hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:34 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Verhandelen, of een nieuw team maken
Maar mijn kale team houd ik sowieso.
Jazekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
hey een superboer, kom je ook uit Doetinchem?
Ik had een BPL team zonder beidenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aggie is dan ook HET goedkope alternatief voor Torres vind ik. En tja vidic of terry vind ik ook een must voor een BPL team
quote:
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je danquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Godnondeju zit ik weer te slapen hoor.
IF Ibra weg voor 205kDe man is 300k waard.
Ja had hem ook al gezien, maar dat was voordat ik naar hem op zoek ging...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is er eentje voor 2K gegaan deze week volgens FUT11.info..daar zitten geen trade-offers bij toch? Hoe hard baal je dan
I think I just came a little...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:28 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#chexsUmobaTPoFIF Cavani, niet normaal meer die stats. Daarnaast ook nog SIF Ibra, SIF Eto'o en SIF Pato als strikers.
Ik vind dit wel een voordeel, zo zijn de mensen op zoek naar zo'n spits verdeeld over de spelers en zakt de prijs wat.
Daarnaast, SIF HamsikIF Nesta
IF Thiago Silva
![]()
and I jizzed in my pants... a lot.quote:
Ik snap het niet helemaal, tikjes breed? Van jou mag je alleen hoge lobjes geven aan Agbonlahor?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef laucas het volgende:
Net potje H2H voor de gein. Echt vervelend als een speler alleen maar tikjes breed kan geven met nota bene Real Madrid, tegen Palermo![]()
Hij was ook helemaal niet beter maar kon er wel om lachen.
Afronden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, tikjes breed? Van jou mag je alleen hoge lobjes geven aan Agbonlahor?
Inderdaad, dat is zo ontzettend vervelend, vooral als ze al met 3-0 voorstaan omdat ze een veel te goed team hebben..quote:
Veel te goed team hebben zegt geen drol vind ik. Als iemand goed is wint die ook met een bagger team. Sterker nog, ik verlies vaker van een team met silvers etc dan van iemand met IF'squote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo ontzettend vervelend, vooral als ze al met 3-0 voorstaan omdat ze een veel te goed team hebben..
laat ons weten wat erin zat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga mezelf zometeen verwennen op een pakje, ook al weet ik dat er niets in gaat zitten en dat je altijd coins verliest.... Toch ga ik het doen!
Volgens mij gaat het meer om de balans van het team, en hoeveel wedstrijden de tegenstander al met dat team heeft gespeeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Veel te goed team hebben zegt geen drol vind ik. Als iemand goed is wint die ook met een bagger team. Sterker nog, ik verlies vaker van een team met silvers etc dan van iemand met IF's
Ik had ooit Villa. Schrale troost voor wat ik er allemaal aan ben kwijtgeraaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had ooit Xavi.. Tijdens Happy Hour.. Nog nooit zo blij geweest..
Had er zelfs twee gekocht. Serie A TOTY zijn eigenlijk allemaal wel chill voor mij team. Totaal zaten er iets van 7 spelers van 75/76, 1 silver rare van 66. Voor de rest eigenlijk alleen maar troep. 1x LW > LM maar die is ook nog maar max 2/3k waard. Heerlijk, coins weggooienquote:
Ik heb 2x een IF gast gehad. Allebei van Stoke City en allebei geen fuck waard....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had ooit Villa. Schrale troost voor wat ik er allemaal aan ben kwijtgeraakt
Aardig wat coins gepakt door dat tournooi. Kon zostraks nog de finale spelen maar tegenstander wilde bij 3-0 niet leaven toen spel ging hangen.quote:
Tim heeft daarvoor een mooi stukje geschreven, staat in de OPquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben net begonnen met FUT, kan iemand mij paar tips geven hoe ik geld kan verdienen door traden?
Heb pas 2 wedstrijden gespeeld en ben dus nog echt een beginner in FUT, doe echter al wel een stuk langer FIFA.
Alvast bedankt !
7,5k zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb vandaag 30k winst gemaakt met traden op de web app en ga mezelf belonen met een pakje, welke is meer value for money, die van 7,5k of die van 25k?
Wachten tot die van 15k weer uit komen met 7 rares.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb vandaag 30k winst gemaakt met traden op de web app en ga mezelf belonen met een pakje, welke is meer value for money, die van 7,5k of die van 25k?
Heb net van m'n laatste cash wat ik nog een IF Özil gekocht om door te verkopen, heb nog 7,3k over, als een van m'n trade spelers snel weg is haal ik nog een pakje, anders wacht ik tot het BPL TOTY van volgende weekquote:
Nu betalen mensen nog achterlijk veel voor de Serie A IF'squote:Op woensdag 25 mei 2011 22:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wachten tot die van 15k weer uit komen met 7 rares.
Als ik win is het ook altijd met minder balbezit en schoten op doel. 't Gaat alleen om het aantal doelpunten thoughquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Fenomeno het volgende:
Godverdomme, net in h2h, die gast heeft als start team bayern, maar schiet meteen naar Chelsea. Dus ik denk, misschien wil die een duits potje spelen, en ga op BVB staan, hij ging dus niet weg en ik koos voor Inter.
Vervolgens is hij het uitspelende team maar kiest steeds het thuis tenue (wat dus veel lijkt op dat van inter), dus ik heb zo iets, ja joh, jij je zinen pak het uittenue.
Toen ie na zo'n 30 seconde de eerste bal van hem naar voren een hoge dieptepass was m'n veroordeel bevestigdVervolgens speel ik die gast helemaal zoek, maar omdat Cech er alles uitpakt en Milito z'n lenzen niet in had verlies ik alsnog.
Spelers die gewoon sportief spelen win ik van en juist van die kneusjes verlies ik altijd
[ afbeelding ]
Denilson (Arsenal, CM, Brazil) kopen voor 350/400 en verkopen voor 600 bid/800 BIN werkte toen ik voor een vriend snel wat startkapitaal moest genereren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben net begonnen met FUT, kan iemand mij paar tips geven hoe ik geld kan verdienen door traden?
Heb pas 2 wedstrijden gespeeld en ben dus nog echt een beginner in FUT, doe echter al wel een stuk langer FIFA.
Alvast bedankt !
Dit lijkt me niet het moment om Serie A spelers te verkopen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Tuurlijk, sta ik in de finale, neem ik voor de verandering eens mijn dure team inplaats van mijn goedkope team waar ik alles mee win. 90e minuut staat het 1-1, kopt IF Chiellini (450k toen ik hem kocht) hem zo even in z'n eigen doel. Gelijk maar in de verkoop doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |