ja dat inderdaadquote:
Dat mis ik ook (kan ze daarna gelijk even mee helpen die kast in elkaar te zetten)quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:42 schreef Under_Score het volgende:
voel me wel goed
[..]
ja dat inderdaad![]()
Kan je er niets aan doen dan?quote:
Al een paar wekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook![]()
Al een paar weken nu.
Daarnaast voel ik me goed, ben gelukkig
ik weet niet waarom je ongeduldig bent maar in mijn geval zou een paar dagen overdreven zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Al een paar weken
Ik baal al als het een paar dagen is
ik weet het niet ..quote:
quote:
En dat afreageren op mijquote:
balen,maar je bent ook wel heeel erg op t laatste nippertje bezig hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Bienelientjee het volgende:
BUMMER!Mijn scriptie uitgeprint, ingebonden en klaar om in te leveren. (Nog net op tijd!) Zie ik dat ik vergeten ben de datum aan te passen, like OMG! Zo'n domme fout!
Gewoon doen man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef Dimens het volgende:
Dat ene meisje die volgens iedereen zo'n grote slet is heeft gevraagd of ze langs mocht komen. Nu komt ze dus over een paar minuten hier heen.
Waarom was ik zo stom ja te zeggen?
Nu ben ik dus nerveus voor zo meteen.
Zo leg ut!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
Lekker plezier maken, je leeft maar 1 keer.
That's what he said.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
Oeh zodra ze daar een medicijn voor/tegen hebben ... let me knowquote:
Toch nog een leuke avond geworden. Toen ze hier was zag ze mijn wiet liggen en vroeg ze of ik wilde blowen. Hebben we van haar sigaretten, ik wist niet eens dat ze rookt, een blow gemaakt en die met ze tweeën gedeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
En sletten weten wel hoe het werkt, beter dan zo'n saaie huismuts.
Loop jij hard?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Was leuk rondje rennen net. Er is nu een konijnen'plaag' waar ik hardloop. Honderden konijnen. Van groot tot babyklein. Genoeg te zien gehad dus tijdens het sporten, lievvv.
hebben ze daar praktijk voor tegenwoordig? goede zaakquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
wandelende bloedfabriek , haat aan de pms
Klassequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch nog een leuke avond geworden. Toen ze hier was zag ze mijn wiet liggen en vroeg ze of ik wilde blowen. Hebben we van haar sigaretten, ik wist niet eens dat ze rookt, een blow gemaakt en die met ze tweeën gedeeld.
Daarna aan het bier en een film gekeken. Ze lag wel in mijn armen maar we hebben verder niets gedaan, daar ben ik stiekem wel blij om.
Ik hoop op meer van deze avonden, gewoon alsof ze een goede vriendin van mij is en wat ik stiekem ook verwacht.![]()
Ik voel mij wel goed dus.
Feliquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Høken het volgende:
HELL YEAAAAAH. BROMMERPRAKTIJKEXAMEN GESLAAAAAAGD. WOOOOOOHOOOO.
Fixed.quote:
Volgens mij heb jij een vriendinnetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Goed. Straks naaren daar slapen maar morgen; presentatie in het Engels geven aan verschillende ''belangrijke'' personen (studenten uit het buitenland, docenten, stagebegeleider + directeur van 'n bedrijf). Nu al geen zin in, hoop maar niet dat ik het ga verprutsen
Waar?quote:
Tof, daar woon ik ook ongeveer.quote:
quote:
Naar het ziekenhuis voor die steken? Heb je de huisarts gebeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:29 schreef Høken het volgende:
Ik hoop dat ik geen hartaanval krijg, steken op de plek van m'n hart.Maar voor de rest voel ik me helemaal
en
. Zo even naar het ziekenhuis.
Dim of verdwijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Godverdegodv.. tyfus tering.. ik zat er gewoon naast.. maar ik kom er wel.. jawel..
En heel veel zin in seks ook nog omd e frustraties wegtewerken. Onee ik kan niet weten wat seks is als "maagd" dus kan het ook niet kissen volgens dat godverdomde kankervolk hier op fok..
hetzelfde... dat heb je als je bij elkaar in de klas zit xPquote:geweldig... eerste 2 uur vrij whahaaa (en mijn uren duren 80 min) behalve dan een repetitie latijn... snik
Haha nee, voor m'n suiker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis voor die steken? Heb je de huisarts gebeld?
Nou, laat het er allemaal lekkr uitkomen en ga lekker vroeg naar bedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:30 schreef cafpow het volgende:
mwa, dubbel. Daarstraks een goed gesprek gehad wat veel losmaakte bij mij , waardoor ik me nu super moe voel en zin heb om te janken
mweh. Even kijken of 'k t morgen nog heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef whosvegas het volgende:
Misschien een idee om bij de dokter langs te gaan?
Precies ik laat alles gewoon zijn gang gaan en wat eruit komt komt.. En net even 10 minuutjes geslapen en voel me iets beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nou, laat het er allemaal lekkr uitkomen en ga lekker vroeg naar bed
Probeer je rot gevoel er gewoon te laten zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies ik laat alles gewoon zijn gang gaan en wat eruit komt komt.. En net even 10 minuutjes geslapen en voel me iets beter
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Ik ben kapot en ik begin overspannen te raken. Ik red dit allemaal niet hoor!
welke regio? wel leuk zeg!! Engeland isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldigover iets meer dan een maand wonen we in Engeland
Eentje van ¤200,- zoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Mishu het volgende:
Een bank kopen is stom enzo. Beetje 350 euro betalen voor een tweedehands bankIk lijk wel gek.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar is hij ¤350,- waard?
Ik moet echt mijn bed in want dit komt niet meer goed.
Die PM van jou..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Høken het volgende:
[..]
Herkenbaar.
MAAAR IK DOEEE HET NIEEEEET.
Slapen jij! Straks kaap je het hele topic en worden Miam en Yuki boos!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar is hij ¤350,- waard?
Ik moet echt mijn bed in want dit komt niet meer goed.
Sorry het kan niet, geil nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Slapen jij! Straks kaap je het hele topic en worden Miam en Yuki boos!
Goed.
Je klinkt als een vrouwquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry het kan niet, geil nu.
Man oh man, ik heb een vreet kick en ik voel mij nu dik. Ook vreemd want ik heb eigenlijk ondergewicht.
In bier zitten vrouwelijke hormonen, ik denk dat het daar door komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je klinkt als een vrouw
Ik ben heel blij dat er een dikke vette DJ party op dit moment aan het plaatsvinden is op het dakterras van mijn studentenhuis
EIGEN SCHULD!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:18 schreef Dimens het volgende:
Dat had ik dus beter niet kunnen doen, nu heb ik er last van.
Ik weet het, ik weet het. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:46 schreef Høken het volgende:
[..]
EIGEN SCHULD!
OT: Ik voel me primaaaa. Vanmiddag nog even brommer rijden en vanavond BBQ. Wordt een top dagje.
WTH!? Weg uit Nimma?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldigover iets meer dan een maand wonen we in Engeland
Hull, in het Noorden dusquote:
ja hier!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef Houniet het volgende:
BOOS![]()
Godverdomme waar is mijn Frank Boeijen CD?
quote:
Dit. En gelukkig de bende uitgepraat. Vertrouwen in 'm is ietwat beschadigt, maar dat herstelt hopelijk wel weer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik besef me dat ik niet zoveel moet zeiken om kleine dingen maar blij moet zijn met wat ik heb.![]()
Zouden meer mensen moeten doen.
ik heb je cd hier liggen, van Frank Boeijen, klinkt goed!quote:
jeee wat tof zeg!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hull, in het Noorden dusHeb een studiebeurs gehad om daar een jaar aan de universiteit te gaan studeren
Ik wil hem terugquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb je cd hier liggen, van Frank Boeijen, klinkt goed!
Dit dus, en ik had gewoon niet moeten gaan.......quote:
kom maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil hem terug.
OT: Beetje dubbelig.
Cute!quote:Op zondag 29 mei 2011 11:12 schreef Laniboekje het volgende:
Rattenkooi is weer schoon. De twee oudjes liggen nu bij me op de bank, blij dat ze even van de drie 'rattenpubers' af zijn. En die pubers zijn nu bezig om alles in de schone kooi weer overhoop te halen.
Beesten.
Maar ze maken me wel blij.
Zo'n bui moet je altijd uitzitten, dan gaat het na een tijdje vanzelf weer beterquote:Op zondag 29 mei 2011 13:04 schreef cafpow het volgende:
Kut zit in een zeer sterk dalende spiraal en kan er niks tegen doen. Voel me down, geïrriteerd, boos en heb een hekel aan mijn leven, hoofdpijn.
Dan gaan we dat regelen, nu je huisje toch opgeruimd is.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:48 schreef Miam het volgende:
[..]
kom maar.
OT; voel me wel oke. huisje is weer netjes en schoon.
je moest eens weten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen, nu je huisje toch opgeruimd is.
Ik houd niet van vrouwen die er een rotzooi van maken.
OT: Wel oke eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2011 19:19:46 ]
Bedankt voor de veel te grote fotoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Dimens het volgende:
Ik voel mij goed, veel bier op en Dean Sanders op het podium
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het spijt mij ook, maar ik moest het gewoon posten omdat ik hem nu zie bijmeen feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat is hij blij.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:51 schreef MajorTom. het volgende:
Ik voel me fantastisch want mijn ban is opgeheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |