abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97278766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef StijnDa het volgende:
Het is toch een rm? Waarom niet Maicon?
Omdat dat team gewoon een combinatie is van mijn favoriete Serie A spelers met het huidige Napoli-team als basis. Daar moet een held als Maggio sowieso in staan en hij speelt ongelooflijk goed als RB :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97283298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. En een beetje snelheid centraal achterin zou ook niet verkeerd zijn. Die Park ofzo van jou is niet bij te houden
Je zou nog die Cordoba erin kunnen zetten, maar ik vind Bonucci en Mexes wel echt goed samen. Bonucci scoort nog best veel met corners, bij mij wint hij eigenlijk best veel kopduels.
pi_97283371
grappig dat je zelfs 4k coins card kan krijgen in die consumables pack die 3k kosten :P
pi_97284004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Je zou nog die Cordoba erin kunnen zetten, maar ik vind Bonucci en Mexes wel echt goed samen. Bonucci scoort nog best veel met corners, bij mij wint hij eigenlijk best veel kopduels.
Ik heb Cordoba in mijn Colombia team, en hij doet het erg goed.... Hij is erg sterk en verschrikkelijk snel.
pi_97284325
overdag is trouwens het niveau veel hoger dan s'avonds... niet zo vreemd overigens.. 2* op rij verloren 3-0 4-0 ;(
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:09:52 #56
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97284714
Echt irritant dat je in CARREER mode bijna geen spelers kan verkopen. Bij FIFA 09 kreeg ik regelmatig biedingen op spelers die niet eens te koop waren. Nu wil ik Villa en Bojan verkopen en daar krijg ik gewoon totaal geen boden op
pi_97284759
Welke speler heeft het beste schot?
pi_97285241
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPo
:o FIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF Hamsik :9~ IF Nesta :9~ IF Thiago Silva :9~
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:34:16 #59
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97285364
Godverdomme KUT FIFA OOK

sta weer te koken van binnen zoals gewoonlijk

meneer de scheidsrechter geeft een vrije trap (eerst voordeel gegeven) toen ik de perfecte paas gaf bij de middencirkel zodat er een 2v1 ontstond en ik de 2-0 kon binnen tikken

godverdomme wat een drama is dit weer, word er gewoon moe van
pi_97285441
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPo
:o FIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF Hamsik :9~ IF Nesta :9~ IF Thiago Silva :9~
Dit is TOTY van Italië .... de benamingen zijn dan net weer anders volgens mij :)

4 ST's
4 middenvelders

Goed verdeeld :s
pi_97286264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dit is TOTY van Italië .... de benamingen zijn dan net weer anders volgens mij :)

4 ST's
4 middenvelders

Goed verdeeld :s

En geen verdedigende middenvelders. ;( . Althans niet iemand die beter is dan Cambiasso/Motta.

Ibra zal wel flink wat kosten, 94 dribbling en dat met 1.94m _O_
pi_97286362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef Confetti het volgende:

[..]

En geen verdedigende middenvelders. ;( . Althans niet iemand die beter is dan Cambiasso/Motta.

Ibra zal wel flink wat kosten, 94 dribbling en dat met 1.94m _O_
Die 2 afrikanen kunnen anders verdedigend prima mee en hebben ook aanvallend iets bij te dragen door goed dribbel pass en schot :) Handig altijd als je spelers alles kunnen.
pi_97286441
Ik ben zo ontzettend klaar met deze game, ik heb werkelijk geen idee wat ik precies fout doe maar op 1 of andere manier kan het niet aan mij liggen! Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, hopelijk herkent iemand het nu en kan iemand mij helpen..

Ik speel al tijden FIFA, vanaf 07 af al. Vanaf FIFA09 ben ik online gaan spelen en ik kon van mijzelf zeggen dat ik goed in FIFA ben. Collega's / mensen van school die ook FIFA speelden heb ik vrijwel altijd verslagen, en dat waren er veel. Online ging het ook goed, won vrijwel alles.

Dit was bij FIFA11 ook heel lang zo, tot een maand of 2 terug.

-Als ik nu speel doen mijn spelers niks, ze gaan niet vrij lopen (tenzij ik LB gebruik) en dan is het heel moeilijk om een aanval op te bouwen.

- Op het moment dat ik de bal heb gaan de spelers van de tegenstander direct proberen af te pakken, maakt niet uit naar wie ik speel of waar ik heen loop, zitten er vrijwel altijd tussen als ik de bal probeer over te spelen.

- Het tegengestelde gebeurd bij mij, als iemand anders aan het aanvallen is doen mijn spelers vrijwel niks, ze gaan niet anticiperen of er tussen zitten.

- Tegenstander kan doen wat hij wil, mijn spelers volgen vrijwel niemand en de tegenstander komt zonder enige moeite door mijn verdediging.

Natuurlijk kan dit aan de opstelling / spelers liggen, maar ik kan jullie verzekeren dat ik vrijwel alles heb geprobeerd om dat uit te sluiten, maar het komt zelfs voor bij 5 verdedigers etc.

Dit is zowel bij Ultimate team en Ranked matches zo, ik speel ook wel eens tegen een vriend van mij en daar gebeurd precies hetzelfde.

Herkent iemand dit? Heeft iemand dit ooit online gezien? Het is zo ontzettend frustrerend dat mijn controller nu aan elkaar getaped is en ik niet meer zonder te stressen deze game kan spelen.
pi_97286595
Tijd voor Viva Pinata geloof ik :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:15:43 #65
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97286632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben zo ontzettend klaar met deze game, ik heb werkelijk geen idee wat ik precies fout doe maar op 1 of andere manier kan het niet aan mij liggen! Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, hopelijk herkent iemand het nu en kan iemand mij helpen..

Ik speel al tijden FIFA, vanaf 07 af al. Vanaf FIFA09 ben ik online gaan spelen en ik kon van mijzelf zeggen dat ik goed in FIFA ben. Collega's / mensen van school die ook FIFA speelden heb ik vrijwel altijd verslagen, en dat waren er veel. Online ging het ook goed, won vrijwel alles.

-Als ik nu speel doen mijn spelers niks, ze gaan niet vrij lopen (tenzij ik LB gebruik) en dan is het heel moeilijk om een aanval op te bouwen.

- Op het moment dat ik de bal heb gaan de spelers van de tegenstander direct proberen af te pakken, maakt niet uit naar wie ik speel of waar ik heen loop, zitten er vrijwel altijd tussen als ik de bal probeer over te spelen.

- Het tegengestelde gebeurd bij mij, als iemand anders aan het aanvallen is doen mijn spelers vrijwel niks, ze gaan niet anticiperen of er tussen zitten.

- Tegenstander kan doen wat hij wil, mijn spelers volgen vrijwel niemand en de tegenstander komt zonder enige moeite door mijn verdediging.

Natuurlijk kan dit aan de opstelling / spelers liggen, maar ik kan jullie verzekeren dat ik vrijwel alles heb geprobeerd om dat uit te sluiten, maar het komt zelfs voor bij 5 verdedigers etc.

Dit is zowel bij Ultimate team en Ranked matches zo, ik speel ook wel eens tegen een vriend van mij en daar gebeurd precies hetzelfde.

Herkent iemand dit? Heeft iemand dit ooit online gezien? Het is zo ontzettend frustrerend dat mijn controller nu aan elkaar getaped is en ik niet meer zonder te stressen deze game kan spelen.
Aantal punten snap ik! Ook al heb ik dat ze ultra aanvallend spelen en er komt een uitbraak door mij, dan gaan de verdedigers veel moeilijker mee dan de aanvallers, dan moet ik soms een paar keer L1 inhouden willen ze mee rennen.

Kijk mijn post hierboven ook, dit frustreerde mij zo hard ook weer, moet mezelf beheersen om die controller niet kapot te gooien/slaan/oid. Dan denk ik bij mezelf, toch weer 60,- wat je weggooit dan.

Voor de rest is het anticiperen maar vooral slapende spelers en fout getimede beslissingen van de scheids maken mij kapot van binnen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:18:49 #66
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_97286732
Kan nu niet online op PS3? "Probleem bij het downloaden van de laatste update"
pi_97287115
Misschien die IF Abate halen als hij betaalbaar is, ideaal om er in te zetten als je weer eens tegen het Bent Agbonlahor koppel speelt :)
pi_97287533
Bizar dat Nesta een hogere rating heeft gekregen dan Silva :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97287696
Ja eigenlijk wel, maar T. Silva zal toch een stuk duurder worden en is de enige CB met zo'n snelheid, dus mij hoor je niet klagen.
pi_97288656
vandaag 4 potjes 3 verloren.. tegenstanders lijken wel veel beter overdag.
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:18:07 #71
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_97288818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef ForumPimp het volgende:

Ik voel je op sommige punten Er klopt zoveel nog niet aan deze game. Als ik duidelijk naar onder pass en er staat een medespeler, dat mijn mannetje dan alsnog vol naar rechts/links passed naar een onmogelijk te bereiken speler. Ook met lange verre passes, dat jou mannetje als een stenen beeld vaststaat en je tegenspeler alle tijd heeft om die bal te gaan halen. Al dit soort kleine dingen maakt het af en toe frustrerend om te spelen.

Gister had ik dan ook weer een pot met tottenham waarmee er 3 ingingen in de 1e 15 minuten, het is zo vaag af en toe :')

Sowieso is Tottenham echt een bazenteam, Lennon is door niemand bij te houden, Crouch kopt alles in en Van der Vaart & Bale rossen als idioten _O_
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_97288935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef OmniRocket het volgende:
vandaag 4 potjes 3 verloren.. tegenstanders lijken wel veel beter overdag.
Ik heb vaak juist het idee dat het 's avonds laat/'s nachts is omdat er dan bijna alleen de echte levenloze mensen zitten :D

En niet-Europeanen en die bakken er ook niks van.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97289218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb vaak juist het idee dat het 's avonds laat/'s nachts is omdat er dan bijna alleen de echte levenloze mensen zitten :D

En niet-Europeanen en die bakken er ook niks van.
ach ja, wordt je zelf ook beter van.

net met man minder 1-1 gemaakt in 86e minuut. nu doet ie z'n 3 pauzes, weet niet waarom
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:29:09 #74
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97289230
Ik speel eigenlijk alleen maar tegen Engelsen. Heel soms iemand uit noorwegen, Zweden Italy enz. Maar meestal zijn het mensen uit de UK.

Is ook niet zo gek, denk dat9/10 van de community bestaat uit Engelsen :P
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_97289386
ben nu ook al aantal keer gecrasht... stop er maar mee.. is funest voor morale al dat crashen en verliezen..

ugh start ik nog een match .. slim >.<

verslaafd! :P

[ Bericht 36% gewijzigd door OmniRocket op 25-05-2011 12:37:52 ]
pi_97289624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar tegen Engelsen. Heel soms iemand uit noorwegen, Zweden Italy enz. Maar meestal zijn het mensen uit de UK.

Is ook niet zo gek, denk dat9/10 van de community bestaat uit Engelsen :P
Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams ziet :')
hardcoholic
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:44:27 #77
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97289895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams ziet :')
Zo standaard he,

Agbonlahor, bent, Dzeko
Nani, young, Valencia, lennon, Wallcott
Michel Arteta
Cole, Terry, Vidic,
Reina

:O
pi_97289980
Ik heb maar een wedstrijdje of 4 in FUT gedaan tegen menselijke tegenstanders, maar ben maar 1x een Engels getint team tegen gekomen. Twee keer een Duitse ploeg (1x iemand die zieke vrije trappen met Ribery vanaf de zijlijn en 50 meter afstand er in schoot :') ) en een Italiaanse ploeg.
pi_97290339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Zo standaard he,

Agbonlahor, bent, Dzeko
Nani, young, Valencia, lennon, Wallcott
Michel Arteta
Cole, Terry, Vidic,
Reina

:O
Idd :P vooral bent, agbonlahor en young, vidic en terry zie je in elk team terugkomen :r
Naast deze spelers komt ook anelka tevaak voor :')
hardcoholic
pi_97290396
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb maar een wedstrijdje of 4 in FUT gedaan tegen menselijke tegenstanders, maar ben maar 1x een Engels getint team tegen gekomen. Twee keer een Duitse ploeg (1x iemand die zieke vrije trappen met Ribery vanaf de zijlijn en 50 meter afstand er in schoot :') ) en een Italiaanse ploeg.
Ik kom eigenlijk niets anders tegen dan spaanse en engelse teams :{ Heel af en toe een italiaans of duits team). Eigenlijk nog nooit iets leuks tegengekomen als landenteams, eredivisie team, of een team uit een vaag land als rusland, chili etc :P
hardcoholic
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:30:48 #81
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_97291502
quote:
You've been outbid 50 on player contract.
Deze message krijg ik steeds bij de feed op de web app, terwijl ik helemaal geen contracten probeer te kopen. Wel verkoop ik contracten, dus misschien is het een bug. Iemand een idee?

En nee, ik heb geen dubieuze links geklikt etc. :P
pi_97291621
Ik ga Milito maar eens proberen :)
Dan heb ik Milito eto o cavani en zlatan als aanvallers. En kan ik dus steeds beetje wisselen :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:39:17 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97291839
Ik krijg opeens de melding dat mijn online pas beschadigd is, ook kan ik hem niet meer opnieuw invoeren. Wtf kan ik hier aan doen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97292277
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens de melding dat mijn online pas beschadigd is, ook kan ik hem niet meer opnieuw invoeren. Wtf kan ik hier aan doen?
Niets, Xbox live is kapot
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_97292303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Idd :P vooral bent, agbonlahor en young, vidic en terry zie je in elk team terugkomen :r
Naast deze spelers komt ook anelka tevaak voor :')
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:54:31 #86
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97292377
Sinds wanneer is het niet meer mogelijk om met xbox punten gouden pakjes te kopen? :{
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:56:26 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97292453
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Niets, Xbox live is kapot
Hahahaha.

Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:57:08 #88
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_97292476
Haha, IF Siem de Jong binnen voor slechts 850 :D
Neen
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:12:09 #89
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_97293054
Efficiënt met kansen omgaan 101
http://imageshack.us/photo/my-images/804/imag0119r.jpg/ (copy/paste deze link)
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:12:27 #90
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97293070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
Torres is een faalhaas :P Zelfs in FUT.
pi_97293948
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahahaha.

Nee.
Uh wel, kijk maar op je marketplace.

Ik heb het ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_97294843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef OmniRocket het volgende:
goedkope pingel gekregen :P

http://www.easports.com/media/play/video/76638542
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegen :r zo gaar. Wel leuk dat de helft van de mensen hem rechtdoor schiet :P kan je vaak al zien aan hoe hard ze schieten
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:58:36 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97295096
Ik hield er gister 1 tegen, kon die hem alsnog in schieten. Dat is pas frustrerend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:00:34 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97295186
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Uh wel, kijk maar op je marketplace.

Ik heb het ook
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97295317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...
Elke dag
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:37 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97295358
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...
Op die fiets. Nou, we wachten af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97296063
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef Mallerd het volgende:
Haha, IF Siem de Jong binnen voor slechts 850 :D
Ga je hem kaalscheren? :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97296097
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegen :r zo gaar. Wel leuk dat de helft van de mensen hem rechtdoor schiet :P kan je vaak al zien aan hoe hard ze schieten
Daar let ik ook vaak op, maar van de laatste 20 is er misschien eentje rechtdoor gegaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:32:37 #100
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_97296605
tyfus pas die het niet doet ofzo?
🍆
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')