Oh, dat verbaast mij niks.quote:
Gekke progressieve liberalenloverquote:
Had minder met z'n politieke overtuiging te maken dan met z'n uiterlijk, maar oke, ze zijn soms wel lief inderdaad. Ik bedoel, kijk maar naar Koos, wat een schatje is het toch.quote:
Jij suggereert dat rechtsmensen per definitie tot de rijkere klasse behoren. Daar ga je al de mist in. Verder is nooit wetenschappelijk bewezen dat hogere straffen leiden tot minder criminaliteit. En nu kom jij weer aanschijten met Singapore en moet ik de facepalm weer van stal halen. Daar heb ik geen behoefte aan dus verhuis ik zo maar weer richting bank.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo? Wijs mij de onwaarheden aan?
Juist de onderklasse is de dupe van criminaliteit. Vind je het gek dat de onderklasse massaal PVV stemt (vooral hier in Amsterdam), omdat de PVV hogere straffen wilt?
De bankiers!!11!!EINS11quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij suggereert dat rechtsmensen per definitie tot de rijkere klasse behoren. Daar ga je al de mist in. Verder is nooit wetenschappelijk bewezen dat hogere straffen leiden tot minder criminaliteit. En nu kom jij weer aanschijten met Singapore en moet ik de facepalm weer van stal halen. Daar heb ik geen behoefte aan dus verhuis ik zo maar weer richting bank.
Waren jouw ogen niet geopend door Inside Job? Of durf je dat niet op te biechten hier?quote:
Klopt, als een meiske met haar gekke wereldverbeteringsfantasietjes aan komt zetten, vol met uiteenzettingen over armoede, de rijke bankiers die het geld van anderen afpakken en de arme asielzoekers en marokkanen die het heus niet zo bedoelen, niet gespeend door enige economische of geopolitieke kennis, dan heb ik heel erg de behoefte haar te knuffelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had minder met z'n politieke overtuiging te maken dan met z'n uiterlijk, maar oke, ze zijn soms wel lief inderdaad. Ik bedoel, kijk maar naar Koos, wat een schatje is het toch.
Jawel hoor, laat onverlet dat ik "de bankiers" nog steeds kansloze demagogie vind. Maar CRA's en die taferelen uit inside job zijn walgelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waren jouw ogen niet geopend door Inside Job? Of durf je dat niet op te biechten hier?
Ja leuk, het is hier nu niet de discussie of hogere straffen wel of niet tot minder criminaliteit leidt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij suggereert dat rechtsmensen per definitie tot de rijkere klasse behoren. Daar ga je al de mist in. Verder is nooit wetenschappelijk bewezen dat hogere straffen leiden tot minder criminaliteit. En nu kom jij weer aanschijten met Singapore en moet ik de facepalm weer van stal halen. Daar heb ik geen behoefte aan dus verhuis ik zo maar weer richting bank.
Ik ben dan ook niet per definitie gekant tegen bankiers. Wel tegen de bankiers die over de schreef zijn gegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel hoor, laat onverlet dat ik "de bankiers" nog steeds kansloze demagogie vind. Maar CRA's en die taferelen uit inside job zijn walgelijk
Inside Job brengt geen systeem naar beneden, het zoekt (en daardoor zal vinden) kapitalistische 'bad guys'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waren jouw ogen niet geopend door Inside Job? Of durf je dat niet op te biechten hier?
Links heeft voor meer politie gezorgd in het vorige kabinet, dit kabinet offert politie op aan animal cops. Your point?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja leuk, het is hier nu niet de discussie of hogere straffen wel of niet tot minder criminaliteit leidt.
Mijn punt is dat de rijkere klasse haar beveiliging kan betalen, de onderklasse niet. De onderklasse is een makkelijke prooi criminaliteit. Evenzo zijn makkelijke slachtoffers (oude oma's) een makkelijke prooi voor criminaliteit. Waarom komt links in dit aspect niet voor de onderklasse en de zwakkeren op?
Ik snap je punt eerlijk gezegd niet. Rechts betaalt zijn eigen beveiliging? Wie, wat, waar? Bedoel je Wilders? Wij betalen met zn allen zijn beveiliging.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja leuk, het is hier nu niet de discussie of hogere straffen wel of niet tot minder criminaliteit leidt.
Mijn punt is dat de rijkere klasse haar beveiliging kan betalen, de onderklasse niet. De onderklasse is een makkelijke prooi criminaliteit. Evenzo zijn makkelijke slachtoffers (oude oma's) een makkelijke prooi voor criminaliteit. Waarom komt links in dit aspect niet voor de onderklasse en de zwakkeren op?
En je punt is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inside Job brengt geen systeem naar beneden, het zoekt (en daardoor zal vinden) kapitalistische 'bad guys'.
De criminaliteit is echter niet fors gedaald. In de afgelopen maand zijn er volgens mij al 3 juweliers in Amsterdam overvallen (vandaag weer één, zo blijkt). Dit zijn de zwakkere in de samenleving, die een makkelijke prooi voor criminelen zijn die snel geld willen verdienen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Links heeft voor meer politie gezorgd in het vorige kabinet, dit kabinet offert politie op aan animal cops. Your point?
Precies, het is gewoon schattig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, als een meiske met haar gekke wereldverbeteringsfantasietjes aan komt zetten, vol met uiteenzettingen over armoede, de rijke bankiers die het geld van anderen afpakken en de arme asielzoekers en marokkanen die het heus niet zo bedoelen, niet gespeend door enige economische of geopolitieke kennis, dan heb ik heel erg de behoefte haar te knuffelen.
[ afbeelding ]
Juweliers zijn Joden, die verdienen het beroofd te worden jwtz.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Juweliers behoren tot de zwakkeren in de samenleving? Maar als het aan jou ligt betalen winkeliers toch zelf voor hun beveiliging, ZW?
Nee, ik bedoel dat rijke mensen hun huis etc. kunnen beveiligen, waardoor inbreken bijv. onaantrekkelijk wordt gemaakt. De armere mensen kunnen geen beveiliging betalen, wonen in een volkswijk, en zijn een makkelijke prooi voor criminelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap je punt eerlijk gezegd niet. Rechts betaalt zijn eigen beveiliging? Wie, wat, waar? Bedoel je Wilders? Wij betalen met zn allen zijn beveiliging.
Dus,als links vraagt om meer politie en de rechtse regering snijdt in de politie dan is links fout omdat ze niet voor de zwakkeren opkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De criminaliteit is echter niet fors gedaald. In de afgelopen maand zijn er volgens mij al 3 juweliers in Amsterdam overvallen (vandaag weer één, zo blijkt). Dit zijn de zwakkere in de samenleving, die een makkelijke prooi voor criminelen zijn die snel geld willen verdienen.
Waarom komt links niet voor deze zwakkeren op?
Maar je schreef net dat juweliers tot de zwakkeren in de samenleving behoren. Dat lijken mij bij uitstek mensen die er warmpjes bij zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat rijke mensen hun huis etc. kunnen beveiligen, waardoor inbreken bijv. onaantrekkelijk wordt gemaakt. De armere mensen kunnen geen beveiliging betalen, wonen in een volkswijk, en zijn een makkelijke prooi voor criminelen.
Blijkbaar wel, aangezien ze zo vaak overvallen worden. Vorige is er in Amsterdam nog geschoten en heeft een juwelier een pistool tegen zijn kop gekregen bij een overval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Juweliers behoren tot de zwakkeren in de samenleving? Maar als het aan jou ligt betalen winkeliers toch zelf voor hun beveiliging, ZW?
Nee hoor hoeft niet, niet elke juwelier is rijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je schreef net dat juweliers tot de zwakkeren in de samenleving behoren. Dat lijken mij bij uitstek mensen die er warmpjes bij zitten.
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wat is nou eigenlijk je punt en je oplossing? Juweliers moeten voor hun eigen beveiliging gaan zorgen, ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, aangezien ze zo vaak overvallen worden. Vorige is er in Amsterdam nog geschoten en heeft een juwelier een pistool tegen zijn kop gekregen bij een overval.
De overvallen op oude vrouwen komt niet eens meer in het nieuws, moet je nagaan.
Nee, kijk, rechts "pleit niet solidair te zijn". Links pleit wél solidair voor de zwakkeren te zijn. Welnu, waarom komt links dan niet voor deze zwakkeren op?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus,als links vraagt om meer politie en de rechtse regering snijdt in de politie dan is links fout omdat ze niet voor de zwakkeren opkomen.
En jou moeten we zeker ook nog serieus nemen?
Ze komen er toch voor op door te pleiten voor meer politie, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, kijk, rechts "pleit niet solidair te zijn". Links pleit wél solidair voor de zwakkeren te zijn. Welnu, waarom komt links dan niet voor deze zwakkeren op?
Nee, mijn punt is, waarom komt niet links voor onderklasse op die ten prooi aan criminaliteit valt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wat is nou eigenlijk je punt en je oplossing? Juweliers moeten voor hun eigen beveiliging gaan zorgen, ofzo?
Ja, maar meer politie staat niet per se gelijk aan daling van criminaliteit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze komen er toch voor op door te pleiten voor meer politie, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |