touchéquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt voor de helft van de Feyenoord-selectie ook, dus wat dat betreft past hij mooi in de groep.
Zegt iemand met een Ajax-logo als user icon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor de verkeerde club gekozen hé.
Zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Ajax-logo als user icon.![]()
Zucht... ik probeer het ook niet eens meerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:58 schreef Cara het volgende:
Haal die Velthuizen nou man, al is het alleen maar voor de gegarandeerde doorverkoop winst die je er uit kan halen. Solide jonge doelman die kan uitgroeien tot publiekslieveling- kan je die positie voor de komende 10 jaar laten rusten. Grijp deze kans nou gewoon!
Niks loyaliteit naar Mulder, Feyenoord zit niet in de situatie om loyaal naar spelers te zijn.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zucht... ik probeer het ook niet eens meer
Er is ongetwijfeld een investeerder bereid voor deze minuscule risicoloze investering. Het alleen al lozen van Darley moet al genoeg vrijmaken in de salarissfeer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zucht... ik probeer het ook niet eens meer
Lekker verhuren aan excelsior. Die gast moet gewoon eens wat wedstrijdervaring opdoen, want Been geeft toch de voorkeur aan Mulder. Ik zie persoonlijk liever Darley.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld een investeerder bereid voor deze minuscule risicoloze investering. Het alleen al lozen van Darley moet al genoeg vrijmaken in de salarissfeer.
Darley heeft nooit de kans gehad om zich fatsoenlijk te bewijzen, waar Mulder na een aantal fikse blunders steeds mocht blijven staan. Kwestie van appels met peren vergelijken.quote:
quote:Miljoenen voor Feyenoord
De naam van ASR op het shirt van Feyenoord levert onze club op jaarbasis zo’n vijf miljoen euro op. Daarmee zijn we een grootverdienen, vergeleken met de meeste andere clubs in de Eredivisie. Alleen ajax (10 mil.) en PSV (7,5 mil.) vangen meer op jaarbasis.
Hekkesluiter is excelsior, dat niet meer dan 3 ton krijgt voor de shirtsponsoring. De clubs uit de Nederlandse Eredivisie hebben afgelopen seizoen 42 miljoen euro aan shirtsponsoring verdiend. Dit is veel minder dan in de omringende landen, zoals Engeland waar in de Premier League 128 miljoen om gaat. Ook de Duitse Bundesliga (118,5 miljoen) en de Italiaanse Serie A (65,9 miljoen) leveren veel geld op.
bron
Waarom zij wel en wij nietquote:AMSTERDAM - De gemeente Eindhoven schiet PSV te hulp met een lening van 48 miljoen euro. Dat heeft het Eindhovense SP-raadslid Bianca van Kaathoven woensdagochtend tegen BNR Nieuwsradio laten weten.
Natuurlijk niet, gewoon ontzettend goed van Philips en Eindhoven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gaat ze alleen maar dieper in de shit helpen.
Inderdaad. Zeker nu de Nederlandse ploegen naar een bedenkelijk niveau zijn afgegleden is het nog gevaarljker om maar leningen aan te gaan om zodoende die felbegeerde CL-inkomsten te houden. Men vergeet echter dat het eerder regel dan uitzondering is dat een Nederlandse club in de eerste fase al uit de CL wordt geknikkerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gaat ze alleen maar dieper in de shit helpen.
Nu blijven ze boven hun stand leven, mocht dat weer falen ben je naar de kloten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon ontzettend goed van Philips en Eindhoven.
Helaas doet Rotterdam dat niet. Die moeten zelf flink bezuinigen
Wat is er goed aan het verstrekken van een lening op basis van gemeenschapsgeld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon ontzettend goed van Philips en Eindhoven.
Helaas doet Rotterdam dat niet. Die moeten zelf flink bezuinigen
Dit dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nu blijven ze boven hun stand leven, mocht dat weer falen ben je naar de kloten.
Is toch gewoon prima voor PSV. Ik vind dat hele argument gemeenschapsgeld altijd zo éénzijdig uitgelegd worden als je ziet wat voor enorme maatschappelijke positie clubs innemen in een gemeenschap. Daar mag een gemeente best geld voor geven imo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er goed aan het verstrekken van een lening op basis van gemeenschapsgeld?
Ik dacht dat het nu verboden was door de Europese Commissie om gemeenschapsgeld in voetbalclubs te pompen ??quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker nu de Nederlandse ploegen naar een bedenkelijk niveau zijn afgegleden is het nog gevaarljker om maar leningen aan te gaan om zodoende die felbegeerde CL-inkomsten te houden. Men vergeet echter dat het eerder regel dan uitzondering is dat een Nederlandse club in de eerste fase al uit de CL wordt geknikkerd.
Niets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er goed aan het verstrekken van een lening op basis van gemeenschapsgeld?
Daar heb je gelijk in. Aan de andere kant vind ik het wel een soort van competitie-vervalsing. Aan de ene kant gaan clubs failliet en aan de andere kant worden clubs die anders aan financieel wanbeleid ten onder waren gegaan in het zadel gehouden door gemeenschapsgeld. Nu weet ik de precieze voorwaarden e.d. niet, maar ik ben wel van mening dat degene die schulden veroorzaakt ook maar gewoon op de blaren moet zitten. Net zoals wij dat nu moeten doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch gewoon prima voor PSV. Ik vind dat hele argument gemeenschapsgeld altijd zo éénzijdig uitgelegd worden als je ziet wat voor enorme maatschappelijke positie clubs innemen in een gemeenschap. Daar mag een gemeente best geld voor geven imo.
Klopt, PSV had gewoon een stap terug moeten en langzaamaan weer moeten opbouwen met slimme verantwoorde investeringen. Maar ze willen koste wat kost bij de top blijven horen en daarvoor is flink geld nodig wat ze nu krijgen. Mocht je nu weer falen zit je echt gigantisch in de problemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Aan de andere kant vind ik het wel een soort van competitie-vervalsing. Aan de ene kant gaan clubs failliet en aan de andere kant worden clubs die anders aan financieel wanbeleid ten onder waren gegaan in het zadel gehouden door gemeenschapsgeld. Nu weet ik de precieze voorwaarden e.d. niet, maar ik ben wel van mening dat degene die schulden veroorzaakt ook maar gewoon op de blaren moet zitten. Net zoals wij dat nu moeten doen.
48 miljoen in 40 jaar terug betalen: bronquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Aan de andere kant vind ik het wel een soort van competitie-vervalsing. Aan de ene kant gaan clubs failliet en aan de andere kant worden clubs die anders aan financieel wanbeleid ten onder waren gegaan in het zadel gehouden door gemeenschapsgeld. Nu weet ik de precieze voorwaarden e.d. niet, maar ik ben wel van mening dat degene die schulden veroorzaakt ook maar gewoon op de blaren moet zitten. Net zoals wij dat nu moeten doen.
Daar ben ik ook altijd wel voorstander van ja, maar ik vind gemeenschapsgeld naar voetbalclubs niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om steun, maar om een lening. Die gewoon terugbetaald moet worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef macca728 het volgende:
Het mag toch gewoon niet meer ??
http://www.goal.com/nl/ne(...)steun-aan-vier-clubs
als PSV dus slecht presteert de komende jaren, kan de gemeente dat geld wel vaarwel zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, PSV had gewoon een stap terug moeten en langzaamaan weer moeten opbouwen met slimme verantwoorde investeringen. Maar ze willen koste wat kost bij de top blijven horen en daarvoor is flink geld nodig wat ze nu krijgen. Mocht je nu weer falen zit je echt gigantisch in de problemen.
bron?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Ado heeft in totaal al 73.000.000 ontvangen van de gemeente.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-voetbal
Zo, wij hebben gewoon minder gekregen dan RKCquote:
Nja wij zijn in ieder geval geen zakkenvullers met gemeenschapsgeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dit moment zit Feyenoord financieel aan de grond. Geld voor spelers is er niet. Wel een negatief eigen vermogen van 20 miljoen. Het is dus goed mogelijk dat de club uit Rotterdam-Zuid binnenkort komt bedelen bij het stadshuis.
Heel veel van die bedragen liggen hoog door de steun voor nieuwe stadions. Dus jullie schieten ook wel omhoog mocht de Nieuwe Kuip er komen.quote:
Dat maakt het onderzoek juist goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
Wat een belachelijk onderzoek zeg.Zelfs de financiering van stadions en het kopen van kaartjes door de gemeente wordt erin meegenomen.
Waarom, dat geld dat in de arena is gepompt heeft Amsterdam al 5 keer terugverdiend hoor.quote:
Is dat geen gemeenschapsgeld dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
Wat een belachelijk onderzoek zeg.Zelfs de financiering van stadions en het kopen van kaartjes door de gemeente wordt erin meegenomen.
[/quot[quote]Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |