Nee heel niet. Ik dacht juist dat die 2e bij de protestgeneratie hoorde, want die liet zien dat Ho een heleboel medestanders had die hij in de strijd kon gooien.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Tijz het volgende:
Die prenten zijn juist heel duidelijk dus niet zeuren
Heb je niets gezegd over het verschil in ontwikkeling tussen de land- en de zeegewesten?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Nezhi het volgende:
Bij 11
Ik heb staan dat door de welvaart in 1500 - 1650 de leefsomstandigheden etc. beter waren, waardoor de bevolking kon groeien en mensen gemiddeld langer leefden.
Daarna ging het weer slecht met de nijverheid, waardoor de bevolking inkrimpte.. etc.
Zou dit een puntje opleveren? :[
Ik heb 63-66 punten ofzo.
Ik heb ook concurrentie en kaapvaart zonder specifiek het Caribisch gebied te noemen. Lijkt me vreemd als ze dat fout rekenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef Amasin het volgende:
Vraag 4:
Bij dat eerste punt heb ik iets opgeschreven over dat de WIC dan concurrent zou worden van Spanje en dat Spanje daardoor veel minder winst zou boeken etc. Maar niks over het Caribisch gebied. (Ik heb ook nog even vermeld dat de WIC zou worden ingeschakeld voor de kaapvaart en dat zou ook nadelig zijn voor Spanje).
Denken jullie dat dit wel wordt goedgerekend?
Heb je ook niet gezegd dat Amsterdam na 1650 minder belangrijk werd als handelsplaats? Daarmee moest men andere banen zoeken en trok men terug naar de nijverheid in de landgewesten?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:14 schreef Nezhi het volgende:
Bij 11
Ik heb staan dat door de welvaart in 1500 - 1650 de leefsomstandigheden etc. beter waren, waardoor de bevolking kon groeien en mensen gemiddeld langer leefden.
Daarna ging het weer slecht met de nijverheid, waardoor de bevolking inkrimpte.. etc.
Zou dit een puntje opleveren? :[
Ik heb 63-66 punten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |