Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams zietquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef Rijstbal het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar tegen Engelsen. Heel soms iemand uit noorwegen, Zweden Italy enz. Maar meestal zijn het mensen uit de UK.
Is ook niet zo gek, denk dat9/10 van de community bestaat uit Engelsen
Zo standaard he,quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is ook de reden waarom je zo vaak engelse teams ziet
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zo standaard he,
Agbonlahor, bent, Dzeko
Nani, young, Valencia, lennon, Wallcott
Michel Arteta
Cole, Terry, Vidic,
Reina
Ik kom eigenlijk niets anders tegen dan spaanse en engelse teamsquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb maar een wedstrijdje of 4 in FUT gedaan tegen menselijke tegenstanders, maar ben maar 1x een Engels getint team tegen gekomen. Twee keer een Duitse ploeg (1x iemand die zieke vrije trappen met Ribery vanaf de zijlijn en 50 meter afstand er in schoot) en een Italiaanse ploeg.
Deze message krijg ik steeds bij de feed op de web app, terwijl ik helemaal geen contracten probeer te kopen. Wel verkoop ik contracten, dus misschien is het een bug. Iemand een idee?quote:You've been outbid 50 on player contract.
Niets, Xbox live is kapotquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
Ik krijg opeens de melding dat mijn online pas beschadigd is, ook kan ik hem niet meer opnieuw invoeren. Wtf kan ik hier aan doen?
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL teamquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Iddvooral bent, agbonlahor en young, vidic en terry zie je in elk team terugkomen
![]()
Naast deze spelers komt ook anelka tevaak voor
Torres is een faalhaasquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
Uh wel, kijk maar op je marketplace.quote:
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef OmniRocket het volgende:
goedkope pingel gekregen
http://www.easports.com/media/play/video/76638542
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uh wel, kijk maar op je marketplace.
Ik heb het ook
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet de marketplace, dit is gewoon al ingame. Gaat om die pas van fifa 11 zelf.
Op die fiets. Nou, we wachten af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Maar die pas wordt gecontroleerd via marketplace...
Ga je hem kaalscheren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef Mallerd het volgende:
Haha, IF Siem de Jong binnen voor slechts 850
Daar let ik ook vaak op, maar van de laatste 20 is er misschien eentje rechtdoor gegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen krijg ik ook best vaak pingels tegenzo gaar. Wel leuk dat de helft van de mensen hem rechtdoor schiet
kan je vaak al zien aan hoe hard ze schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |