Alsof fotomodellen automatisch mooi zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Maak jij het rijtje af? Of iemand anders....
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Noem eens vijf bekende zwarte fotomodellen. Nee, geen Jessica Alba. Die is ook niet zwart. En een filmster.
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ooh, dus louter de 'rassen' die bekende fotomodellen afleveren, zijn - volgens de hele wereld - mooi?
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 11:06 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Wat in de media komt is hetgeen dat algemeen mooi wordt gevonden.
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
ja, zelfde als bij mode. Terwijl ze gewoon spuuglelijk zijn
agreedquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
Pam Grier, Phylicia Rashad, Esther Baxter. Ken jij de precieze afkomst van alle blanke fotomodellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Bekende hè:
1. Naomi Campbell
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergrotenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
En daarom begrijp ik de Nederlandse blanke man wel. Je hebt ze wel natuurlijk die met een zwarte vrouw rondlopen, alleen het komt niet zo vaak voor als blanke vrouwen met een zwarte man.
de reden is dat ze van de een naar de ander kunnen hoppen. Doen ze bij zwarte vrouwen ook, alleen die hebben vaak een grote bek, dus komt hiet minder vaak voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Alsof ze langetermijnvisie hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De reden dat veel donkergekleurde mannen blanke vrouwen willen, is omdat ze hun kansen op aantrekkelijke kinderen willen vergroten
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof ze langetermijnvisie hebben.
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d. Maar dat boeit me sowieso niet, mensen oordelen op huidskleur is fout als je het mij vraagt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zet FashionTV of wat dan ook aan en je ziet over het algemeen blanke vrouwen, aziaten of halfbloedjes.
Geen negroide types.
[..]
Ze hebben vaak van die rare lichaamsverhoudingen. Geen schoonheid en daarom niet zo vaak in de modebranche. Wel weer halfbloedjes en die zie je dan in het topic 'donkere schoonheden'. Zwarte schoonheden zijn er haast niet.
Noem mij eens één bekende Antiliaanse of Surinaamse schoonheid. Lastig hoor.
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ook. En een verblijfstatus in Nederland.
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, als ik verliefd zou worden op een Surinaamse of zo zou het me allemaal maar weinig boeien wat de kleur van haar huid is e.d.
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien dat ze zien dat blanken betere kansen hebben en willen ze een graantje meepikken?
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Leuk als one night stand. Wil toch wel een beetje kerel met inhoud en die over maatschappelijke, economische en andere dingen kan ouwe hoeren.
Bij de meesten lukt je dat niet.
(niet allemaal dames en heren, ik maak het even extra zwart (hihihi, zwart) zodat het scheren van kammen wordt voorkomen)
huidskleur doet er zeker toequote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Nu moet ik ineens denken aan Mayday van James Bond.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij komt het omdat negeressen veel dominanter zijn.
Idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook in een partner, dat staat in ieder geval veel en veel hoger dan huidskleur bij mij.
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
huidskleur doet er zeker toe. Bij mij dan
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij niet. Al is het een Irakees of Amerikaanse indiaan, verliefd = verliefd.
Preferenties heb je altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal sneller kijken naar een blanke meid in een bar dan naar een donkere.
't oog wil ook wat en daar vallen donkere meiden al snel af
Turken en Marokkanen hebben vaak een grote bek. Ook hier op het forum bewijst het maar weer eens. En vaak allemaal dezelfde gedachtes en houdingquote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef hugecooll het volgende:
Mja, alleen kan je op basis van die voorkeuren alvast bepaalde huidskleuren afstrepen door een gebrek aan aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |