Ow.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel overeenstemming op politiek gebied
Opposites attract, zo zien we maar weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:47 schreef dotCommunism het volgende:
Voorschrift is mijn beste vriendje van deze week.
"IntercityAPT2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Ah, merci. VS, je staat op #1, gevolgd door erik en Koos.
Trouwens, gezellig topic: Kapitalisme
Ik heb helaas wel iets anders te doen, college over resource levelling, slack en meer kapitalistische trucs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
I see, zal het eens even doorlezen, heb thans toch niks beters te doen.
Hm, wat ik er zo'n beetje van meekrijg zijn het een beetje salonfähige verwende mensen die het communisme adoreren maar ik kan er ook naast zitten, zoveel mis je denk ik niet. Ga me er niet in mengen in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb helaas wel iets anders te doen, college over resource levelling, slack en meer kapitalistische trucs.
En bedankt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
Mijne is Koos, dus daar heb je 't al, op de voet gevolgd door amice GS.
Wil je niet mijn forumvriendje zijn?quote:
Nou, blijkbaar ben ik geen amice, getuige de post die ik heb gequote. Nou, dan niet. Wil lekker toch niet zo'n nichtentitel. Hier noemen wij elkaar maten of kameraden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je niet mijn forumvriendje zijn?
Ah, naja dan ben jij mijn maatje als je dat wilt, gebruik het enkel niet omdat het in onze dubieuze cirkels wat anders kan betekenen. FOK noemt je mijn vriendje, beter?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ben ik geen amice, getuige de post die ik heb gequote. Nou, dan niet. Wil lekker toch niet zo'n nichtentitel. Hier noemen wij elkaar maten of kameraden.
Kameraad is beter. Doet me denken aan die goede oude Sovjet-tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, naja dan ben jij mijn maatje als je dat wilt, gebruik het enkel niet omdat het in onze dubieuze cirkels wat anders kan betekenen. FOK noemt je mijn vriendje, beter?
Maar mag hoor.
Ik weet dat je het als student niet altijd even breed hebt, maar om nou een pinkraak te doen. Valt me van je tegen, erik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ak-op-hoofddorpplein
Ik wilde daar gister nog pinnen maar het scherm was stuk
Is goed Kameraad Koos, of nog beter; Tovarich Koos.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kameraad is beter. Doet me denken aan die goede oude Sovjet-tijd.
Kameraad remlofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |