quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef alors het volgende:
Partyrockers in the hooooooooooooouuuuuuuuuuuseeeeee tonight
Proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
je moet je gewoon overgeven aan dat nummer
Gelukkig hebben we fok nog.quote:
Sef - De Levenquote:
iemand die niet goed heeft opgelet op school...quote:
Tijd voor een bijspijkercursus Nederlands voor 'm...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand die niet goed heeft opgelet op school...
Barend de voetbalgek helemaal hieperdepiep.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Heb je even een international aan de lijn.
Ik mis wel het geouwehoer met Wijnandquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
die Barend doet het goed, maar ach, als Tjibbe tegenover je zit kan iedereen een vette show maken!
Jeugdinternational. En geloof me, bij damesvoetbal stelt dat niet zo veel voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Heb je even een international aan de lijn.
Ach, beter iets dan niets he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jeugdinternational. En geloof me, bij damesvoetbal stelt dat niet zo veel voor.
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.quote:
ja, zeker leuk, maar wel een beetje jammer dat de song dan niet meteen even gedraaid wordt....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Leuk, die 30 Day Song Challenge-filmpjes integraal op de radio.
Mwjah, maar stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.
In een aantal dag-filmpjes zitten reeds fragmenten van de nummers verwerkt... maar zou idd wel zo mooi zijn om 'm gelijk te draaien dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zeker leuk, maar wel een beetje jammer dat de song dan niet meteen even gedraaid wordt....
absoluut. weet je ook meteen het hele nummer. ik ben te lui om het nummer er zelf bij te zoeken...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In een aantal dag-filmpjes zitten reeds fragmenten van de nummers verwerkt... maar zou idd wel zo mooi zijn om 'm gelijk te draaien dan.
Dat is waarquote:
Dat wel. Maar als ik zie hoe in onze nieuwe C1 een grietje uit Oranje<15 mee doet en niet opvalt, tja. En onze C1 speelt echt niet hoog...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
BIj de dames is de jeugd ook goed aan het ontwikkelen. Zijn er de laatste jaren veel bij eindtoernooien.
I know, check mijn PIquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uur is bijna afgelopen, dus hij moet een beetje opschieten om goed uit te komen.
Komt omdat Michiel of Domien er niet zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef alors het volgende:
Volgens mij is het al tijden niet meer zo druk geweest op dit tijdstip hier trouwens
correctemundo!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, is dat ook weer binnenkort?
Wacht, met hemelvaart zeker?
*sop sop sop*quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef alors het volgende:
Hij gaat openen met FF, ik ga lekker zappen straks dus.
Lekker Eric afgekapt ook, Barend
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correctemundo!
ben nu aan t invullen, maar ik mis Lateralus van Tool en albums van Slipknot en Mudvayne
Hij moet wel, het nieuws begint gewoon om 22.00 sharp namelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef alors het volgende:
Hij gaat openen met FF, ik ga lekker zappen straks dus.
Lekker Eric afgekapt ook, Barend
nja Aenema van Tool staat er wel bij, maar ik vind Lateralus 100maal vetter. mijn eigen inspiratie is op dus ik ga nu de lijst maar ff doorwerken.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef alors het volgende:
[..]volgens mij mist de gemiddelde 3fm luisteraar daar helemaal niks aan.
Ik ga em niet invullen, er staat toch elk jaar hetzelfde in... Kane, Anouk, Adele, Pearl Jam, U2, Nirvana, Coldplay etc, etc.... Mijn keuzes halen de top1000 nog niet eens denk ik
Ik wil niet weten hoe je de afgelopen uren erbij heb gezeten.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je de afgelopen uren erbij heb gezeten.
Okay, dan niet, ik wilde het net in geuren en kleuren gaan vertellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je de afgelopen uren erbij heb gezeten.
quote:
Uiteraard zou m'n echte lijstje heel anders zijn, maar dit is m.i. best acceptabel.quote:JOHAN - PERGOLA
CROWDED HOUSE - WOODFACE
R.E.M. - AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN
DIRE STRAITS - BROTHERS IN ARMS
FLEET FOXES - FLEET FOXES
GREENDAY - DOOKIE
METALLICA - MASTER OF PUPPETS
PEARL JAM - TEN
ELBOW - BUILD A ROCKET BOYS!
Vrije keuze: Bryan Adams - Reckless
Iemand snapt daar het alfabet dus niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
mocht iemand de hemelse 100 invullen en het album Hot Fuss van The Killers zoeken...die staat onder de H ipv de Kedit: hij staat bij beide letters....vraag me af of je die nu ook 2x kunt selecteren...nee, ik ga dat niet proberen!
en het 2e album van De Jeugd v Tegenwoordig vind je onder de J terwijl de andere 2 onder de D staan
Everlong, mooiste nr. ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |