Nee idd, gewoon doorspelen met je blessure. Maakt geen flikker uit of je risico hebt op het in- of afscheuren van je spierenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op. 2-0 achter en 0 kans om terug te komen.
Juist, hij is bang dat hij zijn spieren afscheurt ja. Goed gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee idd, gewoon doorspelen met je blessure. Maakt geen flikker uit of je risico hebt op het in- of afscheuren van je spieren
Daar gaat het toch niet om. Die blessurebehandeling neemt hij niet, zoals jij suggereert, omdat ie denkt dat ie daarna nog gaat winnen. Mafkees.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Juist, hij is bang dat hij zijn spieren afscheurt ja. Goed gezien![]()
.
Hij heeft nergens last van knul. Gewoon even niet aanstellen en door tennissen met je donder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Die blessurebehandeling neemt hij niet, zoals jij suggereert, omdat ie denkt dat ie daarna nog gaat winnen. Mafkees.
Hij heeft ergens last van, en wil daar vanaf, is toch niet meer dan logisch. Gewoon dokter erbij om te kijken wat het is, wat er aan gedaan kan worden en klaar.
Als hij nergens last van heeft, tennist ie heus wel doorquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij heeft nergens last van knul. Gewoon even niet aanstellen en door tennissen met je donder.
Right. Beetje kansloze instelling, als je elke blessurebehandeling zo gaat benaderenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij heeft nergens last van knul. Gewoon even niet aanstellen en door tennissen met je donder.
Ik zeg dat hij zichzelf aanstelt, niet dat hij denkt nog te gaan winnen. Lastig hè.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als hij nergens last van heeft, tennist ie heus wel doorHij weet zelf ook heus wel dat ie geen kans maakt tegen Nole.
Maar waarom zou hij zichzelf aanstellen, dat is mijn logische achterliggende vraag? Zo kan je elke blessurebehandeling wel gaan benaderenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij zichzelf aanstelt, niet dat hij denkt nog te gaan winnen. Lastig hè.
Of niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij zichzelf aanstellen, dat is mijn logische achterliggende vraag? Zo kan je elke blessurebehandeling wel gaan benaderen
Heerlijk niveautje welles/nietes/welles/nietes, klassequote:
Beantwoord je alsnog mijn vraag niet. Daarnaast had je het in het begin wel degelijk over terugkomen, want je vroeg je af waarom hij het deed, aangezien hij toch 0 kans had om terug te komen. Nu jij weer.quote:
Doe eens niet zo triest vent. Maar goed, inzien dat je gewoon onzin uitkraamt, is helaas niet aan iedereen gegeven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef kevin_ het volgende:
Blijf lekker jankerig doen. Ik ga mezelf niet herhalen, het antwoord staat ergens op deze pagina.
Marcelquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Garcia-Lopez tankt even de 2e set tegen Ilhan met 16, wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |