ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Als ze nu nog niks geleerd hebben van die programma's en alle aandacht die hieraan geschonken is.
agreedquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Sanchos het volgende:
Medelijden heb ik trouwens nooit met zulke mensen... Net zoals mannen die een russisch bruidje laten overkomen en dan janken dat daarna hun geld weg is en/of een groep voor je deur staan die nog 'naheffing' komen ophalen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Als ze nu nog niks geleerd hebben van die programma's en alle aandacht die hieraan geschonken is.
begin er niet overquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
Van die domme wijven met argumenten als "je krijgt er zulke mooie kinderen van."![]()
![]()
Te erg voor woorden idd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
Van die domme wijven met argumenten als "je krijgt er zulke mooie kinderen van."![]()
![]()
Oooooooooh nekschot voor dat soort dozen, echt. Van die Mocca lovers die te dom zijn om te mogen leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
![]()
Komt dat nekschot dan voor of nadat ze zichzelf gevonden hebben tijdens een backpacktour door Australië?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oooooooooh nekschot voor dat soort dozen, echt. Van die Mocca lovers die te dom zijn om te mogen leven.
Wordt dit echt als argument gebruikt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
![]()
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:
Iedereen moet toch zelf weten met wie hij/zij het leven deelt?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:56 schreef Arnevld het volgende:
terrechte klacht zo sterft het nederlandse ras uit
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagen
Of ben jij zo'n mocca-joch
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.
Mijn vader is buitenlands en mijn moeder Nederlands, al 35 jaar gelukkig getrouwd. Mijn vader was Ingenieur en heeft altijd gewerkt, kent de taal en verwesterd.
TS daarentegen is een spaanse paella poeper, die geen reet uitvoert heel de dag en zichzelf dolt en voorschut zet in zijn eigen topic.
dat betekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagen
Of ben jij zo'n mocca-joch
Die faalvrouwen mogen me gestolen worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef alors het volgende:
En als het wel goed gaat dan kom je niet in de krant dus dat telt dan niet mee
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef alors het volgende:
En als het wel goed gaat dan kom je niet in de krant dus dat telt dan niet mee
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw danquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:10 schreef Sanchos het volgende:
Ik vind het niet erg als (blanke) meisjes met een andere ras gaan, ik heb zelf ook wat gehad met een turks meisje en met een boliviaans meisje, alleen mijn klacht is gewoon, hoezo zijn die dozen zo dom om met een of andere achmed/mohammed/ugadufu die ze zijn tegengekomen gelijk een relatie mee te beginnen?
Ik vind het wel een beetje survival of the fittest, genenpoel wordt opgeruimd dus misschien niet eens heel klachtwaardig
spot onquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw dan. In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen. Een hoop labiele nederlandse sletten met een slechte jeugd omdat de vader hen in de steek liet zijn een gemakkelijk prooi voor dit soort dominante zandnegers. Daarbij is het natuurlijk ook een uitdaging om een dominante man voor je te winnen en te laten doen voor je wat jij wilt. Helemaal als je een Nederlandse vrouw bent, tikje te arrogant en zogenaamd "zelfverzekerd", die zien het als een bevestiging van hun eigen kunnen om een dominante man onder de duim te houden, een bevestiging van hun individualisme/vrouw zijn
![]()
Je mist niets aan die meiden, daar moet je echt met een boog om heen lopendie zijn het type eat-love-pray met julia roberts of een mislukte versie van SATC
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen.
Waarom zit jij niet in het metro lezers panel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw dan. In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen. Een hoop labiele nederlandse sletten met een slechte jeugd omdat de vader hen in de steek liet zijn een gemakkelijk prooi voor dit soort dominante zandnegers. Daarbij is het natuurlijk ook een uitdaging om een dominante man voor je te winnen en te laten doen voor je wat jij wilt. Helemaal als je een Nederlandse vrouw bent, tikje te arrogant en zogenaamd "zelfverzekerd", die zien het als een bevestiging van hun eigen kunnen om een dominante man onder de duim te houden, een bevestiging van hun individualisme/vrouw zijn
![]()
Je mist niets aan die meiden, daar moet je echt met een boog om heen lopendie zijn het type eat-love-pray met julia roberts of een mislukte versie van SATC
![]()
QTF!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
En dan anoniem bij je buurvrouw door de brievenbus gooien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
die ga ik uitprinten.
Hier aan de overkant woont zo'n dikke Nederlandse dame van 24 met een kind van een Surinamer. En maar klagen dat hij haar verlaten heeft voor een ander.
Sorry, maar dan vraag je er ook om.
Je brengt mij op een idee!quote:En dan anoniem bij je buurvrouw door de brievenbus gooien?
Je papa ingenieur, dat papiertje was zeker de wikkel van een choctoff!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Mijn vader is buitenlands en mijn moeder Nederlands, al 35 jaar gelukkig getrouwd. Mijn vader was Ingenieur en heeft altijd gewerkt, kent de taal en verwesterd.
TS daarentegen is een spaanse paella poeper, die geen reet uitvoert heel de dag en zichzelf dolt en voorschut zet in zijn eigen topic.
Natuurlijk vraag je er om dat je man je verlaat voor een ander omdat hij een Surinamer is, pleasequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef ZureLucht het volgende:
Hier aan de overkant woont zo'n dikke Nederlandse dame van 24 met een kind van een Surinamer. En maar klagen dat hij haar verlaten heeft voor een ander.
Sorry, maar dan vraag je er ook om.
En dit ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.
Mocca-baby ahoy!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:
Iedereen moet toch zelf weten met wie hij/zij het leven deelt?
Godverdomme precies goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Juminelle het volgende:
Natuurlijk vraag je er om dat je man je verlaat voor een ander omdat hij een Surinamer is, please
Ik heb gewoon een blanke vriend hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!
[ afbeelding ]
Mijn Tyrell doet dat niet!
Mijn Darone houdt van me!
Het was ook maar een grapje hoor!quote:
Precies dat is de ironie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
lol..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!
[ afbeelding ]
Mijn Tyrell doet dat niet!
Mijn Darone houdt van me!
quote:
Mooi gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
tja daar is ook zo'n gezegde van:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:08 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb een buurvrouw die een syrische man en kinderen had. Had.
quote:
Alsof jij dat durft met je grote bek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je brengt mij op een idee!
Maar doe het niet. Zielig voor het kind.
Petje hoog op je kop en LV nektasje is een stuk beter ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Capi het volgende:
Dat komt omdat die mannen meer stijl en passie hebben dan de gemiddelde Nederlandse lompe boerenlul met stekelig vies blond haar en G-star truien
Ik heb het niet over de laagste klasse van gemixte paren maar over de middenklasse, normale studenten waarvan de man meestal geen volledige Nederlander isquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Petje hoog op je kop en LV nektasje is een stuk beter ja!
Die bestaan heul nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laagste klasse van gemixte paren maar over de middenklasse, normale studenten waarvan de man meestal geen volledige Nederlander is
Precies dit ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Capi het volgende:
Dat komt omdat die mannen meer stijl en passie hebben dan de gemiddelde Nederlandse lompe boerenlul met stekelig vies blond haar en G-star truien
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoorquote:
Juist en hoe komt dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef alors het volgende:
Vermakelijk altijd hoe druk autochtone mannen zich hierom kunnen maken, terwijl autochtone vrouwen echt /caren als Dirk met Fatima, Oksana of Shaniqua gaat.
Precies, omdat Dirk de tering wordt geslagen door de vader van Fatima als ie erachter komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Juist en hoe komt dat?
Omdat het niet of nauwelijks voorkomt.
Nee, je bent pas jaloers als een neger je eigen chick neukt, omdat je je ex daarmee in waarde ziet dalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoor
sowieso meiden leuk vinden die op negers vallenDat soort meiden zijn meestal niet de slimste.
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoor
sowieso meiden leuk vinden die op negers vallenDat soort meiden zijn meestal niet de slimste.
En Fatima krijgt een glas accuzuur in haar gezicht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, omdat Dirk de tering wordt geslagen door de vader van Fatima als ie erachter komt.
dat is indd mijn werkelijke gedachtequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnWerkelijke gedachte: Die tyrone heeft het maar goed, damn wat zou ik die geile slet met ''r dikke bommen graag willen bonken.
Dat is elke gezonde man zijn werkelijke gedachtequote:
dat kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is elke gezonde man zijn werkelijke gedachte
Dat moet je niet recht in het gezicht van een agente of douanebeambte zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnWerkelijke gedachte: Die tyrone heeft het maar goed, damn wat zou ik die geile slet met ''r dikke bommen graag willen bonken.
Godverdomme zoveel waarheid in 1 postquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter de hele dag weg dan dom, werkloos, kansloos en nog de hele thuis op de bank zitten ook..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef essentieel het volgende:
ik herinner me een tv-programma met zo'n zielig zeikwijf dat een Baba had gescoord in Ghana ofzo. Baba zat de hele dag in een coffeeshop.
(overigens zeek ze daar niet over ofzo; het was gewoon zo'n triest wijf)
QFT. Het buurmeisje van één van mijn vriendinnen was ook zo. 'Temde' een buitenlander met een bepaalde houding. Werd zwanger, hij werkloos en veeleisender. 1 jaar later: kind verdween naar de woestijn + 'getemde' man + spaargeld + jongere, mooiere, onderdanige dame. Lullig, vervelend en jammer voor zulke meiden, maar je kan het helaas van mijlenver zien aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
![]()
tis de waarheidquote:
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?quote:
Want anders had hij ze wel even gehosseldquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
De prijs van de melk daalt erdoor. Zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:Jamie: "Hey family look at my new boyfriend!"
Family: "wtf get that shit out of our house once you go black you'll never go back... to your family!"
En zeg nu eens wat je precies bedoelt. Want met dit voorbeeld kan ik me geen voorstelling maken van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.
Dan wil je alleen maar helpen maar je maakt het juist erger en dat is zonde.
Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
En zeg nu eens wat je precies bedoelt. Want met dit voorbeeld kan ik me geen voorstelling maken van de werkelijkheid.
Gast wtf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Duidelijker kan ik het niet maken.
[ afbeelding ]
Zie wat ik voor mensen over heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Che_ het volgende:
Daar heeft hij dan bijna een uur over gedaan
Heldquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knul, wat voor een nationaliteit heeft je paps? En loodgieters zijn tegenwoordig ook Ingenieur (public utility engineer).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet alleen is het zo dat Nederlandse vrouw + buitenlandse man significant vaker instort, maar Nederlandse man + buitenlandse vrouw kan gewoon wél.quote:Racial differences in marriage, on the other hand, correspond to higher divorce rates but mostly in marriages where the White spouse is female. Black husband/White wife marriages were twice as likely to divorce as White/White couples, and Asian husband/ White wife couples were 59% more likely [..]
Highlighting the role of gender in interracial dynamics, the reverse combinations actually showed a lower or similar risk of divorce. White husband/Black wife couples were 44% less likely to divorce than White/White couples, and White husband/Asian wife couples were only 4% more likely to divorce by Year 10.
Misschien waar jij woont, ken hier wel een paar Nederlanders met allochtone meiden. Omgekeerd zie ik het hier weer wat minder..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Juist en hoe komt dat?
Omdat het niet of nauwelijks voorkomt.
Daarom ljepotice uit de Balkan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Conspicuous het volgende:
Als ik zo'n TT zie kan ik het niet laten het even op te zoeken. En er is hier gewoon wetenschappelijk bewijs voor!
[..]
Dus niet alleen is het zo dat Nederlandse vrouw + buitenlandse man significant vaker instort, maar Nederlandse man + buitenlandse vrouw kan gewoon wél.
Voor de statistiek nerds, N = 35,139 person-years, significantie op basis van two-tailed t-test.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WATquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh daar hebben we een moraal ridderquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Want elke getinte en zwarte man is kansloos en hosselt crack in de coffeshops?
wow, met wat voor lui gaan jullie dan om. Om eerlijk te zeggen zijn zwarte mannen niet echt family-man, dus het eeuwig trouwen zit er bij veel niet in. Maar om elke blanke vrouw met donkere man af te keuren, bah ..
Ja, dat is een meisje.quote:Zag trouwens vandaag een heel leuk donkere meid met blanke jongen. Allebij knap, en superlief!
m
''peace!''
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negersquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, je bent pas jaloers als een neger je eigen chick neukt, omdat je je ex daarmee in waarde ziet dalen.
Dat is een stukje concurrentie en jaloezie, veel kerels hebben er een stuk minder moeite mee als hun ex met een fatsoenlijke en nette blanke vent er vandoor gaat dan met een of andere Lil' John rapper.
Ey mooie picca man, trouwens werd Socrates niet gedwongen om zelfmoord te plegen door de heersers van Athene, is Napoleon geen dictator geweest die verslagen werd door Pruissen en Groot-Brittannie, werd Marie Curie niet onderdrukt omdat ze vrouw was, was de middeleeuwen geen periode van achteruitgang en is het Amerikaanse ruimteprogramma niet gebaseerd op de V2 raketten van Von Braun en was Charles Lindberg geen racist ? Indeed, there is a reason why people are staringquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negers![]()
Bijna wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negers![]()
Tsja, je had zelf natuurlijk ook al kunenn voorspellen dat de meesten het verschil niet snappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:32 schreef Sanchos het volgende:
Lil john is een vette neger >: (, vette negers betaan, klaar.
Dan nog bedoel ik niet surinamers en antillianen in dit topic, maar echt buitenlandse mannen.
Jij misschien niet. . Voor veel anderen is dit topic weer een prachtkans om weer lekker te spugen op alles wat getint, donker en/of niet westers is...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:32 schreef Sanchos het volgende:
Lil john is een vette neger >: (, vette negers betaan, klaar.
Dan nog bedoel ik niet surinamers en antillianen in dit topic, maar echt buitenlandse mannen.
pics.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Phileintje het volgende:
Mijn Nederlandse moeder heeft ook een buitenlandse man en ik ben het resultaat daarvan.
Je kan zo werken bij de PvdA in Amsterdam. Misschien heeft mevrouw Elatiek nog een hulpje nodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij misschien niet. . Voor veel anderen is dit topic weer een prachtkans om weer lekker te spugen op alles wat getint, donker en/of niet westers is...
Overigens zijn bij beeindigde relaties waar de ouders uit hetzelfde land komen, ook vaak genoeg meningsverschillen over bij wie het kind mag blijven. Ook bij deze relaties zijn er ouders die zich het kind illegaal toeeigenen.. Verschil is dat de afstand wat kleiner is, waardoor afspraken makkelijker mogelijk zijn er iets makkelijker ingegrepen kan worden bij illegale acties.
Zodra de vader of moeder uit een ander land komt, wordt de afstand bij terugkeer groter. Dat staat helemaal los van of de ouder nu wel of niet uit een niet westers land komt. Genoeg voorbeelden te vinden van ouders uit een westers land die hun kind ontvoeren:
- Amerikaanse vader ontvoert dochter: http://www.nu.nl/binnenla(...)ug-in-nederland.html
- Nederlandse moeder ontvoert dochter uit VS: http://binnenland.nieuws.nl/530679
- Amerikaanse vader probeert dochter te ontvoeren (in Belgie): http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=7U37JOUH (in Belgie)
gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwollequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je kan zo werken bij de PvdA in Amsterdam. Misschien heeft mevrouw Elatiek nog een hulpje nodig.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwolle
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwolle
Oh ja ZureLucht? Vertel, waarom kan ik zo bij de PvdA in Amsterdam gaan werken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je kan zo werken bij de PvdA in Amsterdam.
quote:
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hmmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?
Zwart gebouw achter station Zwolle...hmmm moeilijk moeilijk
Misschien is dat 'zwart gebouw' wel gewoon een papiercontainer in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?
Zwart gebouw achter station Zwolle...hmmm moeilijk moeilijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien is dat 'zwart gebouw' wel gewoon een papiercontainer in de buurt.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef ZuidGrens het volgende:
O ja, stom van me. Maar als je als kerel 'Duister' zegt dan duidt het er misschien op dat het een man is
Dus eigenlijk haat jij op je ouders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Sanchos het volgende:
TS is spaans, mijn moeder is spaans, mij pa komt uit de achterhoek, zelf ben ik almeers (ga maar haten)
Enige kutte van je achtergrond is dat Almeers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Sanchos het volgende:
TS is spaans, mijn moeder is spaans, mij pa komt uit de achterhoek, zelf ben ik almeers (ga maar haten)
Bonjasky is gaaf, hij is het tegenovergestelde van Badr hariquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonjasky![]()
Lijkt me een sympathieke aardige gozer.
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk haat jij op je ouders.
truequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Enige kutte van je achtergrond is dat Almeers.
Hij kwam een keer langs op de zaak, echt relaxte kerel, op een gegeven moment had ik door dat hij dus Remy was (:')) Dus ik vroeg of hij niet die ene vaag bekende boxer Remy Bonjanski is. Zegt die droog: Bonjanski?, nooit van gehoord vriendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonjasky![]()
Lijkt me een sympathieke aardige gozer.
Ja, maar Plato niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ey mooie picca man, trouwens werd Socrates niet gedwongen om zelfmoord te plegen door de heersers van Athene
Napoleon werd inderdaad verslagen door Engeland: vandaar dat admiraal Nelson op dit plaatje is afgebeeld.quote:is Napoleon geen dictator geweest die verslagen werd door Pruissen en Groot-Brittannie,
Maar niet dermate dat ze geen uitvindingen kon doen.quote:werd Marie Curie niet onderdrukt omdat ze vrouw was,
Niet geheel.quote:was de middeleeuwen geen periode van achteruitgang
Die bepaald geen Dajak was.quote:en is het Amerikaanse ruimteprogramma niet gebaseerd op de V2 raketten van Von Braun
Dat klopt.quote:en was Charles Lindberg geen racist ? Indeed, there is a reason why people are staring
quote:
moraalridder? omdat ik gemengde koppels niet afkeur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh daar hebben we een moraal ridder
[..]
Ja, dat is een meisje.
"hij zit de hele dag bij zijn vrienden"quote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je hebt ook zo'n programma waarin NLe wijven richting Ghana en zo gaan om daar gezellig met hun manlief te gaan wonen
Echt, IEDERE keer van die GroenLinks-naieve kuttekoppen die dan huilen als ze daar in een stofnest komen.
En dan na een week of 3 is de lol er echt wel van af
Het lijkt bijna op een normale relatie.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
"hij zit de hele dag bij zijn vrienden"
"hij doet de hele dag niets"
"ik moet alles zelf doen in de huishouding"
"de eerste week is het wel leuk dat je wordt nagefloten, nu trek ik een lange broek aan"
"ik mis het eten. Ben het nou wel zat om weer bladeren en rijst te eten".
Prachtig is dat
beetje misschien, maar waarom helemaal naar oeleboeloe-land gaan terwijl je het hier ook kan hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een normale relatie.
Nee, hier gaat het anders en bij mn ouders en schoonouders ook. Weet niet uit welk nest jij komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een normale relatie.
http://www.net5.nl/web/show/id=575397/langid=43quote:Woensdag 16 september 2009: Nicoline & Balla
Nicoline is in 2004 voor haar studie Antropologie in Gambia en leert hier Balla kennen. Balla is in zowel Gambia als Senegal een beroemde muzikant. Op het moment dat ze elkaar ontmoeten hebben beiden nog een relatie, maar als ze elkaar drie jaar later weer tegen komen, slaat de vonk alsnog over. Nicoline vertrekt voorgoed naar Afrika en gaat uiteindelijk met Balla in Dakar (Senegal) wonen. Hier krijgt Nicoline veel last van haar astma en bovendien kan ze moeilijk werk vinden, terwijl haar geld langzamerhand opraakt.
Hoe gaat het met Nicoline en Ballaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=575397/langid=43
wat een dom wijf. Liefde maakt duidelijk blindquote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Nicoline en Balla
10 november 2009
In ons laatste verslag konden jullie lezen dat ik inmiddels in Nederland terug was gekomen, en dat we bezig waren met de IND procedure om Balla hier naar toe te halen. Maar het is alweer de hoogste tijd voor een update, want er kan veel gebeuren in een paar maanden…
+++++
Tja, dat was te verwachten.
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
wat een dom wijf. Liefde maakt duidelijk blind
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.
Get it? Met een neger hebben, je ziet het dan even niet meer zitten en het wordt dan zwart voor je ogen ?
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?quote:
Doe eens? Je mag het ook uitleggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?
Dat kan, alleen zie je bijna nooit een blanke man met een zwarte vrouw.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat van deze enorm knappe fotocollage ook een tegenovergestelde versie kan worden gemaakt?
En als je je dan in je kont laat nemen door een neger en dan gaat zitten, zit je op zwart zaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van zulke liefde zou het mij ook zwart voor de ogen worden.
Get it? Met een neger hebben, je ziet het dan even niet meer zitten en het wordt dan zwart voor je ogen ?
Nee, dat vínd jij.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
Logisch opzich, want zwarte vrouwen zijn 9,5 van de 10 keer lelijk
Nee dat kan niet. Blanken zijn over het algemeen wat creatiever ingesteld. Die bedenken dit soort 'out of the box' dingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
Dat kan, alleen zie je bijna nooit een blanke man met een zwarte vrouw.
Logisch opzich, want zwarte vrouwen zijn 9,5 van de 10 keer lelijk
is algemeen bekendquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je je dan in je kont laat nemen door een neger en dan gaat zitten, zit je op zwart zaad.
Ja, als je dat laat doen geeft die neger je van katoen, nadat hij een donkerbruin vermoeden krijgt dat de hele handel niet zwart op wit is gezet en ze eigenlijk niet getrouwd zijn, dan liegt hij dus dat hij zwart ziet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn kaken. hahahahaa. Ff een pauze.
Algemeen bekend? Waar dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
is algemeen bekend
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte, geeft niet, ik maal er niet om
Algemeen bekend?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
is algemeen bekend
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte, geeft niet, ik maal er niet om
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Nicoline en Balla
10 november 2009
In ons laatste verslag konden jullie lezen dat ik inmiddels in Nederland terug was gekomen, en dat we bezig waren met de IND procedure om Balla hier naar toe te halen. Maar het is alweer de hoogste tijd voor een update, want er kan veel gebeuren in een paar maanden…
+++++
Tja, dat was te verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BallaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoetballaDe klaagbaak is een machine.
Creatief denken, nee maar!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef wise het volgende:
maar je zal je wel aangesproken voelen als zwarte
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.quote:
Alsof fotomodellen automatisch mooi zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Maak jij het rijtje af? Of iemand anders....
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijn
agreedquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
Pam Grier, Phylicia Rashad, Esther Baxter. Ken jij de precieze afkomst van alle blanke fotomodellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergrotenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
de reden is dat ze van de een naar de ander kunnen hoppen. Doen ze bij zwarte vrouwen ook, alleen die hebben vaak een grote bek, dus komt hiet minder vaak voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Alsof ze langetermijnvisie hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof ze langetermijnvisie hebben.
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d. Maar dat boeit me sowieso niet, mensen oordelen op huidskleur is fout als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.
Geen negroide types.
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d.
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.
Bij de meesten lukt je dat niet.
(niet allemaal dames en heren, ik maak het even extra zwart (hihihi, zwart) zodat het scheren van kammen wordt voorkomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |