gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwollequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je kan zo werken bij de PvdA in Amsterdam. Misschien heeft mevrouw Elatiek nog een hulpje nodig.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwolle
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gaarne een uittreksel van fuad's paspoort leveren voor 16:00 vanmiddag bij multicopy te zwolle
Oh ja ZureLucht? Vertel, waarom kan ik zo bij de PvdA in Amsterdam gaan werken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:29 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je kan zo werken bij de PvdA in Amsterdam.
quote:
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hmmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?
Zwart gebouw achter station Zwolle...hmmm moeilijk moeilijk
Misschien is dat 'zwart gebouw' wel gewoon een papiercontainer in de buurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij welke printbedrijf werkt ze nu dan?
Zwart gebouw achter station Zwolle...hmmm moeilijk moeilijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien is dat 'zwart gebouw' wel gewoon een papiercontainer in de buurt.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef ZuidGrens het volgende:
O ja, stom van me. Maar als je als kerel 'Duister' zegt dan duidt het er misschien op dat het een man is
Dus eigenlijk haat jij op je ouders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Sanchos het volgende:
TS is spaans, mijn moeder is spaans, mij pa komt uit de achterhoek, zelf ben ik almeers (ga maar haten)
Enige kutte van je achtergrond is dat Almeers.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Sanchos het volgende:
TS is spaans, mijn moeder is spaans, mij pa komt uit de achterhoek, zelf ben ik almeers (ga maar haten)
Bonjasky is gaaf, hij is het tegenovergestelde van Badr hariquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonjasky![]()
Lijkt me een sympathieke aardige gozer.
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk haat jij op je ouders.
truequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Enige kutte van je achtergrond is dat Almeers.
Hij kwam een keer langs op de zaak, echt relaxte kerel, op een gegeven moment had ik door dat hij dus Remy was (:')) Dus ik vroeg of hij niet die ene vaag bekende boxer Remy Bonjanski is. Zegt die droog: Bonjanski?, nooit van gehoord vriendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonjasky![]()
Lijkt me een sympathieke aardige gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |