de camping heeft ervaring met fokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef TMartina het volgende:
Fok heeft kennerlijk ook ervaring met deze camping.
jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand die vlakbij Alphen a/d Rijn woont?
Nee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef leeell het volgende:
dus iedereen in de OP gaat
en wie mist in de OP ?
kan je niets regelen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef emzor1994 het volgende:
ik kan niet 3/4, maar hou maar geen rekening met mij
Je hebt een spellingsfout in mijn naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef leeell het volgende:
dus iedereen in de OP gaat
en wie mist in de OP ?
je gaat toch wel ?quote:
aight waar ga je heen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar een vakantie dan geboekt.. met 2 vriendinnen.. dus nein
Nooit van m'n leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu, de EXA-baggeraar moet aanwezig zijn
tja iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idk ben nog effe aan het kijken wil dat etsu meegaat
Dit. En ik weet nog niet of ik mag. Stiekem zou ik het wel vet vinden, dus ik blijf dit zeker volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idk ben nog effe aan het kijken wil dat etsu meegaat
oh komquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. En ik weet nog niet of ik mag. Stiekem zou ik het wel vet vinden, dus ik blijf dit zeker volgen.
doe niet zo ongezellig, ga mee manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Ik val nogal tegen in real hoor.Laat je niet weerhouden door mij.
mam ik heb examenfeestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoe verkopen jullie dit aan je ouders?Mijn ouders weten niet dat ik hier zit of zo
haha sowieso kan dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
ja eehm mam, ik ben eeh morgen of overmorgen ofzo wel weer terugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoe verkopen jullie dit aan je ouders?Mijn ouders weten niet dat ik hier zit of zo
wat zou er tegen gaan vallen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
mam ik ga naar de wallen doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ah man, play gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De mijne ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ligt naast utrecht, echt pal naastquote:
Ik heb hetzelfde probleem hoor... mag toch nooit van me oudersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh het mag sowieso wel hoor, denk ikquote:
ik zet je erbij!quote:
met random fokkers meeten lijkt me eng, alleen die rare fokkers komen danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Toen ik met fokkers meette in Gouda zei ik gewoon: ik ga meeten met een stel nerds
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terugquote:
nouu vrienden voor het leven via fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terug
Sterker nog, daarna is EXA foetsie en verdwijnt weer iedereen naar zijn/haar subforum of uverhaubt van fokkkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terug
We waren met 4 en wel fokkers die ik kende via hyves en msn jwtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Letstalk het volgende:
[..]
met random fokkers meeten lijkt me eng, alleen die rare fokkers komen dan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
Mam, ik ga LSD proberen. Brb in twee dagen.
BURGER KAANquote:
aight msn wat is hyves?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We waren met 4 en wel fokkers die ik kende via hyves en msn jwt
hij vast wel, en ik zet je erbij!!!quote:
Wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
Snuf staat dubbel in OP
Waar is Etsu in OP
woowww xCore moet ook echt komen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
* xCore vraagt zich af of de rest hem er wel bij wil hebben
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
Huh ik krijg er 1 in Maarn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee ligt er echt middenin (ongeveer)
Ik zeg dat ik met vrienden ga kamperen denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
leeeell heeft je gewoon meteen bij gezet. Maar ik ga niet tegen je praten (als ik ga).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
waarom ga je niet tegen em pratenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
leeeell heeft je gewoon meteen bij gezet. Maar ik ga niet tegen je praten (als ik ga).Lief he?
ik ben mooiboy, ik verrijk het gezelschapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef TMartina het volgende:
Even voor de goede orde, als ik dan ga stappen met jullie is dan kans groot dat ik bekenden tegenkomen. Zeg maar 100% kans.
Wil graag vantevoren weten hoe erg ik me moet gaan schamen
je gaat !!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
leeeell heeft je gewoon meteen bij gezet. Maar ik ga niet tegen je praten (als ik ga).Lief he?
Moet eerst nog maar eens kijken of ik kan. 4 juni valt voor mij sowieso af, moet dan de hele dag werken. En op 3 juni kan ik dus niet blijven overnachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
link staat in vorige topicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Huh ik krijg er 1 in Maarn?
heb je een link?
ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben mooiboy, ik verrijk het gezelschap
vrij vragen tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet eerst nog maar eens kijken of ik kan. 4 juni valt voor mij sowieso af, moet dan de hele dag werken. En op 3 juni kan ik dus niet blijven overnachten
Emo's in het echt zijn altijd een ware bezienswaardigheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
Nu zie ik er nog steeds 1 in Maarn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Ben geen emo!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Emo's in het echt zijn altijd een ware bezienswaardigheid.
Doe eens gek en komquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Hm nee. Volgens mij loop ik hier nog niet lang genoeg rond om door jullie geaccepteerd te worden.
Sorry XD
Ik zit hier 1 week en moet al komen van die gasten :/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Hm nee. Volgens mij loop ik hier nog niet lang genoeg rond om door jullie geaccepteerd te worden.
Sorry XD
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Sorry XD
Maakt niet uit, iedereen is welkom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Sorry XD
jawellll joh, kom gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Sorry XD
ja echt triest zijn zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zit hier 1 week en moet al komen van die gasten :/
Geen idee, begin van de avond op de camping of zo? Of eind van de middag al, zoiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef xCore het volgende:
Ik ga trouwens m'n best doen om 4 juni vrij te krijgen. Mocht dit niet lukken, hoe laat is de meet op 3juni? Anders rij ik 's nachts rond 1u nog naar huis.
Ik kende hier ook niemand, tot 2 weken geleden. Toen ging ik gillen in EXA SC en toen kende iedereen mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Femke3112 het volgende:
Sorry XD
Mijn ouders willen altijd alles weten bij dat soort dingen, en ik kan slecht liegen tegen mijn moederquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik met vrienden ga kamperen denk ik.Gay, ik weet het.
Echt zo'n hockeynaam hèquote:
mag toch welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn ouders willen altijd alles weten bij dat soort dingen, en ik kan slecht liegen tegen mijn moederGeen optie hier denk ik.
de fok camping waar 5jaar werd gevierdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet welke camping en waar die is
Mijn moeder ook. Ik zeg dat ze daar al zijn en dat ik later zou komen. Met de trein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mijn ouders willen altijd alles weten bij dat soort dingen, en ik kan slecht liegen tegen mijn moederGeen optie hier denk ik.
same herequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
hahah das kutquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
3 op 4 juni zit ik zelf al op een bungalow park.
Dan kan ik alsnog wel komen voor die paar uurtjes. Wil eindelijk Etsu (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen idee, begin van de avond op de camping of zo? Of eind van de middag al, zoiets.
fuck het was berenkuil campingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
berenklauw camping ingeven op google maps
maar ga je nu ?quote:
Jaa ik snap tquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja maar mijn ouders willen ook altijd alles weten, daar ging het om
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet welke camping en waar die is
Probeer het gewoon. Zeg dat het een stelletje nerds van internet is. Met wie je je examens hebt voorbereid. Het klinkt allemaal wat treurig, maar wat let je.quote:
SMEERLAPquote:
aww kom op, regel hetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Femke3112 het volgende:
Een hockeynaam. Pff allesbehalve dat XD
Nee sorry mensen, denk niet dat m dat gaat worden..
ik weet echt niet hoe ik het hier thuis moet verkopen om een half weekend met onbekenden in Utrecht rond te banjeren. Bovendien is t een beetje kortdag om vrij te krijgen enzo
Dat is zo. Maar probeer het gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Femke3112 het volgende:
ik weet echt niet hoe ik het hier thuis moet verkopen om een half weekend met onbekenden in Utrecht rond te banjeren. Bovendien is t een beetje kortdag om vrij te krijgen enzo
ik zet jou er ook bij , je ben er tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...).054846&z=14&iwloc=A
Wel graties want een kameraad heeft een 6 persoons bungalow voor stage en hij zit er atm in zijn eentje. Lekker crashen daar.quote:
wanneer anders ?quote:
Kom gewoon want je leert ze vanzelf kennen het zijn allemaal lieve jongensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Femke3112 het volgende:
Oh, het mag wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Zeg dat het een stelletje nerds van internet is. Met wie je je examens hebt voorbereid. Het klinkt allemaal wat treurig, maar wat let je.
oohh chill!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wel graties want een kameraad heeft een 6 persoons bungalow voor stage en hij zit er atm in zijn eentje. Lekker crashen daar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh, het mag wel hoorMijn ouders vertrouwen mij sowieso wel met dat soort dingen. Dat over die examens laat ik weg, dan krijg ik te horen: "Ik had niet de indruk dat jij je examens hebt voorbereid"...
Mits 3/4 juni ja.quote:
Over examens niet voorbereiden zitten mijn ouders ook te kankerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh, het mag wel hoorMijn ouders vertrouwen mij sowieso wel met dat soort dingen. Dat over die examens laat ik weg, dan krijg ik te horen: "Ik had niet de indruk dat jij je examens hebt voorbereid"...
Zeg dat je gaat kamperen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
's overdag.
Ik weet niet of ik wel mag dan hoor, 's nachts.
yep 3 op 4 juniquote:
....quote:
auto is niet drinkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef xCore het volgende:
Ik probeer 4 juni vrij te krijgen en ik zal proberen de auto te regelen. (OV =)
Tsjillquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
auto is niet drinken
OV + drinken > auto + niet drinken
Geloof mij, ik heb die week dan al genoeg op voor de rest van 't jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
auto is niet drinken
OV + drinken > auto + niet drinken
omdat ik dan op kreta zitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zit je hier steeds te posten en kom je zelf ook niet?
'Ja, ik ga met die Samuel uit Amsterdam meeten, en we gaan zuipen in Utrecht. Mag het?'quote:
Ik kan pas tegen zevenen komen of zo, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
zorg gewoon dat we vrijdag middag op de camping zitten met zuip, elkaar even leren kennen IRL
en dan savonds knallen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Ja, ik ga met die Samuel uit Amsterdam meeten, en we gaan zuipen in Utrecht. Mag het?'
Ik voorspel hun gezicht en reactie al.
4 uur trein, mwoah half 6 red je toch welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan pas tegen zevenen komen of zo, hoor.Moet werken tot drie uur.
nee, teveel mensen anders nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef Joosterd het volgende:
3 - 4 juni = bezet zit ik zelf op een bungalow park
10 - 11 juni = bezet eigen EXA feest
Kan het niet later of door de weeks.
hij kan alleen wat laterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Lastig man, steeds meer mensen haken af
blegh dat zou echt vervelend zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
zou wel humor zijn ja, als er een VMBO-er zou komen
Jawel, lukt wel inderdaad. Weet niet hoe lang het met de trein is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef leeell het volgende:
[..]
4 uur trein, mwoah half 6 red je toch wel
ov planner checken danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, lukt wel inderdaad. Weet niet hoe lang het met de trein is.
Rustig, geldt alleen voor de middag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Lastig man, steeds meer mensen haken af
waar woon je ongquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, lukt wel inderdaad. Weet niet hoe lang het met de trein is.
leeell is een havist.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Daev het volgende:
Komen er ook havo'ers? Dan kom ik niet, daar sta ik boven.
Open relatie mag toch wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Femke3112 het volgende:
Ik ben niet zo spannend hoor, waarom denkt iedereen dat? XD
bovendien heb ik al een lief jongetje
daaromquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef xCore het volgende:
Ik ga het gewoon proberen te regelen, als het niet lukt dan kom ik maar voor een paar uurtjes, ach...
Gaan jullie elkaar dan ook met die usernames aanspreken? :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef leeell het volgende:
Camping Utrecht
3 Juni Op 4 Juni
Leeell
Dastan
Snuf
Koekjestrommel
Flitskikker
Tmartina
BaasD
ViaRegnum
Etsu ( JAAHA HIJ GAAT GEWOON !! )
Daev
Burger_Kaan
xCore ( vrij vragen)
Yosander
al die mensen zijn super verbaasd dat er een meisje is hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Femke3112 het volgende:
ha-haquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar dan ook met die usernames aanspreken? :p
Ja ik zeg de hele tijd léééééééllllllquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
We hoeven niet met je te rollebollen ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Femke3112 het volgende:
ah beter man, gewoon om half 5 dan regelen ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
Bus naar mijn huis gaat om 7:12 al sochtends vanaf Centraal
Maar ik ga effe 1 foks mattie meevragen die vorig jaar examen deed die ook meeging naar de meet in Gouda
Mensen herkennen mij toch niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
iedereen heeft voornamen lijktmequote:
hoezo herkennen we jou nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen herkennen mij toch niet!
En Etsu, dat is de kleinste van allemaal
Hyves, zodat wij conclusie kunnen trekkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Femke3112 het volgende:
ik ookquote:
...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen herkennen mij toch niet!
En Etsu, dat is de kleinste van allemaal
http://maps.google.nl/map(...).054846&z=14&iwloc=Aquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik woon niet in de 'zeestraat' maar goede geprobeerd.
En ik kom misschien wel aangezien het in Utrecht is maar even serieus waar is het precies?
Je woont in Utrecht maar je weet niet waar het isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
En ik kom misschien wel aangezien het in Utrecht is maar even serieus waar is het precies?
En zijn naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat heeft alleen met je UI te maken![]()
En de hele tijd Ieeeeellll natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
En ViaRegnum steeds als [via rengnoem] uiteraard. Op de Latijnse wijze.
zeenstraat? iets met zee en straat iigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
is goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
Oke boys ik heb even gesproken met Lama443 (User hier jwt) die wil ook wel mee, maar hij moet savonds een paper inleveren (zit op uni) dus als hij die eerder af hebt wil hij ook wel mee, dan kom ik ook. Is easy smoesje met ouders je weet
Vorige meet ging hij ook mee. Mag dat?
Daarnaast ga ik effe kijken of ik kan regelen dat ik om 5 uur hoef te beginnendan kan ik nog effe slapen
Uiteraard. Met zo'n zeurstemmetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
En de hele tijd Ieeeeellll natuurlijk.
alexander volstaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
En de hele tijd Ieeeeellll natuurlijk.
dit, altijd lastig met internetheldenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel er daadwerkelijk komen en afhaken op het laatste moment.
hoop niemandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel er daadwerkelijk komen en afhaken op het laatste moment.
Ja.. straks sta je daar in je eentjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Joosterd het volgende:
dat is basisschool periodequote:
jij bent toch geen jongenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Femke3112 het volgende:
"'Haaaai flitskikker!'
wel grappig inderdaad XD
maar serieus, is iedereen die nu komt een jongen?
geloof t welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Femke3112 het volgende:
"'Haaaai flitskikker!'
wel grappig inderdaad XD
ga je ook Thee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Chai het volgende:
EXA SC #111 Gefeliciteerd Zimmerman
SC is hier hoor.
Ik zou niet gaan er zitten heel veel vieze jongens bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Femke3112 het volgende:
"'Haaaai flitskikker!'
wel grappig inderdaad XD
haha SC is leeg?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Chai het volgende:
EXA SC #111 Gefeliciteerd Zimmerman
SC is hier hoor.
wie? wie? wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan er zitten heel veel vieze jongens bij.
in utrecht zijn chicksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |