Er zijn betere systemen. Het communisme is wel is waar het best. Echter wordt dit niet op de juiste manier uitgevoerd. (Ik doel meer dan op vroeger)quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weet jij dan ook welke sociaal systeem beter is dan kapitalistische systeem?
Zolang er geen betere systeem is. blijven ze het zo behouden.
Verdorie, dit wou ik net posten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef kloogre het volgende:
Een oplossing wordt hierin vermeld: Een goed idee, maar wel erg utopisch naar mijn mening.
Die vraag is heel moeilijk en lastig.quote:
Communisme. Laat me niet lachen. Met zijn allen lekker niets hebben. Alle menselijke eigenschappen negeren en denken dat dit werkt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Er zijn betere systemen. Het communisme is wel is waar het best. Echter wordt dit niet op de juiste manier uitgevoerd. (Ik doel meer dan op vroeger)
Ik kan makkelijk zeggen dat veel mensen wel de juiste intenties hebben. Zoals een Stalin die rook macht, maar was gewoon een normale burger. Iemand die macht ruikt en hapt (Dark-side) weetje het is maar net hoe je de normen en waarden beschrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef beerten het volgende:
[..]
Communisme. Laat me niet lachen. Met zijn allen lekker niets hebben. Alle menselijke eigenschappen negeren en denken dat dit werkt.
Mensen willen macht, willen rijkdom, willen status. Is een oerdrift. Kan je niet negeren.
En ook bij het communisme is er macht en verschil. Waarom denk je dat er communisme is?Ideologie? Ga heen, macht.
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef beerten het volgende:
Er is geen beter systeem. Het is allemaal kut. Zolang er mensen aan meedoen tenminste.
Je moet je niet afvragen wat het beste is. Wat is het minst slechte?
Je bedoelt in. Als je dat bedoelt, dan ben ik dat met je eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef summer2bird het volgende:
Communisme is nooit tot de praktijk gebracht.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je bedoelt in. Als je dat bedoelt, dan ben ik dat met je eens.
Een op resources gebaseerde economie waarin duurzaamheid en gelijkheid centraal staan.quote:
Heerlijk zeg, de oplossing van een wereldomvangrijk probleem kunnen samenvatten in 11 woordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef kloogre het volgende:
[..]
Een op resources gebaseerde economie waarin duurzaamheid en gelijkheid centraal staan.
Voor menig fok user is dit topic ook te serieusquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, de oplossing van een wereldomvangrijk probleem kunnen samenvatten in 11 woorden![]()
Was het állemaal maar zo simpel..
doet me aan de venus project denken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef kloogre het volgende:
[..]
Een op resources gebaseerde economie waarin duurzaamheid en gelijkheid centraal staan.
De video duurt meer dan 160 minuten die kan je ook kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, de oplossing van een wereldomvangrijk probleem kunnen samenvatten in 11 woorden![]()
Was het állemaal maar zo simpel..
Om nogmaals te reageren. Ik ben in landen geweest waar nog steeds het communisme heerst. Er is een verdeling over bepaalde groepen. Maar die mensen hebben het niet slecht. De meeste willen ook terug naar de Sovjet-unie. Ik ben dan zelf in Tsjechië, polen, Oekraïne, Moldavië, Transnistria geweest. Als ik daar met mensen sprak, dan was er haat jegens Amerika en was er een verlangen terug naar de sovjet-unie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef beerten het volgende:
[..]
Communisme. Laat me niet lachen. Met zijn allen lekker niets hebben.
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef kloogre het volgende:
[..]
Tot die tijd gaan we gewoon door met het huidige systeem.
Dat hoor ik ook van mensen die in Roemenië zijn geweest. Ze hebben daar nu het communisme ook niet meer, maar veel mensen verlangen terug naar die tijd omdat ze toen in ieder geval nog iets hadden, nu hebben ze niets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Om nogmaals te reageren. Ik ben in landen geweest waar nog steeds het communisme heerst. Er is een verdeling over bepaalde groepen. Maar die mensen hebben het niet slecht. De meeste willen ook terug naar de Sovjet-unie. Ik ben dan zelf in Tsjechië, polen, Oekraïne, Moldavië, Transnistria geweest. Als ik daar met mensen sprak, dan was er haat jegens Amerika en was er een verlangen terug naar de sovjet-unie.
Ja, communisme is links. Dus iedereen heeft alles (Basis behoefte) Veel mensen zijn ondergegaan aan het kapitalisme.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van mensen die in Roemenië zijn geweest. Ze hebben daar nu het communisme ook niet meer, maar veel mensen verlangen terug naar die tijd omdat ze toen in ieder geval nog iets hadden, nu hebben ze niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |