Kan me voorstellen dat je daar na je KS niet echt behoefte aan hebt.
  Kan me voorstellen dat je daar na je KS niet echt behoefte aan hebt. 't arme ventje heeft er ook echt last van, zo sneu. Zit de hele dag te kauwen op een bijtring, dat helpt hopelijk een beetje.
 't arme ventje heeft er ook echt last van, zo sneu. Zit de hele dag te kauwen op een bijtring, dat helpt hopelijk een beetje.

). En vandaag heb ik weer precies zo'n filmpje kunnen maken, met dezelfde schaterlach! Zo geweldig.
). En vandaag heb ik weer precies zo'n filmpje kunnen maken, met dezelfde schaterlach! Zo geweldig. 
 Je arme kleine jongetje. Kun je hem wel troosten?
 Je arme kleine jongetje. Kun je hem wel troosten?

.
 . 

De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen.
 De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen.   

En nu moeten jullie echt ophouden!
 En nu moeten jullie echt ophouden!

En daarna mag je haar weer ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Onze vrolijkerd:
[ afbeelding ]
Ik ben zo dol op d'r.De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen.

Oh, wat ik nog wou zeggen: ik heb er helemaal geen moeite mee om haar drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf te brengen! Dat valt me erg mee van mezelf.

bij Sarah komt die ook steeds vaker! Ze lijkt ook weer wat op te knappen van een mega verkoudheid en ze pakt opeens zelf speelgoedjes als ze in de box ligt, ze gaat zo hard!
 bij Sarah komt die ook steeds vaker! Ze lijkt ook weer wat op te knappen van een mega verkoudheid en ze pakt opeens zelf speelgoedjes als ze in de box ligt, ze gaat zo hard!

prachtig!!
 prachtig!! wat fijn!!
 wat fijn!! en geen tandje
 en geen tandje  vanavond was muppet aan het gillen (van plezier that is) en meneer keek goed en zei: het lijkt bijna wel alsof ze alles in 1 keer gaat krijgen
 vanavond was muppet aan het gillen (van plezier that is) en meneer keek goed en zei: het lijkt bijna wel alsof ze alles in 1 keer gaat krijgen  ik ben benieuwd...
 ik ben benieuwd... 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)

quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hij vond t zelfs niet erg in de box (en ondertussen ik m voeren
 Hij vond t zelfs niet erg in de box (en ondertussen ik m voeren  )
)

Mooi 2tal heb je hoor!
 Mooi 2tal heb je hoor!  Stomme tandjes
 Stomme tandjes  Hopelijk is t snel over!
 Hopelijk is t snel over!

Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
MP wat fijn zeg! Zal wel een opluchting zijn zeker?!
 Komt er weer even wat meer structuur in ons leven wat ook beter is voor onze dames, al zal het vooral voor de oudste wel weer even wennen zijn, Sarah krijgt daar natuurlijk nog niet zo heel veel van mee.
  Komt er weer even wat meer structuur in ons leven wat ook beter is voor onze dames, al zal het vooral voor de oudste wel weer even wennen zijn, Sarah krijgt daar natuurlijk nog niet zo heel veel van mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)

En fijn dat jullie kunnen verhuizen en dat je het kamertje hetzelfde weer hebt kunnen doen!
 En fijn dat jullie kunnen verhuizen en dat je het kamertje hetzelfde weer hebt kunnen doen! 
  Maar ja echt fijn is het niet, vooral voor Leia niet
 Maar ja echt fijn is het niet, vooral voor Leia niet   

Dat is nu niet echt haalbaar. De dagen waarop ik niet op de standaardlocatie ben, heb ik vrijwel altijd vergadering of bespreking hier of daar, dan ben ik dus niet vrij om haar thuis te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet één dag thuiswerken, Vanyel?

). Dat is vanaf nu gemiddeld een dag in de week. Zo had ik het nog niet bedacht, dat scheelt.
). Dat is vanaf nu gemiddeld een dag in de week. Zo had ik het nog niet bedacht, dat scheelt. 

Dat. En ik wil niet weg waar ik woon (zou ook moeilijk zijn ivm werk van lief), dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Het werken in de trein is de enige reden dat ik dit acceptabel vind hoor, ik ben uiteindelijk van 7.30 tot 17.30 van huis, dat valt dus nog heel erg mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook niet, maar de (leuke) banen liggen niet voor het oprapen.

Maar aan de andere kant bevalt een dorp ook wel erg goed zo net aan de rand van de Randstad!
 Maar aan de andere kant bevalt een dorp ook wel erg goed zo net aan de rand van de Randstad! 

Het is ook vrij normaal dat de ontlasting een tijd wegblijft bij borstgevoede baby's. En op zich rommel ik er ook liever niet te veel mee. De darmen moeten nog rijpen en het hoort erbij, I guess. Maar ik vind het wel rot dat het nu het voeden in de weg lijkt te zitten. Ze komt daardoor heel vaak voor een voeding, drinkt telkens te weinig en is al gauw weer ontevreden.
 Het is ook vrij normaal dat de ontlasting een tijd wegblijft bij borstgevoede baby's. En op zich rommel ik er ook liever niet te veel mee. De darmen moeten nog rijpen en het hoort erbij, I guess. Maar ik vind het wel rot dat het nu het voeden in de weg lijkt te zitten. Ze komt daardoor heel vaak voor een voeding, drinkt telkens te weinig en is al gauw weer ontevreden.  

De LK gaf mij nog eens de tip zelf tomatensap te drinken, dat werkt door via de bv en zo kan ze ws makkelijker!
 De LK gaf mij nog eens de tip zelf tomatensap te drinken, dat werkt door via de bv en zo kan ze ws makkelijker! maar sneu is het wel..
 maar sneu is het wel..

En je kunt aan de foto's goed zien dat ze prima groeit. Wat een moppie. Ik vind het zo leuk dat pasgeboren er vaak uitzien alsof ze een weekje naar de Canarische eilanden zijn geweest.
 En je kunt aan de foto's goed zien dat ze prima groeit. Wat een moppie. Ik vind het zo leuk dat pasgeboren er vaak uitzien alsof ze een weekje naar de Canarische eilanden zijn geweest.  

wát een schatje F-R! stiekem moet ik een traantje wegpinken als ik zie hoe goed je kleine meid het doet, met de wetenschap wat jij ervoor hebt moeten doorstaan. ik hoop zo dat je straks onbezorgd kunt gaan genieten als ze eenmaal thuis is bij je!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Mag ik even een egocross post neerzetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag zondag naar huis. Als ze het blijft doen zoals ze het nu doet

)
 )

) moeten hier maar even overheen lezen. Dit zijn foto's voor FR nav wat PM'etjes.
 ) moeten hier maar even overheen lezen. Dit zijn foto's voor FR nav wat PM'etjes. 

Ik kan me het gevoel van mezelf zo goed herinneren, beide keren. En hoe moet het dan wel niet voor jullie zijn geweest.
  Ik kan me het gevoel van mezelf zo goed herinneren, beide keren. En hoe moet het dan wel niet voor jullie zijn geweest. 

Ligt dus gewoon aan de naam en dag dat de kleine van FR naar huis magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!
Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net!

Hoe klein ze ook was, ze is gewoon niks veranderd!
 Hoe klein ze ook was, ze is gewoon niks veranderd!

)
)
 Kleine rauwdauwer is t!
 Kleine rauwdauwer is t! 

maar het is wel spannend en vergeet net gewoon te genieten!
 maar het is wel spannend en vergeet net gewoon te genieten! 

De echo van zijn hoofd was schoon, hij heeft sinds gisterenavond geen verhoging meer gehad en heeft DE HEULE HEULE DAG BIJ MIJ GEDRONKEN (letterlijk zo ongeveer
 De echo van zijn hoofd was schoon, hij heeft sinds gisterenavond geen verhoging meer gehad en heeft DE HEULE HEULE DAG BIJ MIJ GEDRONKEN (letterlijk zo ongeveer  , hij had even wat in te halen).
, hij had even wat in te halen).  

Y
Y

. Heel herkenbaar hoor dat je, je nu schuldig voelt. Yaro is hier ook al een aantal keer gevallen. En ondanks dat ik me er bewust van ben en echt voorzichtig kan ik het niet altijd voorkomen.
 . Heel herkenbaar hoor dat je, je nu schuldig voelt. Yaro is hier ook al een aantal keer gevallen. En ondanks dat ik me er bewust van ben en echt voorzichtig kan ik het niet altijd voorkomen. 

op amy haar pijnlijke hoofdje
  op amy haar pijnlijke hoofdje 

Hij kan zo heerlijk bezig zijn met van alles en nog wat
 Hij kan zo heerlijk bezig zijn met van alles en nog wat  

maar nu wilde k filmen hoe hij bezig kan zijn en als ik dan tegen m praat is t toch anders)
 maar nu wilde k filmen hoe hij bezig kan zijn en als ik dan tegen m praat is t toch anders)

Ja maar hij gaat ook opeens echt super hard (kwa snelheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.
En MamaPurk
 ).
).
 Heerlijk!
 Heerlijk! ), stilzitten is geen hobby van m
), stilzitten is geen hobby van m 

Wat knap!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke

Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje
[ link | afbeelding ]

wat fijn!!
 wat fijn!!

Ze brengt trouwens wel vrij bewust ook haar andere hand naar het speeltje, viel me pas op nu ik het filmpje voor de tigste keer keek
  Ze brengt trouwens wel vrij bewust ook haar andere hand naar het speeltje, viel me pas op nu ik het filmpje voor de tigste keer keek  

)
) Wat gaat t toch hard!
 Wat gaat t toch hard! 

Ja dat vooral. Ik wilde Leyla niet bij iemand laten omdat het net een lastige tijd was... Net met drinken en eten... Dus dan maar mee, in de doek.. Het ging toch best aardig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef As1981 het volgende:
Fijn Tico dat ze zich zo goed gedragen hebben bij de crematie, je voelt je toch opgelaten wanneer ze dat niet zouden doen denk ik. Ook al zullen de meeste het begrijpen.

en toen was ze baby dus hoort een beetje hier toch!!
 en toen was ze baby dus hoort een beetje hier toch!!

rustig als in: hij lag op 1 plek dan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
pff Mereltje succes morgen, dat is een lange zit.
Eigenlijk best zonde, ik maak wel foto's maar geen filmpjes, terwijl we hier gewoon een filmcamera hebben liggen.
Ik vind het ook hard gaat hoor Sonnetje, maar vind het ook echt steeds leuker worden. Als ik zie hoe snel hij nu van klauteren naar staan ging en hoe snel hij zich nu op trek kan ik me voorstellen dat het straks ineens zo hard gaat.
En rustig liggen? Dat heeft Yaro volgens mij nooit gedaan heeft hij echt van zijn moeder.
Vooral als hij moe is, is hij onwijs druk. Dat had ik vroeger ook heel sterk. Als je dan niet kan/wil slapen, ga je maar druk doen anders redt je het niet.

) en toen dacht ik opeens, dat moet ik filmen. Maar toen was ie daar al mee gestopt en had k dit filmpje
) en toen dacht ik opeens, dat moet ik filmen. Maar toen was ie daar al mee gestopt en had k dit filmpje  

Boxkleed komt van Mikoxx! Hij is ook wel lang denk ik. Ik ga dinsdag even naar het cb voor zijn stats.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Wat een leuk boxkleed DML! Leuk jongetje ook en wat lijkt hij lang!

Ik kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*
 Ik kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol* Verschil met dr zus
 Verschil met dr zus  

Dat je dat nog weet! Maar ja hij past nu in de shirtjes van name-it die ik toen de dag van de echo al besteld had inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij ziet er zeker lang uit!
En hij heeft dat shirtje aanIk kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*
Zo dat haar van JaelVerschil met dr zus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |