Zwolle evenmin zoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef -tape- het volgende:
Alkmaar is de perfecte stad om in te wonen, als scholier.
Niet te druk, stad is niet té groot maar groot genoeg. Niemand kent elkaar, maar het is niet zo stad'terig' als de Randstad.
DAAR IS HIJquote:
Kijk m gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
DAAR IS HIJ
DAAR IS HIJ
EINDELIJK
DE EINDBAAS
BAASD!
Wel voor de fipo.quote:
Alleen voor de bazen, met andere woorden Etsu, Snuf. en ThaTim.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
BaasD. Als hij een vrouw was neukte je er mee
Snuf.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Alleen voor de bazen, met andere woorden Etsu, Snuf. en ThaTim.
Ja,tegelijk met AchmedJan. Alleen moest BaasD vanaf vrijdag werken,dus kon hij nauwelijks op Fok!.quote:
BaasD is ook welquote:
Waarom waren ze gebant dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja,tegelijk met AchmedJan. Alleen moest BaasD vanaf vrijdag werken,dus kon hij nauwelijks op Fok!.
Bij mij ook. Mijn jaar danquote:
Ze probeerden mijn bazenactie van dinsdag op de woensdag na te doen. Alleen faalden ze jammerlijk en werd er tijdelijk een slot gezet op de EXA SC. Gevolg: een ban voor BaasD en AchmedJan.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, het gesprek over woonplaatsen veranderen in een gesprek over huntenVan relatieve stagnatie naar absolute achteruitgang!
Vandaar dat je NT/NG een autistenprofiel vindtquote:
okquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze probeerden mijn bazenactie van dinsdag op de woensdag na te doen. Alleen faalden ze jammerlijk en werd er tijdelijk een slot gezet op de EXA SC. Gevolg: een ban voor BaasD en AchmedJan.
AchmedJan had van mij weg mogen blijven
I am so sorriequote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaar dat je NT/NG een autistenprofiel vindt. Je hebt een verkeerd beeld ervan
N&G met wiskunde A, Duits, natuurkunde, economie en informatica.quote:
okay apologize acceptedquote:
Baas.quote:
Ja heerlijk, wel een beetje pretpaket maar jaquote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
INK nog nooit gehoord van dat profiel.. bevalt het?
UND LATIJN!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
EM met Duits en AK en M&O en Wiskunde A. Dit profiel heeft een hoog bazengehalte
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
CM met zes talen, geschiedenis, aardrijkskunde, maw en wiskunde C.
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef emzor1994 het volgende:
Ik Cm met frans, duits, latijn, ak, filosofie, Wic
Ik dacht dat je dan moest kiezen tussen tekenen/muziek/filosofie?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
CM met zes talen, geschiedenis, aardrijkskunde, maw en wiskunde C.
VWo, en Rechtenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?
Duits? Welk vak heb jij niet wat ik wel heb dan? Geschiedenis?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
EM met Duits en AK en M&O en Wiskunde A. Dit profiel heeft een hoog bazengehalte
Hahah je zegt WIC maar de VOC maakte meer winst!!!!!11!!!!!!!1!11111!!!!!!!!11!!!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef emzor1994 het volgende:
Ik Cm met frans, duits, latijn, ak, filosofie, Wic
Zal wel vwo moeten zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren? BTW VWO of havo?
had jij geen latijn Snuf.?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik kan geen Latijn kiezen. Kon het wel dan had ik het niet gedaan
achterhaalde grap -1quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hahah je zegt WIC maar de VOC maakte meer winst!!!!!11!!!!!!!1!11111!!!!!!!!11!!!
Nee, want op de vierde plek in je CM-pakket mag je ook nog een taal kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan moest kiezen tussen tekenen/muziek/filosofie?
Althans, bij ons is dat verplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |