Omdat dat team gewoon een combinatie is van mijn favoriete Serie A spelers met het huidige Napoli-team als basis. Daar moet een held als Maggio sowieso in staan en hij speelt ongelooflijk goed als RBquote:
Je zou nog die Cordoba erin kunnen zetten, maar ik vind Bonucci en Mexes wel echt goed samen. Bonucci scoort nog best veel met corners, bij mij wint hij eigenlijk best veel kopduels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En een beetje snelheid centraal achterin zou ook niet verkeerd zijn. Die Park ofzo van jou is niet bij te houden
Ik heb Cordoba in mijn Colombia team, en hij doet het erg goed.... Hij is erg sterk en verschrikkelijk snel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zou nog die Cordoba erin kunnen zetten, maar ik vind Bonucci en Mexes wel echt goed samen. Bonucci scoort nog best veel met corners, bij mij wint hij eigenlijk best veel kopduels.
Dit is TOTY van Italië .... de benamingen zijn dan net weer anders volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPoFIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF HamsikIF Nesta
IF Thiago Silva
![]()
En geen verdedigende middenvelders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit is TOTY van Italië .... de benamingen zijn dan net weer anders volgens mij
4 ST's
4 middenvelders
Goed verdeeld :s
Die 2 afrikanen kunnen anders verdedigend prima mee en hebben ook aanvallend iets bij te dragen door goed dribbel pass en schotquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
En geen verdedigende middenvelders.. Althans niet iemand die beter is dan Cambiasso/Motta.
Ibra zal wel flink wat kosten, 94 dribbling en dat met 1.94m
Aantal punten snap ik! Ook al heb ik dat ze ultra aanvallend spelen en er komt een uitbraak door mij, dan gaan de verdedigers veel moeilijker mee dan de aanvallers, dan moet ik soms een paar keer L1 inhouden willen ze mee rennen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben zo ontzettend klaar met deze game, ik heb werkelijk geen idee wat ik precies fout doe maar op 1 of andere manier kan het niet aan mij liggen! Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, hopelijk herkent iemand het nu en kan iemand mij helpen..
Ik speel al tijden FIFA, vanaf 07 af al. Vanaf FIFA09 ben ik online gaan spelen en ik kon van mijzelf zeggen dat ik goed in FIFA ben. Collega's / mensen van school die ook FIFA speelden heb ik vrijwel altijd verslagen, en dat waren er veel. Online ging het ook goed, won vrijwel alles.
Dit was bij FIFA11 ook heel lang zo, tot een maand of 2 terug.
-Als ik nu speel doen mijn spelers niks, ze gaan niet vrij lopen (tenzij ik LB gebruik) en dan is het heel moeilijk om een aanval op te bouwen.
- Op het moment dat ik de bal heb gaan de spelers van de tegenstander direct proberen af te pakken, maakt niet uit naar wie ik speel of waar ik heen loop, zitten er vrijwel altijd tussen als ik de bal probeer over te spelen.
- Het tegengestelde gebeurd bij mij, als iemand anders aan het aanvallen is doen mijn spelers vrijwel niks, ze gaan niet anticiperen of er tussen zitten.
- Tegenstander kan doen wat hij wil, mijn spelers volgen vrijwel niemand en de tegenstander komt zonder enige moeite door mijn verdediging.
Natuurlijk kan dit aan de opstelling / spelers liggen, maar ik kan jullie verzekeren dat ik vrijwel alles heb geprobeerd om dat uit te sluiten, maar het komt zelfs voor bij 5 verdedigers etc.
Dit is zowel bij Ultimate team en Ranked matches zo, ik speel ook wel eens tegen een vriend van mij en daar gebeurd precies hetzelfde.
Herkent iemand dit? Heeft iemand dit ooit online gezien? Het is zo ontzettend frustrerend dat mijn controller nu aan elkaar getaped is en ik niet meer zonder te stressen deze game kan spelen.
Ik voel je op sommige punten Er klopt zoveel nog niet aan deze game. Als ik duidelijk naar onder pass en er staat een medespeler, dat mijn mannetje dan alsnog vol naar rechts/links passed naar een onmogelijk te bereiken speler. Ook met lange verre passes, dat jou mannetje als een stenen beeld vaststaat en je tegenspeler alle tijd heeft om die bal te gaan halen. Al dit soort kleine dingen maakt het af en toe frustrerend om te spelen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben zo ontzettend klaar met deze game, ik heb werkelijk geen idee wat ik precies fout doe maar op 1 of andere manier kan het niet aan mij liggen! Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, hopelijk herkent iemand het nu en kan iemand mij helpen..
Ik speel al tijden FIFA, vanaf 07 af al. Vanaf FIFA09 ben ik online gaan spelen en ik kon van mijzelf zeggen dat ik goed in FIFA ben. Collega's / mensen van school die ook FIFA speelden heb ik vrijwel altijd verslagen, en dat waren er veel. Online ging het ook goed, won vrijwel alles.
Dit was bij FIFA11 ook heel lang zo, tot een maand of 2 terug.
-Als ik nu speel doen mijn spelers niks, ze gaan niet vrij lopen (tenzij ik LB gebruik) en dan is het heel moeilijk om een aanval op te bouwen.
- Op het moment dat ik de bal heb gaan de spelers van de tegenstander direct proberen af te pakken, maakt niet uit naar wie ik speel of waar ik heen loop, zitten er vrijwel altijd tussen als ik de bal probeer over te spelen.
- Het tegengestelde gebeurd bij mij, als iemand anders aan het aanvallen is doen mijn spelers vrijwel niks, ze gaan niet anticiperen of er tussen zitten.
- Tegenstander kan doen wat hij wil, mijn spelers volgen vrijwel niemand en de tegenstander komt zonder enige moeite door mijn verdediging.
Natuurlijk kan dit aan de opstelling / spelers liggen, maar ik kan jullie verzekeren dat ik vrijwel alles heb geprobeerd om dat uit te sluiten, maar het komt zelfs voor bij 5 verdedigers etc.
Dit is zowel bij Ultimate team en Ranked matches zo, ik speel ook wel eens tegen een vriend van mij en daar gebeurd precies hetzelfde.
Herkent iemand dit? Heeft iemand dit ooit online gezien? Het is zo ontzettend frustrerend dat mijn controller nu aan elkaar getaped is en ik niet meer zonder te stressen deze game kan spelen.
Ik heb vaak juist het idee dat het 's avonds laat/'s nachts is omdat er dan bijna alleen de echte levenloze mensen zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef OmniRocket het volgende:
vandaag 4 potjes 3 verloren.. tegenstanders lijken wel veel beter overdag.
ach ja, wordt je zelf ook beter van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb vaak juist het idee dat het 's avonds laat/'s nachts is omdat er dan bijna alleen de echte levenloze mensen zitten
En niet-Europeanen en die bakken er ook niks van.
Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams zietquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar tegen Engelsen. Heel soms iemand uit noorwegen, Zweden Italy enz. Maar meestal zijn het mensen uit de UK.
Is ook niet zo gek, denk dat9/10 van de community bestaat uit Engelsen
Zo standaard he,quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams ziet
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zo standaard he,
Agbonlahor, bent, Dzeko
Nani, young, Valencia, lennon, Wallcott
Michel Arteta
Cole, Terry, Vidic,
Reina
Ik kom eigenlijk niets anders tegen dan spaanse en engelse teamsquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb maar een wedstrijdje of 4 in FUT gedaan tegen menselijke tegenstanders, maar ben maar 1x een Engels getint team tegen gekomen. Twee keer een Duitse ploeg (1x iemand die zieke vrije trappen met Ribery vanaf de zijlijn en 50 meter afstand er in schoot) en een Italiaanse ploeg.
Deze message krijg ik steeds bij de feed op de web app, terwijl ik helemaal geen contracten probeer te kopen. Wel verkoop ik contracten, dus misschien is het een bug. Iemand een idee?quote:You've been outbid 50 on player contract.
Niets, Xbox live is kapotquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens de melding dat mijn online pas beschadigd is, ook kan ik hem niet meer opnieuw invoeren. Wtf kan ik hier aan doen?
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL teamquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iddvooral bent, agbonlahor en young, vidic en terry zie je in elk team terugkomen
![]()
Naast deze spelers komt ook anelka tevaak voor
Torres is een faalhaasquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
Uh wel, kijk maar op je marketplace.quote:
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef OmniRocket het volgende:
goedkope pingel gekregen
http://www.easports.com/media/play/video/76638542
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uh wel, kijk maar op je marketplace.
Ik heb het ook
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Op die fiets. Nou, we wachten af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...
Ga je hem kaalscheren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef Mallerd het volgende:
Haha, IF Siem de Jong binnen voor slechts 850
Daar let ik ook vaak op, maar van de laatste 20 is er misschien eentje rechtdoor gegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenzo gaar. Wel leuk dat de helft van de mensen hem rechtdoor schiet
kan je vaak al zien aan hoe hard ze schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |