Uh wel, kijk maar op je marketplace.quote:
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef OmniRocket het volgende:
goedkope pingel gekregen
http://www.easports.com/media/play/video/76638542
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uh wel, kijk maar op je marketplace.
Ik heb het ook
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Op die fiets. Nou, we wachten af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...
Ga je hem kaalscheren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef Mallerd het volgende:
Haha, IF Siem de Jong binnen voor slechts 850
Daar let ik ook vaak op, maar van de laatste 20 is er misschien eentje rechtdoor gegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenzo gaar. Wel leuk dat de helft van de mensen hem rechtdoor schiet
kan je vaak al zien aan hoe hard ze schieten
hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Verhandelen, of een nieuw team maken
Maar mijn kale team houd ik sowieso.
Jazekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?
Ik had een BPL team zonder beidenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
quote:
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je danquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Godnondeju zit ik weer te slapen hoor.
IF Ibra weg voor 205kDe man is 300k waard.
Ja had hem ook al gezien, maar dat was voordat ik naar hem op zoek ging...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je dan
I think I just came a little...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPoFIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF HamsikIF Nesta
IF Thiago Silva
![]()
and I jizzed in my pants... a lot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |