ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Als ze nu nog niks geleerd hebben van die programma's en alle aandacht die hieraan geschonken is.
agreedquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:32 schreef Sanchos het volgende:
Medelijden heb ik trouwens nooit met zulke mensen... Net zoals mannen die een russisch bruidje laten overkomen en dan janken dat daarna hun geld weg is en/of een groep voor je deur staan die nog 'naheffing' komen ophalen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Als ze nu nog niks geleerd hebben van die programma's en alle aandacht die hieraan geschonken is.
begin er niet overquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
Van die domme wijven met argumenten als "je krijgt er zulke mooie kinderen van."![]()
![]()
Te erg voor woorden idd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
Van die domme wijven met argumenten als "je krijgt er zulke mooie kinderen van."![]()
![]()
Oooooooooh nekschot voor dat soort dozen, echt. Van die Mocca lovers die te dom zijn om te mogen leven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
![]()
Komt dat nekschot dan voor of nadat ze zichzelf gevonden hebben tijdens een backpacktour door Australië?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oooooooooh nekschot voor dat soort dozen, echt. Van die Mocca lovers die te dom zijn om te mogen leven.
Wordt dit echt als argument gebruikt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef fratsman het volgende:
![]()
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:
Iedereen moet toch zelf weten met wie hij/zij het leven deelt?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:56 schreef Arnevld het volgende:
terrechte klacht zo sterft het nederlandse ras uit
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagen
Of ben jij zo'n mocca-joch
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.
Mijn vader is buitenlands en mijn moeder Nederlands, al 35 jaar gelukkig getrouwd. Mijn vader was Ingenieur en heeft altijd gewerkt, kent de taal en verwesterd.
TS daarentegen is een spaanse paella poeper, die geen reet uitvoert heel de dag en zichzelf dolt en voorschut zet in zijn eigen topic.
dat betekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
dat betekend niet dat we er niet over mogen klagen
Of ben jij zo'n mocca-joch
Die faalvrouwen mogen me gestolen worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef alors het volgende:
En als het wel goed gaat dan kom je niet in de krant dus dat telt dan niet mee
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef alors het volgende:
En als het wel goed gaat dan kom je niet in de krant dus dat telt dan niet mee
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw danquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:10 schreef Sanchos het volgende:
Ik vind het niet erg als (blanke) meisjes met een andere ras gaan, ik heb zelf ook wat gehad met een turks meisje en met een boliviaans meisje, alleen mijn klacht is gewoon, hoezo zijn die dozen zo dom om met een of andere achmed/mohammed/ugadufu die ze zijn tegengekomen gelijk een relatie mee te beginnen?
Ik vind het wel een beetje survival of the fittest, genenpoel wordt opgeruimd dus misschien niet eens heel klachtwaardig
spot onquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw dan. In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen. Een hoop labiele nederlandse sletten met een slechte jeugd omdat de vader hen in de steek liet zijn een gemakkelijk prooi voor dit soort dominante zandnegers. Daarbij is het natuurlijk ook een uitdaging om een dominante man voor je te winnen en te laten doen voor je wat jij wilt. Helemaal als je een Nederlandse vrouw bent, tikje te arrogant en zogenaamd "zelfverzekerd", die zien het als een bevestiging van hun eigen kunnen om een dominante man onder de duim te houden, een bevestiging van hun individualisme/vrouw zijn
![]()
Je mist niets aan die meiden, daar moet je echt met een boog om heen lopendie zijn het type eat-love-pray met julia roberts of een mislukte versie van SATC
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen.
Waarom zit jij niet in het metro lezers panel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Die achmeds e.d. zijn veelal dominanter dan Nederlanders. Hier zijn de seksen immers allemaal gelijk, op aandringen van de vrouw dan. In die zandbaklanden loopt de vrouw achter de man aan en krijgen ze een klap als ze gelijkheid eisen. Een hoop labiele nederlandse sletten met een slechte jeugd omdat de vader hen in de steek liet zijn een gemakkelijk prooi voor dit soort dominante zandnegers. Daarbij is het natuurlijk ook een uitdaging om een dominante man voor je te winnen en te laten doen voor je wat jij wilt. Helemaal als je een Nederlandse vrouw bent, tikje te arrogant en zogenaamd "zelfverzekerd", die zien het als een bevestiging van hun eigen kunnen om een dominante man onder de duim te houden, een bevestiging van hun individualisme/vrouw zijn
![]()
Je mist niets aan die meiden, daar moet je echt met een boog om heen lopendie zijn het type eat-love-pray met julia roberts of een mislukte versie van SATC
![]()
QTF!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
En dan anoniem bij je buurvrouw door de brievenbus gooien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
die ga ik uitprinten.
Hier aan de overkant woont zo'n dikke Nederlandse dame van 24 met een kind van een Surinamer. En maar klagen dat hij haar verlaten heeft voor een ander.
Sorry, maar dan vraag je er ook om.
Je brengt mij op een idee!quote:En dan anoniem bij je buurvrouw door de brievenbus gooien?
Je papa ingenieur, dat papiertje was zeker de wikkel van een choctoff!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloed ja en ben in strijd met de klaagblaak van TS.
Mijn vader is buitenlands en mijn moeder Nederlands, al 35 jaar gelukkig getrouwd. Mijn vader was Ingenieur en heeft altijd gewerkt, kent de taal en verwesterd.
TS daarentegen is een spaanse paella poeper, die geen reet uitvoert heel de dag en zichzelf dolt en voorschut zet in zijn eigen topic.
Natuurlijk vraag je er om dat je man je verlaat voor een ander omdat hij een Surinamer is, pleasequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef ZureLucht het volgende:
Hier aan de overkant woont zo'n dikke Nederlandse dame van 24 met een kind van een Surinamer. En maar klagen dat hij haar verlaten heeft voor een ander.
Sorry, maar dan vraag je er ook om.
En dit ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij moet je deze gewoon laten gaan. Hier zitten toch ietwat te veel 'ze stelen onze vrouwen' falers en trollen om hier serieus over te beginnen.
Mocca-baby ahoy!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:
Iedereen moet toch zelf weten met wie hij/zij het leven deelt?
Godverdomme precies goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Juminelle het volgende:
Natuurlijk vraag je er om dat je man je verlaat voor een ander omdat hij een Surinamer is, please
Ik heb gewoon een blanke vriend hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!
[ afbeelding ]
Mijn Tyrell doet dat niet!
Mijn Darone houdt van me!
Het was ook maar een grapje hoor!quote:
Precies dat is de ironie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
lol..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toekomstige alleenstaande moeder ahoy!
[ afbeelding ]
Mijn Tyrell doet dat niet!
Mijn Darone houdt van me!
quote:
Mooi gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
tja daar is ook zo'n gezegde van:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:08 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb een buurvrouw die een syrische man en kinderen had. Had.
quote:
Alsof jij dat durft met je grote bek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je brengt mij op een idee!
Maar doe het niet. Zielig voor het kind.
Petje hoog op je kop en LV nektasje is een stuk beter ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Capi het volgende:
Dat komt omdat die mannen meer stijl en passie hebben dan de gemiddelde Nederlandse lompe boerenlul met stekelig vies blond haar en G-star truien
Ik heb het niet over de laagste klasse van gemixte paren maar over de middenklasse, normale studenten waarvan de man meestal geen volledige Nederlander isquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Petje hoog op je kop en LV nektasje is een stuk beter ja!
Die bestaan heul nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laagste klasse van gemixte paren maar over de middenklasse, normale studenten waarvan de man meestal geen volledige Nederlander is
Precies dit ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Capi het volgende:
Dat komt omdat die mannen meer stijl en passie hebben dan de gemiddelde Nederlandse lompe boerenlul met stekelig vies blond haar en G-star truien
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoorquote:
Juist en hoe komt dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef alors het volgende:
Vermakelijk altijd hoe druk autochtone mannen zich hierom kunnen maken, terwijl autochtone vrouwen echt /caren als Dirk met Fatima, Oksana of Shaniqua gaat.
Precies, omdat Dirk de tering wordt geslagen door de vader van Fatima als ie erachter komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Juist en hoe komt dat?
Omdat het niet of nauwelijks voorkomt.
Nee, je bent pas jaloers als een neger je eigen chick neukt, omdat je je ex daarmee in waarde ziet dalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoor
sowieso meiden leuk vinden die op negers vallenDat soort meiden zijn meestal niet de slimste.
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet jaloers te zijn op een neger die een domme anita neukt hoor
sowieso meiden leuk vinden die op negers vallenDat soort meiden zijn meestal niet de slimste.
En Fatima krijgt een glas accuzuur in haar gezicht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, omdat Dirk de tering wordt geslagen door de vader van Fatima als ie erachter komt.
dat is indd mijn werkelijke gedachtequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnWerkelijke gedachte: Die tyrone heeft het maar goed, damn wat zou ik die geile slet met ''r dikke bommen graag willen bonken.
Dat is elke gezonde man zijn werkelijke gedachtequote:
dat kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is elke gezonde man zijn werkelijke gedachte
Dat moet je niet recht in het gezicht van een agente of douanebeambte zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha. je doet nu net alsof je keuze hebt. Ow die meid neukt met een neger, dan moet ze wel dom zijnWerkelijke gedachte: Die tyrone heeft het maar goed, damn wat zou ik die geile slet met ''r dikke bommen graag willen bonken.
Godverdomme zoveel waarheid in 1 postquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter de hele dag weg dan dom, werkloos, kansloos en nog de hele thuis op de bank zitten ook..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef essentieel het volgende:
ik herinner me een tv-programma met zo'n zielig zeikwijf dat een Baba had gescoord in Ghana ofzo. Baba zat de hele dag in een coffeeshop.
(overigens zeek ze daar niet over ofzo; het was gewoon zo'n triest wijf)
QFT. Het buurmeisje van één van mijn vriendinnen was ook zo. 'Temde' een buitenlander met een bepaalde houding. Werd zwanger, hij werkloos en veeleisender. 1 jaar later: kind verdween naar de woestijn + 'getemde' man + spaargeld + jongere, mooiere, onderdanige dame. Lullig, vervelend en jammer voor zulke meiden, maar je kan het helaas van mijlenver zien aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
![]()
tis de waarheidquote:
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?quote:
Want anders had hij ze wel even gehosseldquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Leg het eens uit, ik begrijp echt nooit waarom mensen dat zeggen... Wat is zonde?
De prijs van de melk daalt erdoor. Zoiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Gedachte die in me opkomt.
quote:Jamie: "Hey family look at my new boyfriend!"
Family: "wtf get that shit out of our house once you go black you'll never go back... to your family!"
En zeg nu eens wat je precies bedoelt. Want met dit voorbeeld kan ik me geen voorstelling maken van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Als je een jong dier in het wild aantreft moet je die nooit met je handen aanraken want dan is er de kans dat de moeder het jong verstoot door de vreemde geur.
Dan wil je alleen maar helpen maar je maakt het juist erger en dat is zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |