Hij is op zoek naar euro-muntjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef RiftNL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Schoorel steeds met zijn hoofd naar beneden loopt? Wil niet op de camera of last van zijn nek ofzo?
Die Wawrinka is trouwens een koekebakker first class
Daarom is Nadal baas en Federer niet met zijn pittige kapselquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef kevin_ het volgende:
Federer hangt zijn hoofd ook altijd naar beneden. Niks mis mee hoor.
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Norrage het volgende:
Wawa gaat nu voor de typisch zwitserse backhand mishits
Ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op reagerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is geen topper die Wawrinka ofzo. Schoorel moet hem makkelijk kunnen pakken, zoniet dan zeg ik zwaai zwaai tegen een top 20 notering voor Schoorel ooit. Dit soort potjes moet hij kunnen winnen.
Het is er weer zo'n eentje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op reageren.
Ben jij een broer van S_A?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rustig aan mafkees tis gewoon mijn mening. Wawrinka is geen topper of wil je beweren van wel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Szura het volgende:
Ban die mongool eens
Ga terug naar ONZ ofzo
En Schoorel won eergisteren zijn allereerste ATP-wedstrijd ooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rustig aan mafkees tis gewoon mijn mening. Wawrinka is geen topper of wil je beweren van wel?
Je hebt echt de ballen verstand van tennis maar doet alsof je een ultieme kenner bent dus je verwacht hier een serieus op van mij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Rustig aan mafkees tis gewoon mijn mening. Wawrinka is geen topper of wil je beweren van wel?
hij is wel 2.21 he, dat loopt niet zo makkelijk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Schoorel is wel erg aan het doseren..laat veel ballen lopen
Euh ... ja, WaWa is gewoon een topper ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Je moet er staan als talent of juist niet. Zie mannen als Nadal etc dat zijn klasbakken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Schoorel won eergisteren zijn allereerste ATP-wedstrijd ooit.
Ballen een meter naast hem moet hij toch kunnen pakken..die heeft hij al zeker 5 laten lopen zonder ook maar te proberen om hem terug te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
hij is wel 2.21 he, dat loopt niet zo makkelijk!
Wat is hier choken aan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef RiftNL het volgende:
Ik snap niet waarom Nederland geen ekte ekte toppers kan voortbrengen ala Nadal etc what's wrong? Ze lopen allemaal te choken als ze een 2de ronde halen etc zo zonde.
ben je nou gewoon puur aan het trollen of wat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef RiftNL het volgende:
Ik snap niet waarom Nederland geen ekte ekte toppers kan voortbrengen ala Nadal etc what's wrong? Ze lopen allemaal te choken als ze een 2de ronde halen etc zo zonde.
Nee hoor. Heb echt het idee dat hij beetje gespannen is ofzo, hij kan zoveel beter. Waarom kunnen wij als sport land godverdomme geen top 10 spelers afleveren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
ben je nou gewoon puur aan het trollen of wat?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb echt het idee dat hij beetje gespannen is ofzo, hij kan zoveel beter. Waarom kunnen wij als sport land godverdomme geen top 10 spelers afleveren?
[..]
Nee hoor. Heb echt het idee dat hij beetje gespannen is ofzo, hij kan zoveel beter. Waarom kunnen wij als sport land godverdomme geen top 10 spelers afleveren?
Vanwaar die smiley? We ownen in voetbal, roeien, paardrijden en nog 180 sporten, best knap als klein land. Waarom dan met tennis niet?quote:
[..]
Ik reageer alleen op je nuttige zinnen:quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |