Oh welke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef Jelief het volgende:
Ik kan het niet veranderen, ga ik ff vragen.
Ik heb trouwens eenvest van Cattie gekregen dat bij jou vandaan komt
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.quote:
nog meer?quote:
Leuk! Geef je een gil als je hem op de foto zet met je kind er in?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.quote:
Agreed. Wb mijn buik dan iig ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:50 schreef k_i_m het volgende:
Lieve dames, goedemorgen. Iemand nog tips voor bikini's tankini's met grote broekjes?
dit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Vicky het volgende:
Ik wil een buikwandcorrectie en een dubbele liposuctie...
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is over 2 wk voor het laatst op zijn school. Wat geef ik de juffen? Ik weet het echt niet!!
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.
Oeh... haha! Nou ja, het hoeft ook niet Hoe lang heeft ie bij ze in de klas gezeten? Evt kan je toch ook gewoon een handje gaan geven en bedanken: klaar! (ben zelf juf en zou dat echt niet 'raar' vinden ofzo).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
+1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
ga maar vast sparenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
Dan krijg je zo'n vetshort over je litteken, das sundquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
heeft geloof ik ook met buikspieren te maken ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar trekt dat huidoverschot dan helemaal niet meer bij?
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar zij het gaat laten doen 6000 euro (veldhuiskliniek dacht ik), maar he dan heb je wel eventuele nazorg er ook bij zitten..
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef simmu het volgende:
[..]
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!
Aanvullende dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
We gaan eind van de week verhuizen. En ons nieuwe huis staat helemaal aan de andere kant van de stad. Met vlak daarbij een hele leuke school.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef mikoxx het volgende:
Nicole, gaat hij van school af? En hebben jullie voor een andere school gekozen? Ik heb even gemist waarom zeg maar.
Huup![]()
Ik haat sporten... Dat maakt het zo zwaar.quote:
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
liften.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je tetten kan laten bijpunten?
*ze opraapt van de grond*
Oh en doberpupkes op mijn feestboek!
over je schouders gooien. geen bh meer nodig ook danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
En dat zonder trainen, handig toch!quote:
Wij zitten in het stofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef chacama het volgende:
Estrys, hoe is het bij jullie? Ik loop giga achter met alles, maar jullie zitten toch ook nog in de verhuis?
Maar ik wil dus vooral strak, zonder sporten en zonder pijn... Kan dat ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Lois het volgende:
Mijn zusje heeft een bwc gedaan, helemaal vergoed ook door de verzekering omdat de keizersneechirurg er ook best een potje van had gemaakt met hechten van de buikspieren.
Het is zoooooo moooi!!! Als ik het geld had.......
alleen die pijn daarnaen mijn zusje is echt een bikkel, maar haar gezicht zei genoeg
Het is ruim en licht en lekker koel als het buiten warm is en warm als het buiten koud is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, nog effe doorbijten dan! Maar bevalt je nieuwe huis?
Oeh, ik ben benieuwd naar de heerlijk gevatte oplossingen voor dit vraagstuk..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ik wil dus vooral strak, zonder sporten en zonder pijn... Kan dat ook?
en.. laat me raden..het liefst zittend op de bank met een zak chips?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
en.. laat me raden..het liefst zittend op de bank met een zak chips?
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkasequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha precies dat dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkase
Komt goed. Beetje water en straks wat meer ruimte voor zijn wortels dan gaat het vast een blijvertje worden. Oh, en bij het aanplanten een beetje goeie grond en wat lekkere voeding voor hem. Want wij hebben liever ook iets op onze bruine boterham....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is ruim en licht en lekker koel als het buiten warm is en warm als het buiten koud is.
En het is ons huis![]()
De buren zijn hele leuke mensen en Seb is idolaat van de 'buufouw'
BUUUUUFOUW BUUUUUUFOUW roept hij iedere ochtend als hij haar weg ziet gaan. Zijn vader begrijpt hem volkomen.(tja 24 en geen kinderen en fantiek sporten, dat wil wel)
Chacama we hebben al 1 plant in een pot in de 'tuin' een mini kersenboom. Gekregen van mijn schoonvader. Maar ik weet niet of ik die in leven kan houden (de plant dan he, niet mijn schoonvader), ik ben zo slecht met groen
Mijn ervaring is dat je het pas merkt dat de huid uitgerekt is als je een klein laagje vet hebt. Dan krijg je rollen. Als het vet weg is, trekt het weer strak, op het oog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar trekt dat huidoverschot dan helemaal niet meer bij?
Dan maak je een afspraak bij Dr Smith in Vlaardingen in kliniek Holystaete en dan tekent hij een leuk patroontje, word je onder narcose gebracht, punt hij het geheel even lekker fruitig bij. Daarna krijg je lekkere drugs, lig je nog 3 dagen in een hotel en daarna ga je naar huis. En mag je 6 weken niet tillen, auto rijden of weet wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
ja, ofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkase
Ik ga morgen weer dus elke week voorlopig. Maar deze week leek het wel erger de pijn maar ik ga er vanuit dat dit nu even is en dat het dadelijk juist beter gaat na een behandeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef mefke79 het volgende:
helemaal dezelfde kan ik niet vinden, maar het was een gelzadel en dan extra dik en breed. Heb je een fiets met een veer in je zadelpen? Die anders afstellen wil ook nog wel helpen, tenminste, bij mij dan.
Enne, jij moet eerst herstellen en dan weer sporten, niet andersom. Wanneer kan je weer naar de therapeut?
ik ben met wachtlijstbemiddeling naar een privékliniek geraakt. anders had ik twee jaar moeten wachten. Mijn collega ging wel gelijk met mij. zij kreeg ten eerste lang niet zo lekkere drugs als ik maar ook haar eindresultaat was niet zo mooi. De expertise van iemand die zich heeft toegelegd op borsten zie je er toch vanaf al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Noli. het volgende:
Huttenkase en bleekselderij, heb ik weer een hip dieet gemist?
Dat bijpunten heeft mijn nicht hier gewoon in het dichtstbijzijnde (voor ons, niet voor haar) ziekenhuis laten doen.
Doe es een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
[..]
ik ben met wachtlijstbemiddeling naar een privékliniek geraakt. anders had ik twee jaar moeten wachten. Mijn collega ging wel gelijk met mij. zij kreeg ten eerste lang niet zo lekkere drugs als ik maar ook haar eindresultaat was niet zo mooi. De expertise van iemand die zich heeft toegelegd op borsten zie je er toch vanaf al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ach, van mij hoeft het ook niet maar nu loopt bijna de hele klas dus tja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh man, echt hoort dat er bij als je een kind krijgt? Die avondvierdaagse lopen? Shoot me now
quote:
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan eerst lijkt het of je tieten op z'n kop zitten maar dat zakt echt sneller dan je lief is weer naar normale druppelvorm
op je rug liggen en denken: heeee...ze blijven waar ze zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenGeen bh nodig ookal ga je op je kop staan.
Ging dat bij jou zo snel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
op je rug liggen en denken: heeee...ze blijven waar ze zijn.
Maar helaas, met het verdwijnen van de allerlaatste blauwe/gele/paarse/groene plekken werd ook de stevigheid al minder. Tegenwoordig liggen ze weer braaf plat (als ik niet zwanger ben...)
Ah ok. Ik had nogal een speedyrecovery geloof ik. ik zat na exact 5.5week in de sportschool weer met gewichten te trainen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef mefke79 het volgende:
ehh, ik denk dat het bij mij ook zeker een maand of 4 geduurd heeft voor ik van mijn laatste blauwe plek verlost was. En daarna ging het vrij snel weer wat inzakken. Maar nooit meer zo erg als voorheen en zo heel stevig was ook een beetje erg nep al zeg ik het zelf. Dan zag je mensen soms denken dat ik een implantaat had.
En de gynaecologen inmiddels ook weer heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef mefke79 het volgende:
PM, nope, ik ben geopereerd in Nijmegen, in het CWZ. En de huidige plastisch chirurgen in mijn woonplaats zijn volgens mij prima. Kaakchirurgen ook ja.
ja en dan een paar maanden later idd niet meer..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenGeen bh nodig ookal ga je op je kop staan.
Over half jaartje terug komen om nog eens een echo te maken en weer een punctie te laten doen. De cyste zat net boven de grens qua grootte en dan houden ze het extra in de gaten ofzoiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Huup, fijn zo'n goede uitslag. Doen ze er dan verder niets aan? Of blijf je onder controle ofzo?
Mijnese moet om 17:30 verzamelen en om 17:45 verzamelen, idiote tijden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef snoopy het volgende:
[..]Het is vooral gedoe toch wel. Ze starten op een lastige tijd: 18.15. Dus dan daarvoor maar eten.
En verder vind ik het wel hectisch al die drukte met tig scholen die dezelfde route lopen.
Welke stempel bedoel jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
De gyn. Die Ik heb is echt super !!en de kinderarts en kno en internist iig die van mijn moeder zijn ook super
zkh hier heeft niet voor niks hun stempel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Scheerschuim -> scheer je weg lelijk mens dat je dr bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
of stoepkrijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
Eten mag niet, maar beschuit met muisjes toch wel? En anders van die blauwe baby gadgets? Je hebt ook vast wel bellenblaas in de vorm van een babyflesje ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
En Lis is alweer uit de pyama van Jolie gegroeidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks.
We hebben elkaar sowieso wel gezien hoor, hier maar dat is toch anders. En geen fijne omgeving voor een kind. Met haar gaat het trouwens goed, ruim 1 meter 30 goed
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gangquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
Heerlijk, zo dichtbij! Het lijkt me trouwens heel leuk om in een ziekenhuis te werken.
Kan overal gebeuren toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gang.
In dat mediapark van jou schieten ze mensen overhoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar in een ziekenhuis vakerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Kan overal gebeuren toch?
LB, wat heftig, alle dagen daar. Sterkte!
Daar werd ik op dag 1 voor gewaarschuwd en het is me nu in een jaar tijd pas 1 keer overkomen. En die persoon lag in een bed, onder een laken, dus er viel gewoon niets te zien. Ik vind het soms wel lastig om heel verdrietige mensen te zien. Van de andere kant, je ziet ook regelmatig te schattige ukken van een paar uur oud in een maxi cosi vertrekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dingen vergeet door te geven. Stom is dat.quote:
een echo bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:10 schreef mefke79 het volgende:
Lady, succes! Maaruh, doet de huisarts dat zelf?
nou en, dan doe je dat toch alsnog? je bent menselijk hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dingen vergeet door te geven. Stom is dat.
Wat is er met mamapoes gebeurd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor de ipad zie ik nog geen nieuwe layout geloof ik. Aaaaaw, mijn zus heeft baby's. 7 kittens. Ze brengt ze nu naar de kittenopvang. Als iemand een katje wil flesvoedopvoeden is dit je kans.
Dielag ineens dood naast het nest. Geen idee hoe dat kon. Het is een wilde kat. Misschien toch onder een auto gezeten. Weetniet. Maar ja. Wel sneuig.quote:
Zo kom ik ook aan mn katten. Uit een verlaten (mamapoes misschien dood) nest uit de koeienstal. Ik heb er 3 van het nest van 6 gehouden. Daarvan zijn er nu nog 2. Ze waren 3 weken toen ik ze in huis nam.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dielag ineens dood naast het nest. Geen idee hoe dat kon. Het is een wilde kat. Misschien toch onder een auto gezeten. Weetniet. Maar ja. Wel sneuig.
Ja dat klopt, kleine poesjes kunnen niet goed zelf poepen.. De moeder masseert het buikje en likt aan de onderkant om het te helpen.. Men ben ik blij dat ik geen poes ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, komt wel goed. Alleen zuslief heeft een meer dan fulltime baan, én ze hebben een bedrijf te runnen. één was er twee weken geleden al van de hooizolder gevallen en die voeden ze dus al op. Nóg 7x7voedingen was een beetje teveel van het goede nu. Maar ze zijn bij de kittenopvang. Die 7. poes Tube houden ze zelf (hij heet niet echt tube, maar ze moesten m onder de kraan houden, en dan de kat een soort van uitknijpen om m te laten poepen.van de dierenarts hoor.
)
Nee, ik moet geen kleine poezen zien die hulp nodig hebben.. Ik kan gewoon geen poezen in nood weerstaan... Ik ben echt gek op die dieren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
dat zeiden wij ook al.maar goed, dat masseren deed ze wel. Blijkbaar niet hardhandig genoeg.
nou gaat het wel goed.
fijn van je nichtje Vicks.
en ik ben blij dat ik die poesjes niet gezien heb. want ik had me vast niet in kunnen houden.
Zeker fijn.. Die man heeft 40 jaar gerookt en drinkt behoorlijk veel, dus het was niet raar geweest als het wel einde verhaal was.. Maar hoe dan met oma.. Oma heeft geen rijbewijs, kan dus geen kant meer op.. Ik zag de bui al hangen zeg maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Vicky het volgende:
wat fijn Tico!! Hopen dat ie snel beter is!
Tot zover de goede zorg in verpleeghuizen. Het is toch te triest voor woorden? Belachelijk. Echt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig zeg Tico.
Mijn opa ligt nog steeds in het ziekenhuis. al sinds 15 april. hij is drie dagen in een verpleeghuis geweest en toen met spoed met uitdrogingsverschijnselen weer opgenomen. (letterlijk tegen hem gezegd toen hij om drinken vroeg: er mankeert je niks aan je benen toch?)
Hij heeft gister alweer op de ic gelegen.Dus over mijn opa heb ik niet zo'n goed gevoel qua blijven leven.
Maar ja, de beste man is 85. Je moet ergens aan doodgaan.
En 's nachts dus ook een keer. Kwam na een half uur de verzorgende van dienst. Die knalde het licht aan en zei: zo, kunt u de kraan wat beter vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tot zover de goede zorg in verpleeghuizen. Het is toch te triest voor woorden? Belachelijk. Echt.
hij ligt nu in het zkh met infusen en gedoe. z'n buikwond barst iedere keer weer open, zijn been zit vol abcessen, vocht achter z'n longen, nee, het schiet niet echt op. vorige week had ie een delier. Dat was stiekem best grappig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef mefke79 het volgende:
je moet ergens aan doodgaan ja, maar uitdrogen omdat ze je geen water komen brengen is wel het andere uiterste
Heeft mijn moeder een keer gehad toen ze nog aan bed stond: met veel moeite iemand gereanimeerd, het eerste dat die man zegt als ie bijkomt "je kan hier niet eens effe rustig doodgaan'...
Dat heb k me regelmatig afgevraagd over toenmalige collega'squote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Buuf, tuurlijk enzo...maar kom op, je krijgt dat toch ook gewoon als MENS niet voor elkaar? Je ziet toch dat iemand iets niet kan en dan help je toch? Wat doe je anders in de zorg?
Nou ja, en dan ben je dus oud, en je hele leven dienstbaar geweest en goed voor andere mensen, en dan is dit je deel. Echt hoor! zo ga je niet met (oudere) mensen om.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat heb k me regelmatig afgevraagd over toenmalige collega's
Oh en in t verpleeghuis waar k werkte vonden ze t vaak ook te lastig als mensen ALWEER moesten plassen![]()
Weet nu weer waarom k binnen een maand weg was...plus dat t gewoon niks voor mij was maar goed
Ik snap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Van die jurk. Ja man! Enorm. maar nu ff kijken of mijn meneer m wel (bij mij) dicht kan ritsen. anders een maatje groter.![]()
Nou ja, eigenlijk is alles vrij kut. Maar ja.
Ja erg he! (Duindorpersquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, en dan ben je dus oud, en je hele leven dienstbaar geweest en goed voor andere mensen, en dan is dit je deel. Echt hoor! zo ga je niet met (oudere) mensen om.
maar dan weer over tot de orde van de dag.
Mijn pakketje kwam, kreeg ik de rits niet dicht ter hoogte van mijn boobies. Drie weken op gewacht he,.
Ik gaf mijn pjoeter al de schuld. Maar het zal de sale wel zijn hequote:
Dat helpt me eraan herinneren dat ik nog een eerste pakje moet uitzoeken... Maarja, is het dertig graden of dertien graden die dag....quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik had een pakje met teckels erop PM! Van oma gekregen!
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat was slimmer geweest. Maar ja, ik was alweer zwanger toen oudste 13 maanden was. :x
Wolf had als eerste pakje een tshirtje korte mouw aan met daaronder die slakjes romper lange mouw van jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind barstte al dag 1 uit haar eerste pakje.
Hij huilt eigenlijk om alles. Dus ja. Ook als zn ballen te strak in zn pamper zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Gaat ie dan ook huilen als je het aantrekt?.
mijne is van juli en had gewoon lange mouwen en een romper zonder mouwtjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat helpt me eraan herinneren dat ik nog een eerste pakje moet uitzoeken... Maarja, is het dertig graden of dertien graden die dag....
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef amaranta het volgende:
@ Son
zo mini
https://lh6.googleusercon(...)5%25252010.20.53.jpg
ik weet er alles van, ik heb genoeg gezien ondertussen. maar ik kan met de hand op mijn hart verzekeren dat op mijn afdeling het qua verzorging van de mensen best goed geregeld is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tot zover de goede zorg in verpleeghuizen. Het is toch te triest voor woorden? Belachelijk. Echt.
Was dat niet vies?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zn eerste pakje heeft ie 2 maanden aangehad
Ga je mee naar zuid Frankrijk? Gezellig!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou er voor de zekerheid nog wat vesten bij doen, en een trui
ik wilde een foto voor je zoeken. Maar mijn meneer heeft gister de nieuwe pc aangesloten en even vergeten mij toegang te geven tot de NAS.quote:
Bij een trui dacht ik niet aan een trui maar aan trui! Idioot...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou er voor de zekerheid nog wat vesten bij doen, en een trui
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bij een trui dacht ik niet aan een trui maar aan trui! Idioot...
hoi! en doei dan maar. Werksequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Spuuglokje het volgende:
En nou moet ik aan het werk! Taarten bekleden!
Af en toe mocht ie in bad met t pakjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was dat niet vies?![]()
![]()
Seb had een goodmood jumpsuit met zijn naam er op als eerste pakje, de kraamhulp was daar ook enorm enthousiast over
Ik heb dat pakje nu ingelijst.
Ooit bij een volgende doen we wat anders
Ow lekker zeg! Hoe gaat het met je hoofd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga me zo een uurtje laten verwennen bij de schoonheidsspecialiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |