Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?quote:
Want anders had hij ze wel even gehosseldquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
De prijs van de melk daalt erdoor. Zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:Jamie: "Hey family look at my new boyfriend!"
Family: "wtf get that shit out of our house once you go black you'll never go back... to your family!"
En zeg nu eens wat je precies bedoelt. Want met dit voorbeeld kan ik me geen voorstelling maken van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.
Dan wil je alleen maar helpen maar je maakt het juist erger en dat is zonde.
Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
En zeg nu eens wat je precies bedoelt. Want met dit voorbeeld kan ik me geen voorstelling maken van de werkelijkheid.
Gast wtf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Duidelijker kan ik het niet maken.
[ afbeelding ]
Zie wat ik voor mensen over heb.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Che_ het volgende:
Daar heeft hij dan bijna een uur over gedaan
Heldquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knul, wat voor een nationaliteit heeft je paps? En loodgieters zijn tegenwoordig ook Ingenieur (public utility engineer).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.
Mijn vader is buitenlands en mijn moeder Nederlands, al 35 jaar gelukkig getrouwd. Mijn vader was Ingenieur en heeft altijd gewerkt, kent de taal en verwesterd.
TS daarentegen is een spaanse paella poeper, die geen reet uitvoert heel de dag en zichzelf dolt en voorschut zet in zijn eigen topic.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet alleen is het zo dat Nederlandse vrouw + buitenlandse man significant vaker instort, maar Nederlandse man + buitenlandse vrouw kan gewoon wél.quote:Racial differences in marriage, on the other hand, correspond to higher divorce rates but mostly in marriages where the White spouse is female. Black husband/White wife marriages were twice as likely to divorce as White/White couples, and Asian husband/ White wife couples were 59% more likely [..]
Highlighting the role of gender in interracial dynamics, the reverse combinations actually showed a lower or similar risk of divorce. White husband/Black wife couples were 44% less likely to divorce than White/White couples, and White husband/Asian wife couples were only 4% more likely to divorce by Year 10.
Misschien waar jij woont, ken hier wel een paar Nederlanders met allochtone meiden. Omgekeerd zie ik het hier weer wat minder..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Juist en hoe komt dat?
Omdat het niet of nauwelijks voorkomt.
Daarom ljepotice uit de Balkan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Conspicuous het volgende:
Als ik zo'n TT zie kan ik het niet laten het even op te zoeken. En er is hier gewoon wetenschappelijk bewijs voor!
[..]
Dus niet alleen is het zo dat Nederlandse vrouw + buitenlandse man significant vaker instort, maar Nederlandse man + buitenlandse vrouw kan gewoon wél.
Voor de statistiek nerds, N = 35,139 person-years, significantie op basis van two-tailed t-test.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WATquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh daar hebben we een moraal ridderquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Want elke getinte en zwarte man is kansloos en hosselt crack in de coffeshops?
wow, met wat voor lui gaan jullie dan om. Om eerlijk te zeggen zijn zwarte mannen niet echt family-man, dus het eeuwig trouwen zit er bij veel niet in. Maar om elke blanke vrouw met donkere man af te keuren, bah ..
Ja, dat is een meisje.quote:Zag trouwens vandaag een heel leuk donkere meid met blanke jongen. Allebij knap, en superlief!
m
''peace!''
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negersquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, je bent pas jaloers als een neger je eigen chick neukt, omdat je je ex daarmee in waarde ziet dalen.
Dat is een stukje concurrentie en jaloezie, veel kerels hebben er een stuk minder moeite mee als hun ex met een fatsoenlijke en nette blanke vent er vandoor gaat dan met een of andere Lil' John rapper.
Ey mooie picca man, trouwens werd Socrates niet gedwongen om zelfmoord te plegen door de heersers van Athene, is Napoleon geen dictator geweest die verslagen werd door Pruissen en Groot-Brittannie, werd Marie Curie niet onderdrukt omdat ze vrouw was, was de middeleeuwen geen periode van achteruitgang en is het Amerikaanse ruimteprogramma niet gebaseerd op de V2 raketten van Von Braun en was Charles Lindberg geen racist ? Indeed, there is a reason why people are staringquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negers![]()
Bijna wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want de wereld bestaat alleen uit nette blanke mannen en Lil'John-achtige negers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |