Hij is op zoek naar euro-muntjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Schoorel steeds met zijn hoofd naar beneden loopt? Wil niet op de camera of last van zijn nek ofzo?
Die Wawrinka is trouwens een koekebakker first class
Daarom is Nadal baas en Federer niet met zijn pittige kapselquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef kevin_ het volgende:
Federer hangt zijn hoofd ook altijd naar beneden. Niks mis mee hoor.
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Norrage het volgende:
Wawa gaat nu voor de typisch zwitserse backhand mishits
Ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op reagerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.
Het is er weer zo'n eentje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |