de camping heeft ervaring met fokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef TMartina het volgende:
Fok heeft kennerlijk ook ervaring met deze camping.
jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand die vlakbij Alphen a/d Rijn woont?
Nee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef leeell het volgende:
dus iedereen in de OP gaat
en wie mist in de OP ?
kan je niets regelen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef emzor1994 het volgende:
ik kan niet 3/4, maar hou maar geen rekening met mij
Je hebt een spellingsfout in mijn naam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef leeell het volgende:
dus iedereen in de OP gaat
en wie mist in de OP ?
je gaat toch wel ?quote:
aight waar ga je heen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar een vakantie dan geboekt.. met 2 vriendinnen.. dus nein
Nooit van m'n leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu, de EXA-baggeraar moet aanwezig zijn
tja iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idk ben nog effe aan het kijken wil dat etsu meegaat
Dit. En ik weet nog niet of ik mag. Stiekem zou ik het wel vet vinden, dus ik blijf dit zeker volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idk ben nog effe aan het kijken wil dat etsu meegaat
oh komquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. En ik weet nog niet of ik mag. Stiekem zou ik het wel vet vinden, dus ik blijf dit zeker volgen.
doe niet zo ongezellig, ga mee manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Ik val nogal tegen in real hoor.Laat je niet weerhouden door mij.
mam ik heb examenfeestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoe verkopen jullie dit aan je ouders?Mijn ouders weten niet dat ik hier zit of zo
haha sowieso kan dat nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
ja eehm mam, ik ben eeh morgen of overmorgen ofzo wel weer terugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoe verkopen jullie dit aan je ouders?Mijn ouders weten niet dat ik hier zit of zo
wat zou er tegen gaan vallen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
mam ik ga naar de wallen doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ah man, play gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De mijne ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ligt naast utrecht, echt pal naastquote:
Ik heb hetzelfde probleem hoor... mag toch nooit van me oudersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh het mag sowieso wel hoor, denk ikquote:
ik zet je erbij!quote:
met random fokkers meeten lijkt me eng, alleen die rare fokkers komen danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Toen ik met fokkers meette in Gouda zei ik gewoon: ik ga meeten met een stel nerds
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terugquote:
nouu vrienden voor het leven via fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terug
Sterker nog, daarna is EXA foetsie en verdwijnt weer iedereen naar zijn/haar subforum of uverhaubt van fokkkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het mooie van zo'n meet is juist dat je ongegeneerd jezelf kan zijn, want deze mensen zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terug
We waren met 4 en wel fokkers die ik kende via hyves en msn jwtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Letstalk het volgende:
[..]
met random fokkers meeten lijkt me eng, alleen die rare fokkers komen dan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
Mam, ik ga LSD proberen. Brb in twee dagen.
BURGER KAANquote:
aight msn wat is hyves?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We waren met 4 en wel fokkers die ik kende via hyves en msn jwt
hij vast wel, en ik zet je erbij!!!quote:
Wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
Snuf staat dubbel in OP
Waar is Etsu in OP
woowww xCore moet ook echt komen manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
* xCore vraagt zich af of de rest hem er wel bij wil hebben
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
* xCore vraagt zich af of de rest hem er wel bij wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |