SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
Mannen blijven toch eigenlijk altijd maar kleine jongetjes
Het zou nog vetter zijn als het een pellet gun wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
Of paintballquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zou nog vetter zijn als het een pellet gun was
Zodan!! is dat geen gat in de markt? Fantasy Paintball? Future Paintball?quote:
Nee, een airsoft geweer! Die zijn veel toffer dan paintbalpistooltjes.quote:
Airsoft is voor homo's en laffe twattenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, een airsoft geweer! Die zijn veel toffer dan paintbalpistooltjes.
Ik wist niet dat je er zo groot fan van was!quote:
Van paintball ben ik vrij groot fan jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er zo groot fan van was!
Met een paintball Lancer aankomen op Mahlwinkelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodan!! is dat geen gat in de markt? Fantasy Paintball? Future Paintball?
Hoe awesome voor ons nurts!
Heb je ooit een bos gezien... zonder bomen?quote:
ja een bos bloemen bijvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Heb je ooit een bos gezien... zonder bomen?
Touchéquote:
kipsatequote:
Gooi het in de groep jongen.quote:
HAHA, RROD!!!quote:
quote:
Dat maakt alle vrouwen dus pedofielen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef koei het volgende:
quote:
Haha schitterend Sharanaquote:
Ik doe niet aan een RRODquote:
Laat hem dat maar bij zich houden dan..quote:
Ik zou LA Noire doen, anders krijg je niets!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou LA Noire doen, anders krijg je niets!
Zo weer lekker in de file staan bij Utrecht voor de veranderingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
De tijd die je steekt in reviews lezen kun je beter besteden aan het spelen van spellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel dan kom je er ook![]()
Alleen nog ff een reviewtje lezen.
Ik ook. Geen files, en in vijftien minuten thuisquote:
Poit heeft het niet over die van de Xbox 360 he? Hij heeft het over schurft rond je anus.quote:
Ah men nu heb ik zin in sate.. van de week maar weer eens nasi maken.quote:
Dat is alleen leuk als je er woont.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Fallen het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wordt ik gebeld voor een nieuwe functie binnen mijn werk. Klinkt allemaal goed en leuk, is het in friggin' Rotterdam.
Rotterdam is nooit leukquote:
Ehm, noem je nou in Rotterdam wonen leuk?quote:
Gesellug!! Kommieunbiertjedoen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Fallen het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, wordt ik gebeld voor een nieuwe functie binnen mijn werk. Klinkt allemaal goed en leuk, is het in friggin' Rotterdam.
Om te werken en te zuipen is het prima hoorquote:
Ja joh, ben je er zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Tain het volgende:
Met die HSL verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam is het toch best te doen of niet?
Nee, alleen de reisafstand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, noem je nou in Rotterdam wonen leuk?
Ja, alleen kost dat meer geld ivm toeslag (en weet niet of men dat wil betalen) maar ik woon ook niet direct bij CS in de buurt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Tain het volgende:
Met die HSL verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam is het toch best te doen of niet?
die toeslag zit er toch al een paar maanden niet meer op bij de FYRA?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, alleen kost dat meer geld ivm toeslag (en weet niet of men dat wil betalen) maar ik woon ook niet direct bij CS in de buurt.
Dus of langer reizen of overstappen met gevaar van missen aansluiting. Strak even uitzoeken wat de reistijd van deur tot deur is.
Maar Rotterdam, damn. Wonen zal ik er nooit.
QFT!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, alleen kost dat meer geld ivm toeslag (en weet niet of men dat wil betalen) maar ik woon ook niet direct bij CS in de buurt.
Dus of langer reizen of overstappen met gevaar van missen aansluiting. Strak even uitzoeken wat de reistijd van deur tot deur is.
Maar Rotterdam, damn. Wonen zal ik er nooit.
Zit er nog gewoon op als ik de reis plan op de site.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
die toeslag zit er toch al een paar maanden niet meer op bij de FYRA?
Ik weet niet hoor, zou zo maar eens kunnen dat ik deze kant op ga.quote:
Nee man, het is echt kut saai.. Ziet er niet uit..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Gekauft heb ik LA Noir(e)![]()
Hopelijk is dat overvragen een beetje tof.
Lelijk zeker, maar ook gezellig hoorquote:
Volgens mij is dat nou het minst boeiende deel. Gewoon GTA-stijl door een stad rijden, dat is tof!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Gekauft heb ik LA Noir(e)![]()
Hopelijk is dat overvragen een beetje tof.
Als je in je eentje op straat staat wel ja, als je een kroeg / club induikt dan is het er gewoon gezellig hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef koei het volgende:
gezellig? Het enige gezellige deel van Rotterdam is de oude haven, verder is het een lelijke ongezellige stad.
Dan moet je de game niet kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou het minst boeiende deel. Gewoon GTA-stijl door een stad rijden, dat is tof!!
Weet ik, ik probeer Akuutje dwars te zitten....quote:
* Poit did not know that...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik, ik probeer Akuutje dwars te zitten....![]()
Daar is net als in mafia 2 niets aan geloof ik maar wil ik ook niet meer. Alleen benieuwd hoe dat ondervragen werkt maargoed het zal tof zijn. Lekker langzame gamequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou het minst boeiende deel. Gewoon GTA-stijl door een stad rijden, dat is tof!!
Ach, hij heeft straks hetzelfde papiertje. Dat is het nadeel van al dat groepswerken, de slechte mensen fietsen achterop met de tandem en komen net zo verquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef Morthill het volgende:
volgens logboek heb ik 35 uur minder besteed aan vak dan groepsgenootje, hetzelde groepsgenootje dat 1/3e van de bijeenkomsten heeft gemist, meerdere colleges heeft geskipt en pas op het allerlaatste moment iets ging doen en veelal stukken schreef die echt bijzonder slecht waren.
Waarom geloof ik het niet
Het is 10EC van de 180 van de studie, dus alleen op dit vak komt hij er niet. Bovendien is het leven meer dan één studiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij heeft straks hetzelfde papiertje. Dat is het nadeel van al dat groepswerken, de slechte mensen fietsen achterop met de tandem en komen net zo ver
fixedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is 10EC van de 180 van de studie, dus alleen op dit vak komt hij er niet. Bovendien is het leven meer dan één een studie[...]
Normale mensen doen na hun bachelor nog een masterquote:
Hier Macaroniquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Solique het volgende:
Lekker vroeg thuis vandaag, netwerk storing op werk dus maar eerder weg gegaan.
[..]
Hier Macaroni
Edit: Macaroni is klaar![]()
Pruttel pruttel in de panquote:
Da's toch niet nodig met jouw kapsel?quote:
Ik kan het net vastpakken dus het is wel erg lang...quote:
Ik vond al dat je er wat slonzig uit zag de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan het net vastpakken dus het is wel erg lang...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Tain het volgende:
Gelukkig heb ik niet het haar van Fruit:
[ afbeelding ]
En al die duiven steeds in a'dam. Nu weten wij hetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik maar afvragen waarom hij de hele tijd vogelzaad in z'n haar gooide
Hoe AWESOME!!quote:
Is is fucking awesomequote:
Natuurlijk! Ik ga em ook halenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens gewoon Zelda voor de 3DS kopen alstieuitkomt!
Heb die game nog nooit uitgespeeld.. Nu toch wel eens tijd denk ik zo..
Vet hequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |