Dit ook inderdaad.quote:
Nou, er rijden er nog zat rond. Dat gaat ook nog wel blijven, aangezien je vanaf een bepaalde leeftijd geen belasting en nauwelijks premie hoeft te betalen over die jetsers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Gaat toch pas in 2013 in dus je zult zien dat iedereen het komende jaar nog vlug zo'n auto aan gaat schaffen.
Daarbij zag je dit al van mijlenver aankomen, maar het mooie is dat al die ouwe vervuilende barrels inmiddels zo'n beetje wel vervangen zijn.
Ja die inderdaad. Het mooiste is nog, dat als je het voor elkaar krijgt een modern blok in zo'n ding te klussen, dat je nog steeds niks extra's hoeft te betalen, maar wel veel minder aan brandstof en onderhoud kwijt bent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Leeftijd?
Je bedoelt die oldtimers dan. Dat is inderdaad beetje oneerlijk dat die dingen helemaal belastingvrij zijn. Maar je hebt er dan ook wel weer veel onderhoud aan.
Doe mij maar een moderne auto hoor
En je dus feitelijk gewoon beter een nieuwe auto had kunnen kopenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ja die inderdaad. Het mooiste is nog, dat als je het voor elkaar krijgt een modern blok in zo'n ding te klussen, dat je nog steeds niks extra's hoeft te betalen, maar wel veel minder aan brandstof en onderhoud kwijt bent.
Nee, want dan betaal je belasting en verzekering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En je dus feitelijk gewoon beter een nieuwe auto had kunnen kopen
Ik heb het ook niet over verzamelaars, maar mensen die die dingen voor dagelijks gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is idd zo ja. Maar denk dat een verzamelaar toch niet een nieuwe (dus neppe) motor in zn oldtimer gaat zetten.
Een old-timer hoef je niet te verzekeren wil je zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, want dan betaal je belasting en verzekering.
De rest kan je zelf doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een old-timer hoef je niet te verzekeren wil je zeggen?
Daarbij is zo'n ding niet te doen voor woon-werk verkeer... als ik zie wat het kost aan onderhoud voor een nieuwe(re) auto alleen al. De motor mag dan nieuw zijn, de rest blijft een oud barrel.
Grapjurk, ik weet net waar de olie in moet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
De rest kan je zelf doen.
En de verzekering voor zo'n ding kost letterlijk 1 euro per jaar.
Ok koelvloeistof en ruitenwisservloeistof weet ik ook nog wel. De rest kun je al niet eens zelf meer doen zonder het complete motorblok eruit te halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ga je schamen ceased.
Nou kom ik ook niet veel verder dan olie, koelvloeistof, luchtfilter en lampen vervangen.
De rest waag ik me niet aan:P.
Ik heb niks aan auto's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
sst, we proberen het niveau een keer hoog te houden in dit topic vandaag
Dan vragen we mijn broer toch vakerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
sst, we proberen het niveau een keer hoog te houden in dit topic vandaag
Maar toch is het (jammergenoeg voor mij) wel zo, als je technisch handig bent kan je lekker veel besparen op garagekosten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |