Lezen. Tot je nemen. Of niet lezen. En niet tot je nemen. Of huilen. En vervolgens concluderen dat je in de SC zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het sloeg niet op mij maar op jouw opmerking. Want wat moet ik nou met die info?
En stelletje idioten en een clubje seniele fantasten. Joepie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou mooi dat de SGP meer macht krijgt.
Eigenlijk hebben we een prachtig kabinet. Met veel invloed van de PVV en SGP.
Soort zoekt soort he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
En stelletje idioten en een clubje seniele fantasten. Joepie.
Ook als is dit SC, val anderen er niet mee lastig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lezen. Tot je nemen. Of niet lezen. En niet tot je nemen. Of huilen. En vervolgens concluderen dat je in de SC zit.
Nee hoor. Prachtig gewoon. Het zijn 2 partijen die Nederland niet in de uitverkoop willen gooien. Alleen heeft het allemaal niet zoveel zin meer, want het land is al vergooid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
En stelletje idioten en een clubje seniele fantasten. Joepie.
Jawel. Dat is mijn recht. Ik weet dat je moeite hebt met rechten van anderen te respecteren. Er zijn speciale psychologen voor die je daarmee kunnen helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook als is dit SC, val anderen er niet mee lastig.
Ik zeg ook niet dat het niet je recht is, ik vraag je om anderen niet lastig te vallen met info waar je niets aan hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel. Dat is mijn recht. Ik weet dat je moeite hebt met rechten van anderen te respecteren. Er zijn speciale psychologen voor die je daarmee kunnen helpen.
Aanhanger van SGP en Janmaat. Ik ben blij dat we dat soort denkbeelden langzaam uit de samenleving verwijderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Prachtig gewoon. Het zijn 2 partijen die Nederland niet in de uitverkoop willen gooien. Alleen heeft het allemaal niet zoveel zin meer, want het land is al vergooid.
Janmaat had 30 jaar geleden al bij het rechte end.
Je vroeg helemaal niets. Je hebt wel vaker waanbeelden. Verder is het sowieso niet gezond om dit als "lastigvallen" te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet je recht is, ik vraag je om anderen niet lastig te vallen met info waar je niets aan hebt.
Janmaat was de voorloper van Bolkestein hoor. Die zei hetzelfde alleen die bracht het slimmer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aanhanger van SGP en Janmaat. Ik ben blij dat we dat soort denkbeelden langzaam uit de samenleving verwijderen.
Geef het 20 jaar. Das het voordeel van een steeds snellere maatschappij; mensen die zich niet kunnen aanpassen vallen af. Darwin 2.0quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Janmaat was de voorloper van Bolkestein hoor. Die zei hetzelfde alleen die bracht het slimmer.![]()
En de SGP is niet uit de bannen.
Heerlijk zo'n snelle stressmaatschappij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef het 20 jaar. Das het voordeel van een steeds snellere maatschappij; mensen die zich niet kunnen aanpassen vallen af. Darwin 2.0
De koeiensubsidie. Oftewel de landbouwsector.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
Maar welke sectoren kunnen we serieus (verder) privatiseren om de uitgaven van de overheid terug te dringen?
Dat kan. Maar tegenstanders geven dan het argument dat we van voedsel afhankelijk van het buitenland zijn (?)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De koeiensubsidie. Oftewel de landbouwsector.
Onderwijs. Slechter als nu kan niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
Maar welke sectoren kunnen we serieus (verder) privatiseren om de uitgaven van de overheid terug te dringen?
Ik ben voor volledige privatisering van in elk geval hoger onderwijs ja. Daar heb ik aan de andere kant al genoeg tegenstanders mee gecreeerd, dat welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onderwijs. Slechter als nu kan niet...
We zijn bij talloze andere producten ook afhankelijk van het buitenland. We kunnen zelf alsnog prima voedsel produceren indien het nodig is, maar zolang er gewoon goedkope en goede leveranties uit het buitenland zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan. Maar tegenstanders geven dan het argument dat we van voedsel afhankelijk van het buitenland zijn (?)
Dat kan ik mij voorstellen. Het onderwijs is ene grote linkse geitenwollensokken bastion.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben voor volledige privatisering van in elk geval hoger onderwijs ja. Daar heb ik aan de andere kant al genoeg tegenstanders mee gecreeerd, dat wel
Volgens mij exporteren we al decennia lang meer voedsel dan we zelf op kunnen eten en meer dan dat we importeren. We gooien dan ook héél veel weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn bij talloze andere producten ook afhankelijk van het buitenland. We kunnen zelf alsnog prima voedsel produceren indien het nodig is, maar zolang er gewoon goedkope en goede leveranties uit het buitenland zijn...
WaJong. Daar moet meer uit te halen zijn. De overheid geeft een vast bedrag per WaJonger aan een onderneming, die moet zorgen voor een bepaald minimuminkomen voor de WaJonger maar krijgt tegelijkertijd volledige zeggenschap (indirect, anders slavernij) om de WaJonger rendabel te maken. De winst mag men houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
Daar heb je zeker een punt mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn bij talloze andere producten ook afhankelijk van het buitenland. We kunnen zelf alsnog prima voedsel produceren indien het nodig is, maar zolang er gewoon goedkope en goede leveranties uit het buitenland zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |