Oh welke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef Jelief het volgende:
Ik kan het niet veranderen, ga ik ff vragen.
Ik heb trouwens eenvest van Cattie gekregen dat bij jou vandaan komt
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.quote:
nog meer?quote:
Leuk! Geef je een gil als je hem op de foto zet met je kind er in?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.quote:
Agreed. Wb mijn buik dan iig ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:50 schreef k_i_m het volgende:
Lieve dames, goedemorgen. Iemand nog tips voor bikini's tankini's met grote broekjes?
dit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Vicky het volgende:
Ik wil een buikwandcorrectie en een dubbele liposuctie...
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is over 2 wk voor het laatst op zijn school. Wat geef ik de juffen? Ik weet het echt niet!!
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.
Oeh... haha! Nou ja, het hoeft ook niet Hoe lang heeft ie bij ze in de klas gezeten? Evt kan je toch ook gewoon een handje gaan geven en bedanken: klaar! (ben zelf juf en zou dat echt niet 'raar' vinden ofzo).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
+1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
ga maar vast sparenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
Dan krijg je zo'n vetshort over je litteken, das sundquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
heeft geloof ik ook met buikspieren te maken ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar trekt dat huidoverschot dan helemaal niet meer bij?
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar zij het gaat laten doen 6000 euro (veldhuiskliniek dacht ik), maar he dan heb je wel eventuele nazorg er ook bij zitten..
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef simmu het volgende:
[..]
vergeleken met wat een sterilisatie kost valt me dat eigenlijk nog alles mee!
Aanvullende dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
We gaan eind van de week verhuizen. En ons nieuwe huis staat helemaal aan de andere kant van de stad. Met vlak daarbij een hele leuke school.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef mikoxx het volgende:
Nicole, gaat hij van school af? En hebben jullie voor een andere school gekozen? Ik heb even gemist waarom zeg maar.
Huup![]()
Ik haat sporten... Dat maakt het zo zwaar.quote:
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wordt dat niet vergoed dan door de verzekering?
Dat dacht ik eigenlijk...
liften.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je je tetten kan laten bijpunten?
*ze opraapt van de grond*
Oh en doberpupkes op mijn feestboek!
over je schouders gooien. geen bh meer nodig ook danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
En dat zonder trainen, handig toch!quote:
Wij zitten in het stofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef chacama het volgende:
Estrys, hoe is het bij jullie? Ik loop giga achter met alles, maar jullie zitten toch ook nog in de verhuis?
Maar ik wil dus vooral strak, zonder sporten en zonder pijn... Kan dat ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:51 schreef Lois het volgende:
Mijn zusje heeft een bwc gedaan, helemaal vergoed ook door de verzekering omdat de keizersneechirurg er ook best een potje van had gemaakt met hechten van de buikspieren.
Het is zoooooo moooi!!! Als ik het geld had.......
alleen die pijn daarnaen mijn zusje is echt een bikkel, maar haar gezicht zei genoeg
Het is ruim en licht en lekker koel als het buiten warm is en warm als het buiten koud is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, nog effe doorbijten dan! Maar bevalt je nieuwe huis?
Oeh, ik ben benieuwd naar de heerlijk gevatte oplossingen voor dit vraagstuk..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ik wil dus vooral strak, zonder sporten en zonder pijn... Kan dat ook?
en.. laat me raden..het liefst zittend op de bank met een zak chips?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar wel met cola light..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
en.. laat me raden..het liefst zittend op de bank met een zak chips?
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkasequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha precies dat dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkase
Komt goed. Beetje water en straks wat meer ruimte voor zijn wortels dan gaat het vast een blijvertje worden. Oh, en bij het aanplanten een beetje goeie grond en wat lekkere voeding voor hem. Want wij hebben liever ook iets op onze bruine boterham....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is ruim en licht en lekker koel als het buiten warm is en warm als het buiten koud is.
En het is ons huis![]()
De buren zijn hele leuke mensen en Seb is idolaat van de 'buufouw'
BUUUUUFOUW BUUUUUUFOUW roept hij iedere ochtend als hij haar weg ziet gaan. Zijn vader begrijpt hem volkomen.(tja 24 en geen kinderen en fantiek sporten, dat wil wel)
Chacama we hebben al 1 plant in een pot in de 'tuin' een mini kersenboom. Gekregen van mijn schoonvader. Maar ik weet niet of ik die in leven kan houden (de plant dan he, niet mijn schoonvader), ik ben zo slecht met groen
Mijn ervaring is dat je het pas merkt dat de huid uitgerekt is als je een klein laagje vet hebt. Dan krijg je rollen. Als het vet weg is, trekt het weer strak, op het oog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
Maar trekt dat huidoverschot dan helemaal niet meer bij?
Dan maak je een afspraak bij Dr Smith in Vlaardingen in kliniek Holystaete en dan tekent hij een leuk patroontje, word je onder narcose gebracht, punt hij het geheel even lekker fruitig bij. Daarna krijg je lekkere drugs, lig je nog 3 dagen in een hotel en daarna ga je naar huis. En mag je 6 weken niet tillen, auto rijden of weet wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef Memmel het volgende:
ja, ofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkase
Ik ga morgen weer dus elke week voorlopig. Maar deze week leek het wel erger de pijn maar ik ga er vanuit dat dit nu even is en dat het dadelijk juist beter gaat na een behandeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef mefke79 het volgende:
helemaal dezelfde kan ik niet vinden, maar het was een gelzadel en dan extra dik en breed. Heb je een fiets met een veer in je zadelpen? Die anders afstellen wil ook nog wel helpen, tenminste, bij mij dan.
Enne, jij moet eerst herstellen en dan weer sporten, niet andersom. Wanneer kan je weer naar de therapeut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |