ja dat inderdaadquote:
Dat mis ik ook (kan ze daarna gelijk even mee helpen die kast in elkaar te zetten)quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:42 schreef Under_Score het volgende:
voel me wel goed
[..]
ja dat inderdaad![]()
Kan je er niets aan doen dan?quote:
Al een paar wekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook![]()
Al een paar weken nu.
Daarnaast voel ik me goed, ben gelukkig
ik weet niet waarom je ongeduldig bent maar in mijn geval zou een paar dagen overdreven zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Al een paar weken
Ik baal al als het een paar dagen is
ik weet het niet ..quote:
quote:
En dat afreageren op mijquote:
balen,maar je bent ook wel heeel erg op t laatste nippertje bezig hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef Bienelientjee het volgende:
BUMMER!Mijn scriptie uitgeprint, ingebonden en klaar om in te leveren. (Nog net op tijd!) Zie ik dat ik vergeten ben de datum aan te passen, like OMG! Zo'n domme fout!
Gewoon doen man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef Dimens het volgende:
Dat ene meisje die volgens iedereen zo'n grote slet is heeft gevraagd of ze langs mocht komen. Nu komt ze dus over een paar minuten hier heen.
Waarom was ik zo stom ja te zeggen?
Nu ben ik dus nerveus voor zo meteen.
Zo leg ut!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
Lekker plezier maken, je leeft maar 1 keer.
That's what he said.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
Oeh zodra ze daar een medicijn voor/tegen hebben ... let me knowquote:
Toch nog een leuke avond geworden. Toen ze hier was zag ze mijn wiet liggen en vroeg ze of ik wilde blowen. Hebben we van haar sigaretten, ik wist niet eens dat ze rookt, een blow gemaakt en die met ze tweeën gedeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
En sletten weten wel hoe het werkt, beter dan zo'n saaie huismuts.
Loop jij hard?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Was leuk rondje rennen net. Er is nu een konijnen'plaag' waar ik hardloop. Honderden konijnen. Van groot tot babyklein. Genoeg te zien gehad dus tijdens het sporten, lievvv.
hebben ze daar praktijk voor tegenwoordig? goede zaakquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
wandelende bloedfabriek , haat aan de pms
Klassequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch nog een leuke avond geworden. Toen ze hier was zag ze mijn wiet liggen en vroeg ze of ik wilde blowen. Hebben we van haar sigaretten, ik wist niet eens dat ze rookt, een blow gemaakt en die met ze tweeën gedeeld.
Daarna aan het bier en een film gekeken. Ze lag wel in mijn armen maar we hebben verder niets gedaan, daar ben ik stiekem wel blij om.
Ik hoop op meer van deze avonden, gewoon alsof ze een goede vriendin van mij is en wat ik stiekem ook verwacht.![]()
Ik voel mij wel goed dus.
Feliquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Høken het volgende:
HELL YEAAAAAH. BROMMERPRAKTIJKEXAMEN GESLAAAAAAGD. WOOOOOOHOOOO.
Fixed.quote:
Volgens mij heb jij een vriendinnetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Goed. Straks naaren daar slapen maar morgen; presentatie in het Engels geven aan verschillende ''belangrijke'' personen (studenten uit het buitenland, docenten, stagebegeleider + directeur van 'n bedrijf). Nu al geen zin in, hoop maar niet dat ik het ga verprutsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |