen tegenover 1 voordeel van vrijheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je het niet mag, maar dan is het nog sneu om dan maar te gaan zeggen dat je files en parkeerkosten en brandstofkosten hebt terwijl de voordelen zoveel beter zijn. Trein is vaak duurder dan de auto als je met 2+ man in de auto zit.
Ja, maar dat komt wss omdat jij al heel lang weet dat je nooit mag rijden denk ik, toch? Ik heb nu ook nog geen eigen auto, vind de kosten niet opwegen tegen de baten nu, maar als ik straks ga werken dan weet ik zeker dat ik er een ga kopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het serieus veel nadelen tegenover 1 voordeel van vrijheid.
Ja zou kunnen, raak je gewoon aan gewend ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt wss omdat jij al heel lang weet dat je nooit mag rijden denk ik, toch? Ik heb nu ook nog geen eigen auto, vind de kosten niet opwegen tegen de baten nu, maar als ik straks ga werken dan weet ik zeker dat ik er een ga kopen.
Weet wel dat op het moment dat ik geen gratis OV meer heb dat ik dan overstap op een auto of eventueel een motor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, raak je gewoon aan gewend ofzo.
Ligt er ook aan hoevaak je ergens heen gaat denk ik, voor hier in de stad heb je geen auto nodig vind ik, dat is zonder goed te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet wel dat op het moment dat ik geen gratis OV meer heb dat ik dan overstap op een auto of eventueel een motor.
Alsof ik een auto nodig heb om naar de stad te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoevaak je ergens heen gaat denk ik, voor hier in de stad heb je geen auto nodig vind ik, dat is zonder goed te doen.
Nou voor alleen al boodschappen kunnen sommige mensen al niet zonder hun autoquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik een auto nodig heb om naar de stad te gaanMaar naar Tilburg of Uden is een auto al gauw handig. Of gewoon een stukje cruisen of alcohol halen bij onze oosterburen
Ach, sommige mensen zijn niet echt 100%. Wel handig als je een gezin hebt van 4 personen en je haalt elke week een weekvoorraad, maar als je elke dag moet halen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou voor alleen al boodschappen kunnen sommige mensen al niet zonder hun auto
Motors.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet wel dat op het moment dat ik geen gratis OV meer heb dat ik dan overstap op een auto of eventueel een motor.
Heb je een snor? Da's dan extreem cool.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Motors.Ik ga deze zomer lessen.
Als je je verveelt moet je gaan fappen.quote:
Al gedaan, er komt niks meer uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je je verveelt moet je gaan fappen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al gedaan, er komt niks meer uit.
Bij jou ook al niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al gedaan, er komt niks meer uit.
Ik dacht meer aan hammertime, maar VanPikkesteijn is ook goed.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan hammertime, maar VanPikkesteijn is ook goed.
gotseidanc andurz hat iick ju moetu killequote:
Wanne waus bende gij ok war.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
gotseidanc andurz hat iick ju moetu kille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |