quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
steelt ze stiekem de lapo van dr vriendje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Oceanview het volgende:
Hee een naamtopic die ik zelf niet maak, he bob.
WATWATWATWAT?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naamtopic gemaakt door Bloempje is nog erger [ afbeelding ]
Nee johquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naamtopic gemaakt door Bloempje is nog erger [ afbeelding ]
verkapt-ik-heb-een-vriendje-(die-7.5-jaar-ouder-is-dan-ik)quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi mijn vriend is 7.5 jaar ouder dan ik
Tijd valt niet hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alles valtdat is het enige wat ik onthouden heb
Was grapje tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WATWATWATWAT?Wat is er mis met naamtopics van mij?
Hihi mijn denkbeeldige vriendin is 3quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi mijn vriend is 7.5 jaar ouder dan ik
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
verkapt-ik-heb-een-vriendje-(die-7.5-jaar-ouder-is-dan-ik)
Hoe dichter bij de 0...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was grapje toch [ afbeelding ]
[..]
Hihi mijn denkbeeldige vriendin is 3 [ afbeelding ]
Oh! Oh! Ik heb ook een vriendje! Ben ik nou tof?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
verkapt-ik-heb-een-vriendje-(die-7.5-jaar-ouder-is-dan-ik)
Ik heb een vriendin ben ik nu ook tof?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh! Oh! Ik heb ook een vriendje! Ben ik nou tof?
Heel tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ben ik nu ook tof?
Hoe jonger ..?quote:
Ik ben alleen..ben ik nu triest?quote:
Neehoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe jonger ..?Ik snap 'm niet helemaal [ afbeelding ]
[..]
Ik ben alleen..ben ik nu triest? [ afbeelding ]
Hoe strakker om je lul XDquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geslapen van half 4 tot net. Kuttelefoon moest 323 keer afgaan. Walgelijk.
Ach, ben je in elk geval goed uitgerust.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geslapen van half 4 tot net. Kuttelefoon moest 323 keer afgaan. Walgelijk.
Maar fijn is het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, ben je in elk geval goed uitgerust.
Oh hihi haha hoehoe, pfew. Om te gieren.quote:
Das toeval t0g xDquote:
Doei Bloempje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh hihi haha hoehoe, pfew. Om te gieren.
Ik ben in een vervelende bui, ik ga er vandoor
Is goed, en ik moest aan jouw verhaal denken bij dat topic jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daag Bloempje.
Patje ik ook. Zullen we naar de mac?
En lol deze TS: [nummer zoveel] ID moeten laten zien bij bier kopen
Ik moest er ook aan denken. Wou zelfs mn OP gaan posten daar, maar ik deed het maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, en ik moest aan jouw verhaal denken bij dat topic ja
Werk was wel leukquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prr, hoe was werk? Is je telefoon er al?!
Tof @ voetballllll en awh jammerquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Werk was wel leuken neen helaas die is er nog niet
en voetbal is pas zaterdag
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dit.ik ben jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je nu dan, als ik dat vragen mag?
![]()
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik ben jaloerswat doe je nu dan, als ik dat vragen mag?
Okquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
ik eet de hele dag KFC, de hele dag, en als ik niet KFC eet, eet ik KFC
Baasch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik ben jaloerswat doe je nu dan, als ik dat vragen mag?
quote:
Klinkt als een puik plan, waar doe jij dat zoal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Bij netsplitter op de bankquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Klinkt als een puik plan, waar doe jij dat zoal?
Beetje bloed bij de kfc kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Maar wat als hij last heeft van zijn maandelijkse periode?
Volg je hart.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
Wat te doen
Ik moet kiezen tussen vakkenvullen bij de coop of fietsenmaker op schier
fietsenmaker verdient veel meer maar dan zit je nog met reiskosten en iig 3 weken lang geen internet of wat dan ook alleen op de camping (en 3 weken waarvan ik niet weet of ik internet heb) en kan ik niet met mn ouders naar vlieland
Dilemma![]()
Blijf 3 weken weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
Wat te doen
Ik moet kiezen tussen vakkenvullen bij de coop of fietsenmaker op schier
fietsenmaker verdient veel meer maar dan zit je nog met reiskosten en iig 3 weken lang geen internet of wat dan ook alleen op de camping (en 3 weken waarvan ik niet weet of ik internet heb) en kan ik niet met mn ouders naar vlieland
Dilemma![]()
Je wil me weg hebben hequote:
Nee ik weet niet wat die N daar deed. En leer PI's lezen danquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Wou je eerst iets anders schrijven? Niet ofzo?Hater
![]()
![]()
![]()
Klopt, kan wel goed zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Beach het volgende:
sharr
3 weken zonder internet kan toch ook eens goed zijn?
Weet ik toch, je zag mijn PI tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat die N daar deed. En leer PI's lezen dan![]()
Maak vriendenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, kan wel goed zijn
alleen 3 weken lang zonder bekenden op een camping staan is echt dodelijk saai
internet op een sony ericsson J220i???quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neem internet op je telefoon Dralion.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
internet op een sony ericsson J220i???
Ja, die was kaal.quote:
Neem een nieuwere telefoon. In deze tijden geen smartphone bezitten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
internet op een sony ericsson J220i???
Je overgeven aan de grillen van de maatschappijquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, die was kaal.
[..]
Neem een nieuwere telefoon. In deze tijden geen smartphone bezitten.![]()
Dit zeggen omdat je er ook geen hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Je overgeven aan de grillen van de maatschappij
Ik gebruik mijn mobiel bijna nooit (in de 7 jaar dat ik hem heb 12 uur gebeld en 350 smsjes gestuurd) dus om dan een duur abonnement te nemen, lijkt me zonde van het geld :Squote:Op woensdag 25 mei 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, die was kaal.
[..]
Neem een nieuwere telefoon. In deze tijden geen smartphone bezitten.![]()
Neem een iPad met 3G dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn mobiel bijna nooit (in de 7 jaar dat ik hem heb 12 uur gebeld en 350 smsjes gestuurd) dus om dan een duur abonnement te nemen, lijkt me zonde van het geld :S
Jammer dat ik het geld daarvoor eerst nog moet verdienenquote:
Helemaal fantastisch!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef sharr het volgende:
Leen geld voor een iPad.
Dan werk je drie weken en kun je je iPad afbetalen!
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit zeggen omdat je er ook geen hebt.
Koop een iPad met 3Gquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga 5 weken naar de onbewoonde wereld, hoe ga ik dat overleven?!![]()
![]()
Je gaat naar Antarctica?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
stop jan in je kofferquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Waarheen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, naar een warmer oord wel.
[..]
Oe ja, als verjaardagscadeau. Puik plan.
Woestijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, naar een warmer oord wel.
[..]
Oe ja, als verjaardagscadeau. Puik plan.
SPOILER: klik als je durftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J.aquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Bobo
ooh Klinkie je gaat op familiebezoek dus
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
La bombaSPOILER: klik als je durftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze quote zet ik in mijn fapmapquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voor jou speciaal deze post hoi bob
vanuit thailand hebben we kilo's aan schelpen en andere zooi kunnen sturen, dus een kaartje moet wel lukken vanaf de woestijn (is me vanuit marokko ook gelukt)quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar post hebbenHet gaat daar iig niet zoals hier.
Volgens mij hebben ze in Marokko wel postkantoren. In het land waar ik heen ga niet geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
vanuit thailand hebben we kilo's aan schelpen en andere zooi kunnen sturen, dus een kaartje moet wel lukken vanaf de woestijn (is me vanuit marokko ook gelukt)
Ze hebben in Engeland wel postkantorenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Marokko wel postkantoren. In het land waar ik heen ga niet geloof ik.Of je moet heel veel betalen. Ik weet het niet, het is me te vaag.
Engelandddquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze hebben in Engeland wel postkantoren
Geef het af bij een US Army basis.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Marokko wel postkantoren. In het land waar ik heen ga niet geloof ik.Of je moet heel veel betalen. Ik weet het niet, het is me te vaag.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb brinta met appel en rozijnen. Het is goddelijk.
Ik heb morgen Stroopwafel-cakequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Als avondeten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Nu heb ik zin in die stroopwafel toetjes van Monaquote:
klinkt lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in die stroopwafel toetjes van Mona
Bakken eet ik hiervan leegquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klinkt lekkerzoals mcflurry stroopwafel :3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Nee gekkie, dat heb ik gedaan uurtje terug ofzo. Maar toen had ik nog hongerquote:
Welke idioot gaat er dan ook zo vroeg avondetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat heb ik gedaan uurtje terug ofzo. Maar toen had ik nog hongerdus ik dacht, ik ga dit maar eten, dat vult als een gek, ipv vanavond een zak chips wegwerken
Omdat het broertje moest werken en we dus vroeg gingen eten...quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan ook zo vroeg avondetenEn je had beter gewoon oreo's kunnen pakken
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Beach het volgende:
Ik heb gisteren al mijn dm's verwijderd
Paar duizend keer moeten klikken en het ging terug tot half november
super nice, wel oppassen voor die kunstheup, ben er al een tand aan verlorenquote:
Je moet eerst alle botjes en andere harde onderdelen er even uitvissen als je ze gebakken hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef n8n het volgende:
[..]
super nice, wel oppassen voor die kunstheup, ben er al een tand aan verloren
Die lust ik rauw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef n8n het volgende:
[..]
super nice, wel oppassen voor die kunstheup, ben er al een tand aan verloren
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Tevens vandaag zat ik met zo'n vrouw te lullen, heel verhaal, ze woont tegenover me bleek, (een bejaarde) en ik zat helemaal die buren af te kraken (die twee kutwijven die mij uitschelden). Zegt ze ineens "*hun naam*, ah, zij! Dat zijn mijn nichten."
Oeps.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Tevens vandaag zat ik met zo'n vrouw te lullen, heel verhaal, ze woont tegenover me bleek, (een bejaarde) en ik zat helemaal die buren af te kraken (die twee kutwijven die mij uitschelden). Zegt ze ineens "*hun naam*, ah, zij! Dat zijn mijn nichten."
Oeps.
Ach twee minuten later zijn die bejaarden het toch weer vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Oeps.
juistemquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef n8n het volgende:
met facebook is de wereld helemaal klein, nichtje blijkt met vriendin in de klas te zitten en de vriendin van mn ex is vrienden met iemand uit de middelbare. random
Iets naars gebeurd op je stageschool?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga straks naar een informatie avond over rouwverwerking voor kinderen ofzo.
Voor als jij weggaat daar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel handig voor later enzo.
Dat ze je heel erg gaan missen enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik wou hier serieus op in gaan, toen zag ik je PI en wist ik dat het goed was.
Ik heb niet eens hongerquote:
Flesje water staat hier ook naast mij!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hongergewoon trek er in
*pakt flesje water*
Op zijn plaatsquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Flesje water staat hier ook naast mij!
Ok en nu ga ik naar die informatiebijeenkomstavond! Doei!![]()
Jawelquote:
watquote:
Van je nieuwe telefoon?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kreeg een smsje dat morgen mijn nieuwe telefoon komt
Nouja, het doet het altijd prima opzich. Behalve de sitequote:
Ik vind het echt duur, heb onbeperkt internet en slechts 150 smsjes voor 26quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, het doet het altijd prima opzich. Behalve de site
Oh. Hmmmz. Ik heb nu een aanbieding, eerste jaar 20 euro voor 120belminuten/240 smsjes en internet. Daarna wordt het 30 euro. Vond ik nog net te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het echt duur, heb onbeperkt internet en slechts 150 smsjes voor 26
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
Wie heeft TR gemacht? Ik wou het net doenWIE WAS ME VOOR? IK SLA JE IN ELKAAR
Mijn abo is in juli afgelopen en ik denk er serieus over om het te stoppenquote:
Ik stop het ook, neem prepaid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn abo is in juli afgelopen en ik denk er serieus over om het te stoppen
Sorry, ik was het.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
Wie heeft TR gemacht? Ik wou het net doenWIE WAS ME VOOR? IK SLA JE IN ELKAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jawel tochquote:
Weet ik, sharr is dom.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik was het.Oh nee ragboer zijn hoofd op een ander plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Ja dat is dus dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
NietZe heeft gewoon een kuttelefoon
fuuuu²quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan ik niet tegenop... Sorry sharr
JIj noemt mij dom, doos stront.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
Kutsmegmanus, gaat hij vreemd. Zak hooi.
Doei.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlaten.
Patje, ik haat je.
Jeroen, ik hou van je.
Tot ziens allen.
W8 maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlaten.
Patje, ik haat je.
Jeroen, ik hou van je.
Tot ziens allen.
(L)quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlaten.
Patje, ik haat je.
Jeroen, ik hou van je.
Tot ziens allen.
Ga schoonmaken of strijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga schoonmaken of strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Het volgende terugsturen:quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef sharr het volgende:
oommmfggg ik krijg dreig smsjes van patje help me wat moet ik doen???!!!
Ze liegtquote:
Dus weet jij dat ze liegtquote:
Die van mij komt morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavondik was even aan het spelen met mijn nieuwe geile mobiel die net binnenkwam
![]()
Heyquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavondik was even aan het spelen met mijn nieuwe geile mobiel die net binnenkwam
![]()
Ze bedoelen als hij stil staat, duidelijk toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
Komt een vrachtwagen voorbij met takkeharde herrie, staat er op de zijkant: deze trailer is geluidloos![]()
![]()
Een htc nogwat las ik gisteren volgens mijquote:
Dat werkt best kutquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HTC Desire HDvanavond lekker fokken in bed
![]()
Galaxy Squote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is het geworden voor jou dan Bloempje ?
Alles werkt beter op de iPhone.quote:
Die van mij heb ik al bijna weer 2 jaar, krijg ik een nieuwequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Galaxy Slijkt me ook prima, maar ik wilde zo graag de iPhone
maar niet normaal duur.
Nicequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HTC Desire HDvanavond lekker fokken in bed
![]()
Ook goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Galaxy Slijkt me ook prima, maar ik wilde zo graag de iPhone
maar niet normaal duur.
Nee hoor, een url aanpassen(in het midden bijvoorbeeld) werkt echt heel kutquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alles werkt beter op de iPhone.
[..]
Die van mij heb ik al bijna weer 2 jaar, krijg ik een nieuwe
Multitasking werkt prima hoor, url aanpassen tik je éénmaal op de bovenste balk en hij gaat vanzelf omhoog waarna je netjes een url kunt aanpassen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee hoor, een url aanpassen(in het midden bijvoorbeeld) werkt echt heel kut
Daarnaast slaat de multitasking echt helemaal nergens op.
yeah buddyquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Multitasking werkt prima hoor, url aanpassen tik je éénmaal op de bovenste balk en hij gaat vanzelf omhoog waarna je netjes een url kunt aanpassen.
Zeker nog nooit met Android gewerkt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Multitasking werkt prima hoor, url aanpassen tik je éénmaal op de bovenste balk en hij gaat vanzelf omhoog waarna je netjes een url kunt aanpassen.
jawel dan liever aidsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met Android gewerkt?
Jawel, werkt prima.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met Android gewerkt?
Patje is imuum want iOSquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Aids it is, wanneer kom je langs bij patje om het af te halen?
Nee mijn voorkeur gaat uit naar iOSquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan weet je dat iOS vergeleken met Android echt peop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |