Oh welke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef Jelief het volgende:
Ik kan het niet veranderen, ga ik ff vragen.
Ik heb trouwens eenvest van Cattie gekregen dat bij jou vandaan komt
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.quote:
nog meer?quote:
Leuk! Geef je een gil als je hem op de foto zet met je kind er in?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:18 schreef Jelief het volgende:
[..]
gebreid, bruinig met wat badges er op. maat 98/104 dacht ik.
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.quote:
Agreed. Wb mijn buik dan iig ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
behalve in het geval van mijn buik. Dan niet. In elk ander geval heb je gelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:50 schreef k_i_m het volgende:
Lieve dames, goedemorgen. Iemand nog tips voor bikini's tankini's met grote broekjes?
dit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Vicky het volgende:
Ik wil een buikwandcorrectie en een dubbele liposuctie...
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael is over 2 wk voor het laatst op zijn school. Wat geef ik de juffen? Ik weet het echt niet!!
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Vond ie z'n juffen leuk? --> mok met 'voor de liefste juf' erop? Merci kan ook altijd natuurlijk.
Oeh... haha! Nou ja, het hoeft ook niet Hoe lang heeft ie bij ze in de klas gezeten? Evt kan je toch ook gewoon een handje gaan geven en bedanken: klaar! (ben zelf juf en zou dat echt niet 'raar' vinden ofzo).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
+1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
ga maar vast sparenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Eerst maar es doorbaren en sporten en daarna ga k ns nadenken over een buikwandtoestand, anders is t ook zo zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |