Vind een 2de ronde niet echt bijzonder. Laat hem een kwart/halve halen dan zeg ik, we hebben er weer een!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op je nuttige zinnen:
Ik heb ook het idee dat ie gespannen is en zo, een halve set voor het eind van Youzhny zat ie nog te tweeten of wanneer ie de baan op mocht. Dat doe je niet als je chill zit te wachten op je pot hoor. Ach, eerste keer GS ooit, en meteen 2e ronde..doet ie toch goed.
Vera raakt als sinds Dubai niks meerquote:
Krajicek stond ook niet in zijn eerste GS ooit in de halve finale gastquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vind een 2de ronde niet echt bijzonder. Laat hem een kwart/halve halen dan zeg ik, we hebben er weer een!
Kraijcek niet nee, maar je ziet toch zelf wel dat het gewoon KUT is gesteld met het tennis hier in NL, hoe kan dat als sportland?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Krajicek stond ook niet in zijn eerste GS ooit in de halve finale gast
Omdat tennis een yuppensport is en nederlanders vooral nuchtere proletariėrs zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? We ownen in voetbal, roeien, paardrijden en nog 180 sporten, best knap als klein land. Waarom dan met tennis niet?
Je moet jezelf eens horen praten manquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kraijcek niet nee, maar je ziet toch zelf wel dat het gewoon KUT is gesteld met het tennis hier in NL, hoe kan dat als sportland?
Ah dat is net zoiets als Gijp die zegt dat je met kleine spelers als Anita geen kampioen kunt wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef RiftNL het volgende:
Quote van iemand op ander forum:
Hij heeft wel een hoop potentie qua slagen enzo. Maar zag van de week dat hij z'n shirtje uit deed en echt graatmager is. Met zo'n fysiek ga je de top niet halen denk ik. Er zullen echt spieren bij moeten.
Dat viel mij ook al op
Oh jij vind 99ste staan van de wereld een prestatie... LOL blijf dan thuis. We hebben geen enkele winnaarsmentaliteit op tennisgebied, allemaal van die halfbakken spelers alhoewel ik zeker de potentie zie maar het komt er gewoon niet uit.quote:
Oh ik ben het niet met je oneens, maar ga eens normaal leren posten/discussieren ofzo :/quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oh jij vind 99ste staan van de wereld een prestatie... LOL blijf dan thuis. We hebben geen enkele winnaarsmentaliteit op tennisgebied, allemaal van die halfbakken spelers alhoewel ik zeker de potentie zie maar het komt er gewoon niet uit.
Ga alsjeblieft weg om jezelf een grotere afgang te besparen, dwaasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oh jij vind 99ste staan van de wereld een prestatie... LOL blijf dan thuis. We hebben geen enkele winnaarsmentaliteit op tennisgebied, allemaal van die halfbakken spelers alhoewel ik zeker de potentie zie maar het komt er gewoon niet uit.
Hehe goede argumenten man!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg om jezelf een grotere afgang te besparen, dwaas.
Kan je ook inhoudelijk reageren of is dat te moeilijk voor je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg om jezelf een grotere afgang te besparen, dwaas.
Niet van toepassing want ik wil serieus weten of jullie echt happy zijn met het niveau van de Nederlandse tennissers zojaquote:
thanx for the info, en doeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet van toepassing want ik wil serieus weten of jullie echt happy zijn met het niveau van de Nederlandse tennissers zoja![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar daar kan Schoorel toch niks aan doen. Hij doet zijn best.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet van toepassing want ik wil serieus weten of jullie echt happy zijn met het niveau van de Nederlandse tennissers zoja![]()
![]()
![]()
![]()
Ach het is nu op het best in 5 jaar ofzo, we zijn op de goede weg....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat wel maar we drukken niet door op de een of andere manier... Slechte coaching? Mentaliteit? What's wrong?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach het is nu op het best in 5 jaar ofzo, we zijn op de goede weg....
Ik ga met je mee, kom wel een keer terug als er geen Nederlanders bezig zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef Szura het volgende:
Opeens ben ik blij dat ik nu weg moet.
De mazzel
Je best doen is niet genoeg. Vechten moet je voor elk punt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar daar kan Schoorel toch niks aan doen. Hij doet zijn best.
Boeiendquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef luckass het volgende:
Fognini staat ze er ook lekker af te tikken zeg.
En dat met een derde ronde tegen GGL of Ilhan.
Nog steeds hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef luckass het volgende:
Ik zal blij zijn als RG voorbij is en we weer de 250 toernooitjes in kunnen.
Hebben we geen last meer van die dorpsidioten hier.
Potentieel top 10 speler he die Schoorelquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef luckass het volgende:
Ik zal blij zijn als RG voorbij is en we weer de 250 toernooitjes in kunnen.
Hebben we geen last meer van die dorpsidioten hier.
Idd aanpakken die hap!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef kevin_ het volgende:
Als Schoorel gaat verdedigen, legt hij het elke keer af tegen Wawrinka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |