ja, ofquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil dat ook en zonder lijnen ook nog als het kan... huttenkase
Ik ga morgen weer dus elke week voorlopig. Maar deze week leek het wel erger de pijn maar ik ga er vanuit dat dit nu even is en dat het dadelijk juist beter gaat na een behandeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef mefke79 het volgende:
helemaal dezelfde kan ik niet vinden, maar het was een gelzadel en dan extra dik en breed. Heb je een fiets met een veer in je zadelpen? Die anders afstellen wil ook nog wel helpen, tenminste, bij mij dan.
Enne, jij moet eerst herstellen en dan weer sporten, niet andersom. Wanneer kan je weer naar de therapeut?
ik ben met wachtlijstbemiddeling naar een privékliniek geraakt. anders had ik twee jaar moeten wachten. Mijn collega ging wel gelijk met mij. zij kreeg ten eerste lang niet zo lekkere drugs als ik maar ook haar eindresultaat was niet zo mooi. De expertise van iemand die zich heeft toegelegd op borsten zie je er toch vanaf al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef Noli. het volgende:
Huttenkase en bleekselderij, heb ik weer een hip dieet gemist?
Dat bijpunten heeft mijn nicht hier gewoon in het dichtstbijzijnde (voor ons, niet voor haar) ziekenhuis laten doen.
Doe es een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
[..]
ik ben met wachtlijstbemiddeling naar een privékliniek geraakt. anders had ik twee jaar moeten wachten. Mijn collega ging wel gelijk met mij. zij kreeg ten eerste lang niet zo lekkere drugs als ik maar ook haar eindresultaat was niet zo mooi. De expertise van iemand die zich heeft toegelegd op borsten zie je er toch vanaf al zeg ik het zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ach, van mij hoeft het ook niet maar nu loopt bijna de hele klas dus tja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh man, echt hoort dat er bij als je een kind krijgt? Die avondvierdaagse lopen? Shoot me now
quote:
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan eerst lijkt het of je tieten op z'n kop zitten maar dat zakt echt sneller dan je lief is weer naar normale druppelvorm
op je rug liggen en denken: heeee...ze blijven waar ze zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenGeen bh nodig ookal ga je op je kop staan.
Ging dat bij jou zo snel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
op je rug liggen en denken: heeee...ze blijven waar ze zijn.
Maar helaas, met het verdwijnen van de allerlaatste blauwe/gele/paarse/groene plekken werd ook de stevigheid al minder. Tegenwoordig liggen ze weer braaf plat (als ik niet zwanger ben...)
Ah ok. Ik had nogal een speedyrecovery geloof ik. ik zat na exact 5.5week in de sportschool weer met gewichten te trainen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef mefke79 het volgende:
ehh, ik denk dat het bij mij ook zeker een maand of 4 geduurd heeft voor ik van mijn laatste blauwe plek verlost was. En daarna ging het vrij snel weer wat inzakken. Maar nooit meer zo erg als voorheen en zo heel stevig was ook een beetje erg nep al zeg ik het zelf. Dan zag je mensen soms denken dat ik een implantaat had.
En de gynaecologen inmiddels ook weer heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef mefke79 het volgende:
PM, nope, ik ben geopereerd in Nijmegen, in het CWZ. En de huidige plastisch chirurgen in mijn woonplaats zijn volgens mij prima. Kaakchirurgen ook ja.
ja en dan een paar maanden later idd niet meer..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenGeen bh nodig ookal ga je op je kop staan.
Over half jaartje terug komen om nog eens een echo te maken en weer een punctie te laten doen. De cyste zat net boven de grens qua grootte en dan houden ze het extra in de gaten ofzoiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Huup, fijn zo'n goede uitslag. Doen ze er dan verder niets aan? Of blijf je onder controle ofzo?
Mijnese moet om 17:30 verzamelen en om 17:45 verzamelen, idiote tijden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef snoopy het volgende:
[..]Het is vooral gedoe toch wel. Ze starten op een lastige tijd: 18.15. Dus dan daarvoor maar eten.
En verder vind ik het wel hectisch al die drukte met tig scholen die dezelfde route lopen.
Welke stempel bedoel jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
De gyn. Die Ik heb is echt super !!en de kinderarts en kno en internist iig die van mijn moeder zijn ook super
zkh hier heeft niet voor niks hun stempel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Scheerschuim -> scheer je weg lelijk mens dat je dr bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
of stoepkrijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
Eten mag niet, maar beschuit met muisjes toch wel? En anders van die blauwe baby gadgets? Je hebt ook vast wel bellenblaas in de vorm van een babyflesje ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
En Lis is alweer uit de pyama van Jolie gegroeidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks.
We hebben elkaar sowieso wel gezien hoor, hier maar dat is toch anders. En geen fijne omgeving voor een kind. Met haar gaat het trouwens goed, ruim 1 meter 30 goed
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gangquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
Heerlijk, zo dichtbij! Het lijkt me trouwens heel leuk om in een ziekenhuis te werken.
Kan overal gebeuren toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gang.
In dat mediapark van jou schieten ze mensen overhoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar in een ziekenhuis vakerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Kan overal gebeuren toch?
LB, wat heftig, alle dagen daar. Sterkte!
Daar werd ik op dag 1 voor gewaarschuwd en het is me nu in een jaar tijd pas 1 keer overkomen. En die persoon lag in een bed, onder een laken, dus er viel gewoon niets te zien. Ik vind het soms wel lastig om heel verdrietige mensen te zien. Van de andere kant, je ziet ook regelmatig te schattige ukken van een paar uur oud in een maxi cosi vertrekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dingen vergeet door te geven. Stom is dat.quote:
een echo bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:10 schreef mefke79 het volgende:
Lady, succes! Maaruh, doet de huisarts dat zelf?
nou en, dan doe je dat toch alsnog? je bent menselijk hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dingen vergeet door te geven. Stom is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |