Wij 1x een kleine toets gehad voor KCVquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad.. wij hadden KCV.. godverdomme moeilijke tentamens
Haten op het bazenvak M&Oquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
CKV was totaal kansloos, en M&O :")
Oneerlijk :/ ik sta er uiteindelijk wel een 8 voor.. maar was echt veel leerwerkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wij 1x een kleine toets gehad voor KCVTelde ook haast niks mee.
NA =quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
M&O is ureninvulling, net als de rest
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
Wij gingen met KCV naar een opera in Amsterdam, maar doordat onze docent dacht dat we nog een halfuur de tijd hadden, kregen we nog eventjes vrije tijd. Toen we bij het operagebouw aankwamen bleek de voorstelling al begonnen te zijn.
Toen gingen we bier drinken in een kroeg.
laggenquote:
Ik heb gewoon N&T aangevinkt hoor, dat hele N&G kan den pot opquote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen met N&T en N&G hebben last van een identiteitscrisis, want dubbelprofiel______!
Daarom N&Gquote:Op zondag 22 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen met N&T en N&G hebben last van een identiteitscrisis, want dubbelprofiel______!
Ik heb alleen een kadquote:
Oneens met deze manquote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het opgegeven om in discussie te gaan met NTG'ers. Ze zijn over het algemeen autistisch, kunnen alleen in formules praten en fappen op de wortel van X. Ze zijn compleet sociaal gestoord en hebben geen idee wat er in de wereld speelt.
Maar ze kunnen we H2O maken
SNUF HEEFT GESPROKEN.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het opgegeven om in discussie te gaan met NTG'ers. Ze zijn over het algemeen autistisch, kunnen alleen in formules praten en fappen op de wortel van X. Ze zijn compleet sociaal gestoord en hebben geen idee wat er in de wereld speelt.
sozquote:
oneens muv h2oquote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Prulez het volgende:
[..]
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?
Oh, wacht maar. Ik haal mijn eigen argument onderuit
LEAVE NIGGERS ALONEquote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef Prulez het volgende:
[..]
Haprrrft. Lekker generaliseren! En alle negers stelen zeker ook fietsen?
Oh, wacht maar. Ik haal mijn eigen argument onderuit
Welke kneuzen roepen dat nou weer danquote:Op zondag 22 mei 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
Nee iedereen moet het zelf weten en doen wat ie het liefst wil. Alleen ik haat wel NTG volk dat gaat lopen roepen dat NTG pretpakket is enzo.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ken iemand die zei voor de gein tegen een neger: ' HEE DAT IS MIJN FIETS!'
Toen sprong die neger van die fiets af en zette het op een lopen.
Bij ons wel. Misschien kwam het wel omdat ik zei dat hij autistisch wasquote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Prulez het volgende:
[..]
Welke kneuzen roepen dat nou weer danDat heb ik nog niemand bij ons horen zeggen
C&M staat hier wel algemeen bekend als pretpakket.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef Prulez het volgende:
[..]
Welke kneuzen roepen dat nou weer danDat heb ik nog niemand bij ons horen zeggen
Maar is het niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
C&M staat hier wel algemeen bekend als pretpakket.
Dat valt zwaar tegenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
C&M staat hier wel algemeen bekend als pretpakket.
Nu nog lerenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou om 20:00 gaan leren en het is nu 20:05 dus nu moet ik wachten tot morgen
rond deze tijd begin ik pas, ga nu beginnen met Gesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |