van de zomer nog voor Bring It Onquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Barend die radio mag maken mét daglicht. Dat gebeurt ook niet vaak.
vee te weinigquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Barend die radio mag maken mét daglicht. Dat gebeurt ook niet vaak.
Leuk toch, die collegialiteit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef hole1988 het volgende:
Alle nacht dj's bovenop het nieuws dat Barend nu presenteert
Zeker en ook leuke reclame voor de nacht. Deze week wordt er ook een reclame spot over ze opgenomen.quote:
En vanwege dat laatste zit ik dus wss morgen tussen 12 en 14 de webcam te regisseren... want Mr. Video heeft geen tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zeker en ook leuke reclame voor de nacht. Deze week wordt er ook een reclame spot over ze opgenomen.
Bill Withers is te gast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Tijens Effe Ekdom gebeurt er toch niks in de studio, je kan hem gewoon laten staan op Ekdom.
De productie Paulie zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vanwege dat laatste zit ik dus wss morgen tussen 12 en 14 de webcam te regisseren... want Mr. Video heeft geen tijd.
Dat wil hij niet 4-6 is naar zijn mening het hoogste wat je kan halen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef Paul het volgende:
Haha wat doet Barend hyper achter de knopjes![]()
Maar hij doet het goed hoor. Nu nog Bert v Lent naar overdagDe enige ekte baas
Sowieso is Bert volgens mij ook niet echt geschikt voor een overdag-programma op 3FM. Daarvoor praat 'ie teveel...quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet 4-6 is naar zijn mening het hoogste wat je kan halen.
Nouhouquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet 4-6 is naar zijn mening het hoogste wat je kan halen.
de avond zou nog wel kunnen bijv. de shift van michiel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso is Bert volgens mij ook niet echt geschikt voor een overdag-programma op 3FM. Daarvoor praat 'ie teveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |