Zwolle evenmin zoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef -tape- het volgende:
Alkmaar is de perfecte stad om in te wonen, als scholier.
Niet te druk, stad is niet té groot maar groot genoeg. Niemand kent elkaar, maar het is niet zo stad'terig' als de Randstad.
DAAR IS HIJquote:
Kijk m gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
DAAR IS HIJ
DAAR IS HIJ
EINDELIJK
DE EINDBAAS
BAASD!
Wel voor de fipo.quote:
Alleen voor de bazen, met andere woorden Etsu, Snuf. en ThaTim.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
BaasD. Als hij een vrouw was neukte je er mee
Snuf.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Alleen voor de bazen, met andere woorden Etsu, Snuf. en ThaTim.
Ja,tegelijk met AchmedJan. Alleen moest BaasD vanaf vrijdag werken,dus kon hij nauwelijks op Fok!.quote:
BaasD is ook welquote:
Waarom waren ze gebant dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja,tegelijk met AchmedJan. Alleen moest BaasD vanaf vrijdag werken,dus kon hij nauwelijks op Fok!.
Bij mij ook. Mijn jaar danquote:
Ze probeerden mijn bazenactie van dinsdag op de woensdag na te doen. Alleen faalden ze jammerlijk en werd er tijdelijk een slot gezet op de EXA SC. Gevolg: een ban voor BaasD en AchmedJan.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, het gesprek over woonplaatsen veranderen in een gesprek over huntenVan relatieve stagnatie naar absolute achteruitgang!
Vandaar dat je NT/NG een autistenprofiel vindtquote:
okquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze probeerden mijn bazenactie van dinsdag op de woensdag na te doen. Alleen faalden ze jammerlijk en werd er tijdelijk een slot gezet op de EXA SC. Gevolg: een ban voor BaasD en AchmedJan.
AchmedJan had van mij weg mogen blijven
I am so sorriequote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaar dat je NT/NG een autistenprofiel vindt. Je hebt een verkeerd beeld ervan
N&G met wiskunde A, Duits, natuurkunde, economie en informatica.quote:
okay apologize acceptedquote:
Baas.quote:
Ja heerlijk, wel een beetje pretpaket maar jaquote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
INK nog nooit gehoord van dat profiel.. bevalt het?
UND LATIJN!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
EM met Duits en AK en M&O en Wiskunde A. Dit profiel heeft een hoog bazengehalte
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
CM met zes talen, geschiedenis, aardrijkskunde, maw en wiskunde C.
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef emzor1994 het volgende:
Ik Cm met frans, duits, latijn, ak, filosofie, Wic
Ik dacht dat je dan moest kiezen tussen tekenen/muziek/filosofie?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
CM met zes talen, geschiedenis, aardrijkskunde, maw en wiskunde C.
VWo, en Rechtenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?
Duits? Welk vak heb jij niet wat ik wel heb dan? Geschiedenis?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
EM met Duits en AK en M&O en Wiskunde A. Dit profiel heeft een hoog bazengehalte
Hahah je zegt WIC maar de VOC maakte meer winst!!!!!11!!!!!!!1!11111!!!!!!!!11!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef emzor1994 het volgende:
Ik Cm met frans, duits, latijn, ak, filosofie, Wic
Zal wel vwo moeten zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?
had jij geen latijn Snuf.?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik kan geen Latijn kiezen. Kon het wel dan had ik het niet gedaan
achterhaalde grap -1quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hahah je zegt WIC maar de VOC maakte meer winst!!!!!11!!!!!!!1!11111!!!!!!!!11!!!
Nee, want op de vierde plek in je CM-pakket mag je ook nog een taal kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan moest kiezen tussen tekenen/muziek/filosofie?
Althans, bij ons is dat verplicht.
Een keer een klasje overgeslagen?quote:
Denken dat Snuf. Latijn heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
had jij geen latijn Snuf.?
Ik dacht de hele tijd van wel
SNUF.quote:
Wat een eikels op m'n schoolquote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, want op de vierde plek in je CM-pakket mag je ook nog een taal kiezen.
Huh, dat is echt raarquote:Op zondag 22 mei 2011 19:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat een eikels op m'n school![]()
Dat heb ik nog gevraagd, maar het mocht niet. Pffff
Mietjes met BSM die gaan janken omdat ze een kip moeten slachtenquote:
Zeker weten mattie.quote:
Groningenquote:
Een kip slachten bij BSM?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Mietjes met BSM die gaan janken omdat ze een kip moeten slachten.
Ja in de zesde gaan alle BSM'ers survivallen en dan moeten ze ook kip slachten. Trauma's houden ze eraan overquote:
BSM sluit je in de 5e af.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja in de zesde gaan alle BSM'ers survivallen en dan moeten ze ook kip slachten. Trauma's houden ze eraan over.
D&S is gewoon een taai onderwerp waar je gewoonweg niet doorheen komt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit al de hele dag door geschiedenis samenvattingen te bladeren maar ik leer niks.
Waar is de concentratie...
LO2, beetje gymmen als echt vak.quote:
Bij ons niet.quote:
Dit jaquote:
Er is geen jullie, want ik heb dat niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
Wtf![]()
Wat leren jullie zoal op dit hogere niveau?
Niks, het vak was grote onzin, maar je hebt in de 6e een eindexamenvak minder en op onze school ook zo'n 3 uur minder.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
Wtf![]()
Wat leren jullie zoal op dit hogere niveau?
Hier in Zwolle is het vrij bekendquote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Volgens mij geven ze dat bijna nergens, BSM?
Jij geluk!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
LO
Wij gingen paardrijden met LO. Alle joden dat was eng. Maar toen brak een meisje uit de klas haar rugwervel in les 4 en toen hoefde het niet meer![]()
ik had al 2 keer gespijbeld
Nog een uit Deventerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hier in Deventer ook.. zal wel iets van Overijssel zijn...
ANW.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
NLT__! Dat is ook natuurkunde light. Voor de NG-kinders die geen natuurkunde kunnen.
Chaiquote:
Dat is nog triester inderdaad.quote:
Inderdaad achterlijk vakquote:Op zondag 22 mei 2011 19:52 schreef Prulez het volgende:
Nee, dan het eeuwige nietsdoen bij NLT.. presentaties geven over 'Het beste Ei' enzo, onderzoeken welk ei het langste heel blijft in de magnetron.. dat soort dingen
Ik heb er wel een reanimatiecursus gehad, dat vond ik toch wel een groot pluspunt
Spreek je uit persoonlijke ervaring? Ik heb het altijd ervaren als verdiepingsstof.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
NLT__! Dat is ook natuurkunde light. Voor de NG-kinders die geen natuurkunde kunnen.
Is ook een meisje...ik ruik toevalquote:
Wie weetquote:Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien ben ik Chai weldubbele persoonlijkheid
Ik spreek niet uit persoonlijke ervaring. Het lijkt me wel leuk als je er zelf werkelijk in geïnteresserd bent, hoor. Voor de mensen die het als extra vak hebben, heeft het echt meerwaarde, hoor ik in ieder gevalquote:Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef Prulez het volgende:
[..]
Spreek je uit persoonlijke ervaring? Ik heb het altijd ervaren als verdiepingsstof.
Maar het hangt er ook van af welke modules je hebt; wij hadden voornamelijk biologische modules (en dan ook niet de makkelijkste), vond het best leuk eigenlijk
Wat is er mis met M&O?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
BSM =
NLT =
M&O =
WiD =
AK =
CKV =
ANW =
WiC =
MAAT =
Was wel leuk ja, ze moesten weer zo'n kuitenbijter op. Kruijswijk was ook weer erg sterk!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nein weer nietWel Excelsior gekeken en geleerd
Was het tof?
Heb ik nooit gehad.. wij hadden KCV.. godverdomme moeilijke tentamensquote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
CKV was baas bij ons, ging bijna nooit door en we deden allemaal bazige uitjes enzo
Alleen het maken van die kansloze verslagen.. zuchtquote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
CKV was baas bij ons, ging bijna nooit door en we deden allemaal bazige uitjes enzo
M&O kan lastig zijn hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
CKV was totaal kansloos, en M&O :")
Wij 1x een kleine toets gehad voor KCVquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad.. wij hadden KCV.. godverdomme moeilijke tentamens
Haten op het bazenvak M&Oquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
CKV was totaal kansloos, en M&O :")
Oneerlijk :/ ik sta er uiteindelijk wel een 8 voor.. maar was echt veel leerwerkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wij 1x een kleine toets gehad voor KCVTelde ook haast niks mee.
NA =quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
M&O is ureninvulling, net als de rest
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
Wij gingen met KCV naar een opera in Amsterdam, maar doordat onze docent dacht dat we nog een halfuur de tijd hadden, kregen we nog eventjes vrije tijd. Toen we bij het operagebouw aankwamen bleek de voorstelling al begonnen te zijn.
Toen gingen we bier drinken in een kroeg.
laggenquote:
Ik heb gewoon N&T aangevinkt hoor, dat hele N&G kan den pot opquote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen met N&T en N&G hebben last van een identiteitscrisis, want dubbelprofiel______!
Daarom N&Gquote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen met N&T en N&G hebben last van een identiteitscrisis, want dubbelprofiel______!
Ik heb alleen een kadquote:
Oneens met deze manquote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het opgegeven om in discussie te gaan met NTG'ers. Ze zijn over het algemeen autistisch, kunnen alleen in formules praten en fappen op de wortel van X. Ze zijn compleet sociaal gestoord en hebben geen idee wat er in de wereld speelt.
Maar ze kunnen we H2O maken
SNUF HEEFT GESPROKEN.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het opgegeven om in discussie te gaan met NTG'ers. Ze zijn over het algemeen autistisch, kunnen alleen in formules praten en fappen op de wortel van X. Ze zijn compleet sociaal gestoord en hebben geen idee wat er in de wereld speelt.
sozquote:
oneens muv h2oquote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Prulez het volgende:
[..]
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?
Oh, wacht maar. Ik haal mijn eigen argument onderuit
LEAVE NIGGERS ALONEquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Prulez het volgende:
[..]
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?
Oh, wacht maar. Ik haal mijn eigen argument onderuit
Welke kneuzen roepen dat nou weer danquote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
Nee iedereen moet het zelf weten en doen wat ie het liefst wil. Alleen ik haat wel NTG volk dat gaat lopen roepen dat NTG pretpakket is enzo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ken iemand die zei voor de gein tegen een neger: ' HEE DAT IS MIJN FIETS!'
Toen sprong die neger van die fiets af en zette het op een lopen.
Bij ons wel. Misschien kwam het wel omdat ik zei dat hij autistisch wasquote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Prulez het volgende:
[..]
Welke kneuzen roepen dat nou weer danDat heb ik nog niemand bij ons horen zeggen
C&M staat hier wel algemeen bekend als pretpakket.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Prulez het volgende:
[..]
Welke kneuzen roepen dat nou weer danDat heb ik nog niemand bij ons horen zeggen
Maar is het niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
C&M staat hier wel algemeen bekend als pretpakket.
Dat valt zwaar tegenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nu nog lerenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou om 20:00 gaan leren en het is nu 20:05 dus nu moet ik wachten tot morgen
rond deze tijd begin ik pas, ga nu beginnen met Gesquote:
probleem?quote:
Die bijnaam heeft het wel, maar het is nog best zwaar, al die nietszeggende dingen als tekenen, kunstgeschiedenis enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
1. Wat leeell zegt.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef leeell het volgende:
[..]
rond deze tijd begin ik pas, ga nu beginnen met Ges
precies.. het wordt best onderschatquote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef Prulez het volgende:
[..]
Die bijnaam heeft het wel, maar het is nog best zwaar, al die nietszeggende dingen als tekenen, kunstgeschiedenis enzo
spleetoogquote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zelfs Tokio Hotel haat je
...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hier houd C en M in
-muziek
-tekenen
-handvaardigheid
-iets met kunst
-frans
-nl
-de
-en
-bsm
Als dat geen pretpakket is...
Bron?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:07 schreef Daev het volgende:
N&T'ers zijn mensen die na hun studie minder verdienen dan een HBO economiestudent.
Zo en zoquote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hyvesvinder.nl![]()
Ik vond dit plaatje via google
HET IS ZO EN ZOquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef Gideon_92 het volgende:
mensen die niet weten hoe je sowieso moet spellen
Sowieso is so 2010quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef Gideon_92 het volgende:
mensen die niet weten hoe je sowieso moet spellen
Je hebt RSIquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik mn muis bewoog, ging ik naar bovenin van t topic
Geef hem een klap van mijquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn bro (5V) vroeg net dit
x^3-3x^2=0
ja maaaaar hoe bereken ik de iiiiks dan?????!???
WiA
Intersect.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn bro (5V) vroeg net dit
x^3-3x^2=0
ja maaaaar hoe bereken ik de iiiiks dan?????!???
WiA
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga gewoon mn GRM bij geschiedenis gebruiken met alle jaartallen/gebeurtenissen.
Anders wordt het 2x niks.
x = 0 vergeten HAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
x^3 - 3x^2 = 0
delen door x^2
x-3=0
x=3
.....
DAT WIST IK OMFGZ JWT EINDZZZWEIDREI!111111!!11111quote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
x^3 - 3x^2 = 0
delen door x^2
x-3=0
x=3
.....
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
x^3 - 3x^2 = 0
delen door x^2
x-3=0
x=3
of x is nul ja!
.....
Gast, nee. Zero. Intersect is tussen twee grafieken. (Tenzij je ook nog serieus Y2=0 wil gaan plotten)quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik snap het niet maar dat maakt niet uit, ik hoef maar een 2 te halen voor wiskunde examen
Nee, we gaan voor een acht, mijnheer Snuf.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik snap het niet maar dat maakt niet uit, ik hoef maar een 2 te halen voor wiskunde examen
Intersect kan ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Prulez het volgende:
[..]
Gast, nee. Zero. Intersect is tussen twee grafieken. (Tenzij je ook nog serieus Y2=0 wil gaan plotten)
dat deed ik altijd welquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Prulez het volgende:
[..]
Gast, nee. Zero. Intersect is tussen twee grafieken. (Tenzij je ook nog serieus Y2=0 wil gaan plotten)
WiA-techniekjes gebruiken en ondertussen WiA bashenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat deed ik altijd wel
te lui om te zero-en
Mag je een 4 en een 5 hebben dan?! Wissikniequote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
Als ik een 2 haal voor Wiskunde A examen sta ik een 4. Dan kan ik nog 1 ander vak verpesten (Geschiedenis danwel AK) en dan heb ik nog steeds maar een 5 en een 4. En slaag ik
Maar wiA is 10%.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar 90% van de tijd moet het wel exact... dus zonder intersect
maat je faalt ook als je dat niet kanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je doet intersect. Je weet het antwoord. Je weet ook de vraag. Dan kun je het tussenliggende gedeelte wel verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Correct. Behalve de 8punter op het Wiskunde B examen, zo bleek.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja dat mag als je 3 compensatie hebt. Maar die heb ik wel want heb er al 1 voor PWS. 1 voor NL en M&O misschien. 1 of 2 voor Duits en Engels worden er ook 1 of 2quote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mag je een 4 en een 5 hebben dan?! Wissiknie
de 6/7/8 punter was fakking tekenen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Prulez het volgende:
[..]
Correct. Behalve de 8punter op het Wiskunde B examen, zo bleek.
Dit dusquote:Op zondag 22 mei 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je doet intersect. Je weet het antwoord. Je weet ook de vraag. Dan kun je het tussenliggende gedeelte wel verzinnen
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:21 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
de 6/7/8 punter was fakking tekenen.
en moet je raden welke idioot zn paser was vergeten
Maar dan ben je ook een aap.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:21 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
de 6/7/8 punter was fakking tekenen.
en moet je raden welke idioot zn paser was vergeten
Yosander = eckte baas.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik heb ook al sinds jaren geen passer meer, maar ik heb wiskunde A.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij mijn vorige toets had ik geen potlood en geen geo, en ik moest iets doen met normaalwaarschijnlijkheidspapier of zoMaar ik snap dat toch niet en ik krijg hoofdpijn van dat papier, dus ik heb het goede antwoord opgeschreven zonder het papier te gebruiken en ik kreeg nog een punt
Vergeten is het nieuwe onthoudten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |