hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Verhandelen, of een nieuw team maken
Maar mijn kale team houd ik sowieso.
Jazekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?
Ik had een BPL team zonder beidenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
quote:
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je danquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Godnondeju zit ik weer te slapen hoor.
IF Ibra weg voor 205kDe man is 300k waard.
Ja had hem ook al gezien, maar dat was voordat ik naar hem op zoek ging...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je dan
I think I just came a little...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPoFIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF HamsikIF Nesta
IF Thiago Silva
![]()
and I jizzed in my pants... a lot.quote:
Ik snap het niet helemaal, tikjes breed? Van jou mag je alleen hoge lobjes geven aan Agbonlahor?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef laucas het volgende:
Net potje H2H voor de gein. Echt vervelend als een speler alleen maar tikjes breed kan geven met nota bene Real Madrid, tegen Palermo![]()
Hij was ook helemaal niet beter maar kon er wel om lachen.
Afronden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, tikjes breed? Van jou mag je alleen hoge lobjes geven aan Agbonlahor?
Inderdaad, dat is zo ontzettend vervelend, vooral als ze al met 3-0 voorstaan omdat ze een veel te goed team hebben..quote:
Veel te goed team hebben zegt geen drol vind ik. Als iemand goed is wint die ook met een bagger team. Sterker nog, ik verlies vaker van een team met silvers etc dan van iemand met IF'squote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo ontzettend vervelend, vooral als ze al met 3-0 voorstaan omdat ze een veel te goed team hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |