quote:Op maandag 23 mei 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
De verbetering van de relatie tussen de Verenigde Staten en de Sovjet-Unie
vanaf 1970 had een positief gevolg voor de Amerikaanse positie in de
onderhandelingen met Noord-Vietnam.
2p 26 Leg dit uit
Ik heb dit:
De VS beloofde wapensvermindering en graanleverancies, mits de SU ervoor zorgde dat Noord-Vietnam akkoord zou gaan met de Parijse Akkoorden.
Maar da's het antwoord nietBen ik fout?
Ze (in dit geval Etsu) moeten nog leren dat de lapo het nieuwe topic hoort te openen. Als dit nou een half uur zou duren, mag iemand anders het initiatief nemen om deze ongeschreven wet te overtreden.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom openen jullie altijd alles twee keer? Echt irritant
Over het algemeen is het zo dat degene die als eerste opent, het enige topic is. Alleen het Fok systeem faaltquote:Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze (in dit geval Etsu) moeten nog leren dat de lapo het nieuwe topic hoort te openen. Als dit nou een half uur zou duren, mag iemand anders het initiatief nemen om deze ongeschreven wet te overtreden.
Zeuren.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze (in dit geval Etsu) moeten nog leren dat de lapo het nieuwe topic hoort te openen. Als dit nou een half uur zou duren, mag iemand anders het initiatief nemen om deze ongeschreven wet te overtreden.
quote:
Nooit vertrouwen op een systeem. Lapo maakt nieuw deel aan. Einde discussie.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Over het algemeen is het zo dat degene die als eerste opent, het enige topic is. Alleen het Fok systeem faalt
Niks zeuren. Loop gewoon niet zo irritant te doen en laat diegene die de lapo had, het nieuwe topic openen.quote:
In EXA is dat niet zo zelfsprekend, hier is OP huntingquote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nooit vertrouwen op een systeem. Lapo maakt nieuw deel aan. Einde discussie.
je doet je naam in ieder geval eer aanquote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Clumsy het volgende:
never mind, ik kon ook gwn lezen wat er onderaan stond.
FAIL
Ik kwam uit op 50/77quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Etsu het volgende:
Ik kom uit op 49/77, dus 5,7 - 7,7
Het is een zes.
En cijfer zit zo tussen de 45 en 60 punten. Grove schatting. Toch best netjes zo in 1.5 uurquote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Mr.DD het volgende:
" In 1972 wijzigde Nixon zijn Vietnambeleid door over te gaan op zware
bombardementen op Noord-Vietnam, wat leidde tot het neerhalen van
Amerikaanse bommenwerpers door Noord-Vietnam (en het maken van
de krijgsgevangenen die op de foto zijn te zien"Alsof er de rest van de oorlog NIET is gebombardeerd of piloten hebben gevlogen of mensen gevangen zijn genomen. Antwoord slaat helemaal nergens op in combinatie met beleid Nixon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |