abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97273578
Ik zou Velthuizen ook graag bij Feyenoord zien. Maar ik droom liever niet over een komst van Velthuizen naar Feyenoord omdat hij toch niet komt. :(
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97273587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja daar kan je echt winst op pakken, 500.000, kan je Darley en Lamprou verkopen, die komen er toch nooit.
Lamprou is net een maand 19, speelt voor de Griekse jeugdelftallen en jij schrijft hem nu al af?
pi_97274258
quote:
Talent bedankt Ajax voor interesse en wacht op belletje Feyenoord

Van Roda'23 naar Ajax lijkt een flinke stap vooruit, maar Stef Leliveld (19) heeft bedankt voor die eer. RTVNH meldt dat de middenvelder benaderd werd door de Amsterdammers om bij de zaterdagamateurs te komen te spelen, maar hij ging niet in op de uitnodiging. Het talent wacht liever tot Ajax' rivaal Feyenoord hem benadert met een aanbieding.

“Ik heb een te groot Feyenoord-hart om drie keer per week in een Ajax-pakkie te lopen”, laat Leliveld weten aan de Noord-Hollandse omroep. Afgelopen week speelde Roda'23 een oefenwedstrijd tegen Ajax A2 en daarna werd Leliveld aangesproken door de coach van de Amsterdammers.

“Ze zagen me graag volgend seizoen spelen in de zaterdagamateurs”, aldus de Feyenoord-fan. Ajax zaterdag komt uit in de eerste klasse en Roda'23 in de tweede klasse. Op papier een flinke vooruitgang, maar Leliveld denkt daar toch wat anders over: “Ik heb liever een belletje uit Rotterdam-Zuid”, bekent hij.
:D
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:08:17 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97274309
Frustrerend zeg, dat sommige supporters nog steeds het waanbeeld hebben dat we alles maar kunnen kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97274386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat een baas. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97274683
quote:

[..]

Held _O_
pi_97275159
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Frustrerend zeg, dat sommige supporters nog steeds het waanbeeld hebben dat we alles maar kunnen kopen.
Niet alles, maar de investeerders willen 5 miljoen voor een spits uittrekken, waarom niet 5 ton voor de 2de/3de keeper van Nederland ?

Achterin begint het.
pi_97275313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een keeper van het niveau Velthuizen zegt dat ie graag naar Feyenoord wil komen vind ik het onbegrijpelijk dat het dan niet gebeurd. Ook al zijn Mulder en Darley nog zulke grote talenten dan verkoop je der maar 1 , Velthuizen is toch wel een stuk beter dan die twee. En kom nou niet aan met ooh als hij zo goed is waarom speelde hij dan niet in Spanje want dat is gewoon een stomme carrière move geweest. Ik zeg halen want ik zie hem hier wel uitgroeien tot een type Boscker of Watereus .
Juist, en nu is hij misschien zelfs nog transfervrij ook!
http://www.voetbalprimeur(...)en_transfervrij.html

Zo'n buitenkansje kun je als club niet laten liggen. Een transfervrije, talentvolle keeper van 24 jaar oud die bewezen heeft op Eredivisie-niveau zijn mannetje te staan. Lekker laten concurreren met Mulder en Darley. Lamprou verhuren aan Excelsior. Concurrentie hoort bij een topclub.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:24:37 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97275329
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet alles, maar de investeerders willen 5 miljoen voor een spits uittrekken, waarom niet 5 ton voor de 2de/3de keeper van Nederland ?

Achterin begint het.
Ze willen geld uitgeven voor een spits die Feyenoord in staat acht om verder te groeien en die in het plaatje past. Een keeper heeft GEEN NOODZAAK, dus vandaar wordt daar geen geld aan uitgegeven. We kunnen namelijk geen geld meer in de Maas gaan gooien.

Was trouwens niet zozeer voor dit topic bedoeld hoor, lees ook op andere site's berichten voorbij komen als 'dan halen we gewoon effe Vormer en Velthuizen op, Schone en Dost erbij'. Ik bedoel, ik zou het stuk voor stuk prima aankopen vinden maar ik vraag me af of die mensen wel het nieuws hebben gevolgd de afgelopen jaren en zich realiseren in wat voor situatie we ons bevinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97275419
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
'We' kunnen niks kopen. Dat doen de investeerders. Nu Pietje misschien zelfs wel een transfervrije status krijgt zie ik geen reden om hem niet te halen. Hij heeft zelfs een uitgesproken voorkeur voor Feyenoord en met een Vormer, Dost of Schone erbij krijg je toch een redelijk aansprekend team waar spelers misschien wel voor willen bijtekenen.
pi_97275557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze willen geld uitgeven voor een spits die Feyenoord in staat acht om verder te groeien en die in het plaatje past. Een keeper heeft GEEN NOODZAAK, dus vandaar wordt daar geen geld aan uitgegeven. We kunnen namelijk geen geld meer in de Maas gaan gooien.

Was trouwens niet zozeer voor dit topic bedoeld hoor, lees ook op andere site's berichten voorbij komen als 'dan halen we gewoon effe Vormer en Velthuizen op, Schone en Dost erbij'. Ik bedoel, ik zou het stuk voor stuk prima aankopen vinden maar ik vraag me af of die mensen wel het nieuws hebben gevolgd de afgelopen jaren en zich realiseren in wat voor situatie we ons bevinden.
Dat klopt, maar het seizoen beginnen met 1 spits, die ook nog eens van Excelsior komt is wel heel opportunistisch gedacht.
We zitten gewoon in een onmogelijke positie. Jonge, talentvolle spelers willen niet bijtekenen en vertrekken voor een schijntje. De club zelf heeft geen geld voor vervanging, waardoor bij investeerders aangeklopt moet worden. Die zijn ook niet gek en willen uiteindelijk daar weer een vergoeding over. Zo blijf je bezig en zak je steeds verder weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 23:29:36 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:31:55 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97275703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het seizoen beginnen met 1 spits, die ook nog eens van Excelsior komt is wel heel opportunistisch gedacht.
Er gaat ook geïnvesteerd worden in een spits, daar heb ik wel vertrouwen in. Alleen de posities zoals die van Vormer en Velthuizen zijn driedubbel bezet. Waarom zouden we dan in godsnaam die spelers halen als we geen geld hebben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97275937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Er gaat ook geïnvesteerd worden in een spits, daar heb ik wel vertrouwen in. Alleen de posities zoals die van Vormer en Velthuizen zijn driedubbel bezet. Waarom zouden we dan in godsnaam die spelers halen als we geen geld hebben?
Heb je ook gelijk in. Maar mocht Velthuizen een transfervrije status hebben, dan kun je overwegen om zo'n speler maar gewoon te halen. Zijn salaris calculeer je dan in en je verkoopt hem desnoods het jaar erna voor 1,5 miljoen.
Wat betreft die posities: Die zijn inderdaad overdreven bezet, alhoewel ik alleen Fer, Mokotjo en El-Ahmadi tot de serieuze opties reken, waarbij ik vooral die laatste graag zie vertrekken. Maargoed, de prioriteit ligt op de spitspositie en de linksback.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:37:52 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97275989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk in. Maar mocht Velthuizen een transfervrije status hebben, dan kun je overwegen om zo'n speler maar gewoon te halen. Zijn salaris calculeer je dan in en je verkoopt hem desnoods het jaar erna voor 1,5 miljoen.
Wat betreft die posities: Die zijn inderdaad overdreven bezet, alhoewel ik alleen Fer, Mokotjo en El-Ahmadi tot de serieuze opties reken, waarbij ik vooral die laatste graag zie vertrekken. Maargoed, de prioriteit ligt op de spitspositie en de linksback.
En een 10.

Overigens vond ik Leerdam ook heel aardig spelen op VM. Al zie ik nog steeds het liefst Fer - Mokotjo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:38:54 #40
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97276053
quote:

[..]

Wel een mooi verhaal. Maar goed, de overstap van de ene amateurclub naar de andere is natuurlijk niet heel erg groot nieuws :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:40:28 #41
215583 CylonNL
King ecto.
pi_97276118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat iemand als Velthuizen halen een investering in haar puurste vorm is?
Ik denk dat dit voor de investeerders een buitenkansje is, eentje die hun veel meer op gaat leveren dan bijv. een talentpool waar iemand als Cissé in zit. (Die is ook via die construcie gehaald toch?)

Mochten ze Velthuizen niet halen dan zullen ze er ongetwijfeld hun redenen voor hebben.
Ik kan niet in de salarisruimte kijken bij Feyenoord, maar ergens moet er toch ruimte vrij komen na t vertrek van verschillende dure jongens.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:41:01 #42
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97276141
quote:

[..]

Beetje dubbel; hier heb ik veel respect voor als het klopt wat hij zegt. Zo'n 19-jarige waar je nog nooit van gehoord hebt is de classificatie "talent" voorbij lijkt mij. Zelfs Feyenoord heeft zo te lezen nog geen contact met hem opgenomen, dan kan het toch niet een al te goed voetballertje zijn :?
AFC AJAX
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:41:32 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97276164
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef msnk het volgende:

[..]

Beetje dubbel; hier heb ik veel respect voor als het klopt wat hij zegt. Zo'n 19-jarige waar je nog nooit van gehoord hebt is de classificatie "talent" voorbij lijkt mij. Zelfs Feyenoord heeft zo te lezen nog geen contact met hem opgenomen, dan kan het toch niet een al te goed voetballertje zijn :?
Het gaat over de amateurs hè.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:41:34 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97276168
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef CylonNL het volgende:

[..]

Omdat iemand als Velthuizen halen een investering in haar puurste vorm is?
Ik denk dat dit voor de investeerders een buitenkansje is, eentje die hun veel meer op gaat leveren dan bijv. een talentpool waar iemand als Cissé in zit. (Die is ook via die construcie gehaald toch?)

Mochten ze Velthuizen niet halen dan zullen ze er ongetwijfeld hun redenen voor hebben.
Ik kan niet in de salarisruimte kijken bij Feyenoord, maar ergens moet er toch ruimte vrij komen na t vertrek van verschillende dure jongens.
Ja, maar we hebben dus al 3 keepers...jong...onder contract.

Ik vind die Velthuizen sowieso maar een overschatte showkeepert, maar dit terzijde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:42:34 #45
215583 CylonNL
King ecto.
pi_97276222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind die Velthuizen sowieso maar een overschatte showkeepert, maar dit terzijde.
In Fifa '10 was hij één v/d beste keepers van NL. :D
pi_97276236
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef msnk het volgende:

[..]

Gewoon het idee dat iemand liever bij Feyenoord voetbalt is leuk, voor Feyenoord supporters althans. Misschien ook omdat de Feyenoord amateurs volgens mij elk jaar het kampioenschap winnen (of waren dat de veteranen?)
pi_97276248
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Caland het volgende:

[..]

En een 10.

Overigens vond ik Leerdam ook heel aardig spelen op VM. Al zie ik nog steeds het liefst Fer - Mokotjo.
Leerdam heeft het idd zeer verdienstelijk gedaan en krijgt misschien zelfs wel te weinig lof voor het vertoonde spel in de 2e seizoenshelft.
Een 10 wordt idd ook belangrijk, aangezien Wijnaldum eieren voor z'n geld kiest en Bruins al weggestuurd is. Dat laatste vind ik aan de ene kant wel begrijpelijk, maar aan de andere kant houden we nu alleen Ricky van Haaren over waar ik ook niet echt kapot van ben.
pi_97276278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Velthuizen blijft volgens mij constant steken op 'eeuwig talent'. Werd 7 jaar geleden al geroemd om zijn talent, maar ondertussen is hij nauwelijks verbeterd. Jammer eigenlijk.
pi_97276319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Velthuizen blijft volgens mij constant steken op 'eeuwig talent'. Werd 7 jaar geleden al geroemd om zijn talent, maar ondertussen is hij nauwelijks verbeterd. Jammer eigenlijk.
Dat geldt voor de helft van de Feyenoord-selectie ook, dus wat dat betreft past hij mooi in de groep. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 23:44:57 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:49:03 #50
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97276489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Voor de verkeerde club gekozen hé.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')