Tijd voor een bijspijkercursus Nederlands voor 'm...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand die niet goed heeft opgelet op school...
Barend de voetbalgek helemaal hieperdepiep.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Heb je even een international aan de lijn.
Ik mis wel het geouwehoer met Wijnandquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
die Barend doet het goed, maar ach, als Tjibbe tegenover je zit kan iedereen een vette show maken!
Jeugdinternational. En geloof me, bij damesvoetbal stelt dat niet zo veel voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Heb je even een international aan de lijn.
Ach, beter iets dan niets he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jeugdinternational. En geloof me, bij damesvoetbal stelt dat niet zo veel voor.
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.quote:
ja, zeker leuk, maar wel een beetje jammer dat de song dan niet meteen even gedraaid wordt....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Leuk, die 30 Day Song Challenge-filmpjes integraal op de radio.
Mwjah, maar stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.
In een aantal dag-filmpjes zitten reeds fragmenten van de nummers verwerkt... maar zou idd wel zo mooi zijn om 'm gelijk te draaien dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zeker leuk, maar wel een beetje jammer dat de song dan niet meteen even gedraaid wordt....
absoluut. weet je ook meteen het hele nummer. ik ben te lui om het nummer er zelf bij te zoeken...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In een aantal dag-filmpjes zitten reeds fragmenten van de nummers verwerkt... maar zou idd wel zo mooi zijn om 'm gelijk te draaien dan.
Dat is waarquote:
Dat wel. Maar als ik zie hoe in onze nieuwe C1 een grietje uit Oranje<15 mee doet en niet opvalt, tja. En onze C1 speelt echt niet hoog...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |